کد خبر: ۷۴۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳
تعداد بازدید: ۱۲۲۹
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی نسبت به اظهارات ضد ایرانی مقامات سعودی واکنش نشان داد و گفت: شاخ قلدرتر از شما را شکستیم، شما که چیزی نیستید.
هشدار روحانی به عربستان: شاخ قلدرتر از شما را شکستیم، شما که چیزی نیستید

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی نسبت به اظهارات ضد ایرانی مقامات سعودی واکنش نشان داد و گفت: شاخ قلدرتر از شما را شکستیم، شما که چیزی نیستید.

به گزارش  خبرداغ به نقل از «انتخاب»، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌‌جمهور در جلسه هیئت دولت با تأکید بر اینکه حضور باشکوه و میلیونی مردم در مراسم اربعین حسینی پیام جدی به همه آنهایی است که تفکرات نادرست و بعضاً توطئه‌آمیزی را در منطقه دنبال می‌کنند، اظهار داشت: قدرت‌های بزرگ جهانی و غربی همواره به دنبال ایجاد شکاف و اختلاف در بین ملت‌ها و کشورهای منطقه بوده‌اند و امیدوارم حاکمان برخی از کشورهای منطقه نیز با درک این واقعیت، در مسیر وحدت و همگرایی ملت‌های منطقه قرار بگیرند.

وی، لزوم وحدت و همدلی کشورهای منطقه را مورد تأکید قرار داد و گفت: درباره توطئه‌گری و دشمنی آمریکا و رژیم صهیونیستی نسبت به منطقه تعجبی وجود ندارد، چرا که اینها همواره و در طول سالیان دراز، بدخواه ملت‌های منطقه بوده و پیوسته برای حضور و سلطه خود در منطقه بهانه‌تراشی می‌کردند تا بدین وسیله نفت و ثروت منطقه را غارت کرده و در مقابل تسلیحات خود را به فروش برسانند و دولت اخیر آمریکا مهارت خاصی در این زمینه و جیب‌بری نسبت به کشورهای منطقه، به‌ویژه عربستان سعودی دارد.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: سلطه‌گران نفت و ثروت منطقه را چپاول می‌کنند و در مقابل، تسلیحات مختلف خود را به فروش می‌رسانند تا آتش شعله را همچنان روشن نگه دارند.

حجت‌الاسلام روحانی با ابراز شگفتنی از اقدامات برخی کشورهای منطقه، اظهار داشت: امروز سؤال اینجاست که دشمنی‌هایی که عربستان سعودی نسبت به مردم منطقه آغاز کرده چه فایده و خاصیتی می‌تواند برایش داشته باشد و چگونه افکار سران این کشور راضی به این دشمنی‌ها شده است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به جز خیرخواهی نیت دیگری برای ملت‌های منطقه نداشته و هیچگاه نخواهد داشت، افزود: در طول تاریخ روابط دوستانه و برادرانه‌ای بین ملت ایران و ملت عربستان وجود داشته است.

رئیس‌جمهور اضافه کرد: حالا بر فرض که عربستان با ملت ایران دشمنی می‌کند، چرا با ملت یمن خصومت می‌ورزد و ملتی را که در همسایگی‌اش قرار دارد، مرتباً بمباران می‌کند.

حجت‌الاسلام روحانی خاطر نشان کرد: ملت یمن در مقابل این حجم از بمباران کشورش چه عکس‌العملی می‌تواند نشان دهد؟ می‌گویند از سلاح خود استفاده نکنند؟ خوب شماها بمباران را متوقف کنید، سپس ببینید آیا ملت یمن به آن پاسخ مثبتی نمی‌دهد؟ شما اجازه ارسال دارو، غذا و کمک‌های سازمان ملل را هم به ملت یمن نمی‌دهید آیا این کار شما درست، معقول و اسلامی است؟

وی، خطاب به سران عربستان سعودی، گفت: با مردم سوریه و عراق چرا دشمنی می‌کنید و چرا داعش را تقویت کرده و به جان مردم منطقه انداختید؟ چرا در امور و حکومت لبنان دخالت می‌کنید؟ در تاریخ موردی را سراغ نداریم که کشوری برای دخالت در امور کشور دیگر، مسئول آن کشور را آنچنان که به نظر می‌رسد، در کشورش مجبور به استعفا کند. این در تاریخ منطقه بی‌سابقه است. با این راهی که در پیش گرفته‌اید به کجا می‌خواهید برسید؟

رئیس‌جمهور تصریح کرد: اگر در عربستان با مشکلات داخلی مواجه هستید، به دنبال برطرف کردن آن مشکل باشید، چرا به خاطر مشکل داخلی خود، قصد دارید دیگران را با مشکل مواجه کنید و علیه همه ملت‌های منطقه حرف بزنید؟

حجت‌الاسلام روحانی تأکید کرد: شما قدرت و جایگاه جمهوری اسلامی ایران را به خوبی می‌شناسید و بزرگتر از شماها نتوانستند علیه ملت ایران کاری از پیش ببرند. آمریکا و اذنابش تمام امکانات و قدرت خود را بسیج کردند، اما نتوانستند کاری بکنند.

وی با تأکید بر اینکه خواست ایران در منطقه صلح، امنیت، ثبات و توسعه است، اظهار داشت: ما برای یمن، عراق، سوریه و حتی عربستان هم خواهان توسعه و پیشرفت هستیم و همه بدانند، راهی جز برادری، دوستی و کمک به همدیگر وجود ندارد و اشتباه می‌کنید، اگر فکر کنید ایران دوست شما نیست و آمریکا و رژیم صهیونیستی دوست شما هستند. چنین تفکری خطای راهبردی و محاسباتی است.

رئیس‌جمهور گفت: مسیر ما در منطقه استقرار و تقویت ثبات است و می‌خواهیم که مرزهای جغرافیایی تغییر نکند. ملت‌ها برای خود تصمیم بگیرند و بمباران و تجاوز به ملت‌های منطقه متوقف شود.

حجت‌الاسلام روحانی خاطر نشان کرد: اتهام دخالت ایران در منطقه در حالی است که جمهوری اسلامی ایران به درخواست عراق و سوریه و برای مبارزه با تروریسم، در مسیر کمک به این کشورها قرار گرفته است و افتخار می‌کنیم که توانستیم داعش را ناکام بگذاریم.

وی اضافه کرد: قدرت‌های بزرگ غربی به دنبال ایجاد اخلال در مسئله برجام برآمدند، اما در آن گرفتار آمده و افکار عمومی جهان با آنها همراهی نکرد، لذا به دنبال ایجاد شکاف و اختلاف در بین ملت‌های منطقه برآمدند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه قدرت‌های بزرگ جهانی و غربی همواره با وحدت ملت‌های منطقه مشکل داشته‌اند و برای غلبه با آن شکاف و دو دستگی را دنبال می‌کنند، اظهار داشت: از نظر ما شیعه و سنی و همه اقوام با یکدیگر برادرند و در کنار یکدیگر قرار دارند و امیدوارم حاکمان جدید عربستان سعودی از دشمنی با ملت‌های منطقه دست برداشته و مسیر دوستی را انتخاب کنند. بدانند که از احترام و ادب نسبت به دیگران ضرر نمی‌کنند و آگاه باشند که نیت ایران در منطقه بجز ایجاد ثبات و امنیت، چیز دیگری نیست.

حجت‌الاسلام روحانی با قدردانی از ملت بزرگ ایران به خاطر حفظ هوشیاری و بیداری، اظهار داشت: مسیر پیشرفت و توسعه را با قدرت ادامه داده و همواره در مسیر خدمت به مردم بزرگ ایران خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی(ع)، اظهارداشت: در سال‌های اخیر شور و شوق مردم ایران و همچنین سایر کشورهای مسلمان نسبت به این مراسم سال به سال بیشتر شده است و توجهات جهانی را به خود جلب کرده است و اساس این مراسم به عشق مردم مسلمان به امام حسین(ع) و خاندان رسالت مربوط می‌شود که پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) نسبت به آن توصیه داشته‌اند.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: پیامبر اسلام(ص) توصیه فرمودند که دو گوهر گرانبهای کتاب خدا و راه و روش و سیره اهل بیت(ع) را میان مردم به امانت می‌گذارند و بی‌تردید هر کس در این مسیر حرکت کند، گمراه نخواهد شد.

حجت‌الاسلام روحانی افزود: مظهر عشق و علاقه ما به قرآن، ماه رمضان است و رابطه ما با اهل بیت(ع) نیز همه روزهایی است که به خاندان رسالت تعلق دارد که در این ایام دو روز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در روایات مختلف تأکید شده که بعضی از حوادث آنچنان مهم هستند که عرش خدا را به لرزه در می‌آورد. یکی از این ایام روز عاشوراست که در آن امام حسین(ع) و فرزندان و اهل بیت‌شان(ع) خالصانه در راه خدا به شهادت رسیدند و در این راستا ابا عبدالله‌الحسین(ع) از انجام فرمان الهی ابراز رضایت و خشنودی می‌کنند. بی‌تردید عاشورا ماندگار شده و روز به روز عظمت آن بیشتر خواهد شد.

وی، با بیان اینکه "روز دیگری که بر اهمیت آن تأکید شده ایام اربعین حسینی(ع) است"، گفت: در این روز اصحاب و خاندان امام حسین(ع) از سفر سنگین اسارت به سرزمین کربلا بازمی‌گردند و اولین زائران ابا عبدالله‌الحسین(ع) در روز اربعین در کنار مزار آن حضرت قرار گرفتند که از آن جمع می‌توان به حضرت زینب(س)، امام سجاد(ع) و جابر بن عبدالله، پیرمرد صحابه پیامبر(ص) اشاره کرد که با ذکر حبیبی یا حسین(ع) دل‌ها را برانگیخت. آن روز هم عرش خدا یک بار دیگر به لرزه درآمد و روز عاشورا را دوباره در دیدگاه آنان مجسم کرد.

رئیس‌جمهور ادامه داد: در روایات از زیارت اربعین به عنوان پیروی از راه حسین(ع) و فرزندان ایشان نام برده شده است و به همین دلیل بر زیارت اربعین اباعبدالله(ع) تأکید شده است.

حجت‌الاسلام روحانی افزود: مراسم اربعین قرن‌ها، جریان داشته و پیش از تسلط بعثی‌ها در عراق، اربعین شکوه زیادی داشت و در سال‌های اخیر نیز این مراسم شکوه فوق‌العاده‌ای پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه مراسم اربعین از لحاظ سیاسی و منطقه‌ای نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، گفت: در روز اربعین جمعیت چند میلیون نفری، که شاید اجتماع چنین جمعیتی در تاریخ کم‌نظیر و بی‌نظیر باشد با شکوه و عظمت فراوان برای احترام به سالار شهیدان در کربلا جمع می‌شوند و این در حقیقت احترام به آزادی، آزادگی، ‌ایثار و راه شهادت است.

رئیس‌جمهور خاطر نشان کرد: از دولت و ملت عراق، بخاطر میهمان‌نوازی‌شان در این ایام صمیمانه تشکر می‌کنم و از ملت بزرگ ایران نیز به خاطر اهمیتی که برای این روز قائل هستند، سپاسگزارم. ملت ایران نشان دادند که عاشق اهل بیت(ع) هستند و این عشق نجات‌دهنده و هدایت‌گر است.

حجت‌الاسلام روحانی با اشاره به بسیج تمام دستگاه‌ها برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم اربعین، اظهار داشت: از همه مردم و گروه‌های مردمی و دستگاه‌های مختلف که برای خدمتگزاری به زائران امام حسین(ع) وارد عرصه شده‌اند، تشکر می‌کنم. به‌ویژه وزارتخانه‌های راه، آموزش و پرورش و امور خارجه، استانداری‌ها و مقامات محلی، نیروهای مسلح، اعم از سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی، وزارت بهداشت، صداوسیما و تمام دستگاه‌ها و سازمان‌ها که برای برگزاری این مراسم تلاش‌های بی‌وقفه‌ای انجام دادند.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری،وی خاطر نشان کرد: تلاش برای برگزاری این مراسم به غیر از اجر معنوی، از لحاظ سیاسی و منطقه‌ای نیز اهمیت بسیار زیادی دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
0
درپاسخ به نماینده بی ادب آمریکا درسازمان ملل چرا درمورد فروش سلاح انگلیسی به عربستان جنایتکارشماره یک خفه خون گرفتن!

درپاسخ به مسئول خیانتکارشماره یک سیاست خارجی اتحادیه اروپا چرا درمورد فروش سلاح انگلیسی به عربستان جنایتکارشماره یک خفه خون گرفتن!

درپاسخ به ماکرون بی ادب رئیس جمهور فرانسه چرا درمورد فروش سلاح انگلیسی به عربستان جنایتکارشماره یک خفه خون گرفتن!

مردم ایران » خواستار ادامه رفتار قاطعانه در برابر دخالت ومداخله آمریکا، فرانسه وعربستان سعودی شدند.
چرا مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، وزیرخارجه فرانسه و ماکرون رئیس جمهور فرانسه، پرونده سیاه فروش سلاح بیشتر به رژیم سعودی وخفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
و این درحالی است که مقامات بی فرانسه تاکتون هیچ اعتراضی به این پرونده سیاه فروش سلاح بیشتر توسط انگیسی به رژیم سعودی نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند. لال شده اند.

پرونده سیاه فروش سلاح بیشتر به رژیم سعودی
مردم و فعالان ضد جنگ در واکنش به فروش سلاح انگلیسی به عربستان اعتراض کردند.

تاریخ: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵

از لندن، فعالان ضد جنگ در انگلیس اعلام کردند فروش بمب‌ها و موشک‌های انگلیسی به عربستان سعودی از ابتدای تهاجم سعودی ها به یمن پنج برابر شده و به بیش از 4.6 میلیارد یورو رسیده است .
فعالان حقوق بشر و ضد جنگ در انگلیس با اشاره به پرونده جنایات جنگی و قتل‌عام مردم در بیمارستان‌ها، مدارس و مراسم عروسی به دست نیروهای رژیم سعودی که هر روز سنگین تر می شود افزایش فروش بیشتر سلاح به این کشور را دمیدن در آتش جنگ می دانند.
لیندزی جرمن از مسئولان ائتلاف ضد جنگ در این باره گفت: دولت انگلیس از فروش جنگ افزار به عربستان پول هنگفتی به دست می آورد و از پیامدهای آن چشم پوشی می کند، با این سیاست ها دولت ما به جای فرونشاندن آتش جنگ ها، به آنها دامن می زند.
افزایش جنایت رژیم سعودی و فشار افکار عمومی برای پایان دادن به حمایت های تسلیحاتی، سیاسی و معنوی انگلیس از رژیم سعودی اکنون صدای نمایندگان مجلس انگلیس را هم در آورده است. رئیس کمیته توسعه بین الملل مجلس انگلیس در پارلمان انگلیس گفت: ابعاد بحران انسانی در یمن، واقعا وحشتناک شده است. رکورد شیوع وبا به بالاترین میزان رسیده است و همانگونه که سازمان ملل برآورد کرده است، بیش از 20 میلیون یمنی به کمک های انساندوستانه نیازمندند و 7 میلیون نفر با خطر قحطی روبروشده اند.
استفن توئیگ، افزود: ائتلاف به رهبری عربستان سعودی، اکنون محاصره یمن را تشدید کرده است در حالی که 90 درصد غذای مورد نیاز یمن از بنادر این کشور وارد می شود و این محاصره، شرایط ناگوار موجود را بدتر کرده است.
بر اساس گزارش سازمان ملل متحد حملات هوایی ائتلاف سعودی عامل اصلی کشته شدن 5295 غیرنظامی و 8873 تلفات دیگر بوده که تاکنون تایید شده است.
سازمان ملل با هشدار درباره اینکه آمار واقعی می‌تواند بسیار بیشتر از این ارقام باشد تصریح کرد: این فاجعه که میلیون‌ها نفر را با خطر قحطی روبرو کرده و شدیدترین شیوع وبا در جهان را موجب شده محکوم است.
نام عربستان به علت کشتار و آسیب رساندن به کودکان درفهرست سیاه قراردارد اما اینها مانع فروش بمب و موشک بیش تر انگلیس به رژیم سعودی نشده است یک نماینده حزب کارگر در پارلمان انگلیس با اشاره به وقایع یمن خطاب به نماینده دولت گفت : آیا دولت ملکه انگلیس بالاخره در تصمیمش برای فروش اسلحه بیش تر به ائتلاف به رهبری عربستان سعودی تجدیدنظر خواهد کرد؟ کیت اوسامور، افزود : آیا فروش جنگ افزار را بالاخره به این رژیم متوقف خواهد کرد؟

با این‌که در بمباران‌های عربستان و همدستانش به یمن، با استفاده از تسلیحات انگلیسی، قوانین بین‌المللی نقض می شود، انگلیس به حمایت سیاسی و معنوی خود از اقدامات ریاض ادامه می‌دهد.
یک نماینده حزب ملی اسکاتلند در مجلس عوام نیز با انتقاد از سیاست های دولت در تداوم فروش سلاح به عربستان گفت: دولت عربستان سعودی3.8 میلیارد پوند از این کشور اسلحه خریده و آنگاه دولت ما مدعی است 200 میلیون پوند به یمن کمک کرده است.
استیوارت مک دونالد افزود : چرا دولت انگلیس حداقل به خاطر امور انساندوستانه فروش اسلحه به عربستان را متوقف نمی کند؟
تام بارنز، مدیر جنبش علیه تجارت اسلحه در انگلیس گفته است دولت انگلیس فروش تسلیحاتی را که از آن‌ها برای انجام جنایات در یمن استفاده می‌شود تسریع کرده است.
بر اساس گزارش های منتشر شده آمریکا 110 میلیارد دلار و انگلیس 56 میلیارد و 31 میلیون دلار جنگ افزار به رژیم سعودی فروخته اند.
مایکل فالون، وزیر دفاع پیشین انگلیس، پیش از این گفته بود به علت افزایش جنگ‌ها و تروریسم، تقاضا برای خرید تسلیحات انگلیس افزایش چشم‌گیر داشته است و ما فرصت سر خاراندن نداریم.
وی هفته پیش به علت سوء استفاده و افشای فساد جنسی، ناچار به استعفا شد.

{$sepehr_media_1565811_340_240}
دانلود تصویر

اظهارات:
1 – لیندزی جرمن، دبیر ائتلاف ضد جنگ در انگلیس
2 – استفن توئیگ، رئیس کمیته توسعه بین الملل مجلس عوام
3 – کیت اوسامر، نماینده حزب کارگر در مجلس عوام
4 – استیوارت مک دونالد، نماینده حزب ملی اسکاتلند در مجلس عوام انگلیس
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
0
ماکرون: باید در برابر فعالیت‌های منطقه‌ای و برنامه موشکی ایران قاطع باشیم
رئیس‌جمهور فرانسه در مصاحبه با یک روزنامه اماراتی بر لزوم قاطعیت در برابر برنامه موشکی و فعالیت‌های منطقه‌ای ایران تأکید کرد.

تاریخ: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲

درپاسخ به ماکرون نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ، بی شخصیت رئیس جمهور فرانسه سگ هارآمریکا درجهان.
درپاسخ به مدیرمسئول روزنامه اماراتی سگ زنجیری فرانسه درمنطقه!
که ماکرون نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ، بی شخصیت رئیس جمهور فرانسه یا اصل مسئله را درک نمی کند دروغ می گوید یا ازاین موضوع بی اطلاع است.
آیا سازمان های بین المللی واقعا نمی دانند فرانسه جنایتکارشماره یک به اسم دفاع ازحقوق بشر و مبارزه با تروریسم بدترین جنایات را درمنطقه خاورمیانه می کند.
فرانسه عامل جنگ، بی ثباتی وناامنی درمنطقه است، برنامه موشکی ایران
فرانسه عامل اصلی جنگ درسوریه، لبنان، نوارغزه، عراق، افغانستان، لیبی، یمن و منطقه است، نه برنامه موشکی ایران.
فرانسه عامل اصلی پیدابش و رشد تروریسم درمنطقه است، نه برنامه موشکی ایران
حمایت فرانسه ازجنایتکاران درمنطقه آل سعود و دولت آل خلیفه!
فرانسه ازتروریسم درمنطقه حمایت می کند.
دیگر هیچ کس به دولت فرانسه اعتماد نمی کند.
فرانسه ازبزرگ ترین حامیان گروهک تروریستی منافقین است.
دولت روحانی باید دنبال اخراج سفارت فرانسه باشد.
به فرانسه اجازه دخالت درامور داخلی خود را نمی دهیم.
حاکمیت ایران خط قرمزماست ونمی پذیریم هیچ طرفی درحاکمیت ایران دخالت کند.
رئیس جمهور فرانسه حق حرف زدن از برنامه موشکی ما را ندارد.
فرانسه که به رژیم جنایتکارصدام سلاح شیمیایی داد حق ندارد درباره برنامه موشکی ما حرف بزند.
برنامه موشکی ما هیچ ربطی به رئیس جمهور فرانسه ندارد.
رئیس جمهور فرانسه حق حرف زدن ندارد چه برسد ادعای دیکر کند.
افزایش توان دفاعی حق مسلم ایران است.
برای اثبات کمک فرانسه به تروریست ها اسناد زیادی وجود دارد.
فرانسه با ملت ایران دشمن است، نه برنامه موشکی ایران.
ملت ایران درابر دیکتاتوری فرانسه سرخم نمی کند.
ما اعتقاد به فرانسه متحدانش و مدعیان حقوق بشر نداریم.
مردم ایران جنایات فرانسه ومتحدانش را فراموش نمی کنند.

فرانسه بعنوان بزرگترین ناقض قوانین الملل، حقوق بین الملل و حقوق بشراست حق ندارد درباره برنامه موشکی ایران حرف بزند.
واین درحالی است که رئیس جمهور فرانسه، وزیر خارجه فرانسه و مدعیان حقوق بشر هیچ اعتراضی به جنایات متجاوزان سعودی نمی کنند.
وقتی ائتلاف سعودی تحت امر رژیم جنایتکارآل سعود درمدت سه سال است یمنی ها را می کشت شما جنایتکار شماره رئیس جمهور فرانسه کجا بودید؟
رفتار رئیس جمهور فرانسه دراین زمینه شرم آوراست.
نباید درقبال جنایات فرانسه سکوت کرد.
فرانسه شریک درجنایت های سعودی ها و صهیونیست ها است.
تاکنون بیش از 6 هزارتروریست فرانسوی با کمک های کشورهای عربی تح امر رژیم جنایتکارآل سعود ازمرزهای ترکیه وارد عراق وسوریه شده اند.
زنان و دختران فرانسوی ازطریق ترکیه درمدت 7 سال است برای ازدواج با تروریست ای داعش به عراق وسوریه می روند!!
بیشتر زنان داعش درسوریه وعراق دختران فرانسوی هستند.

ادامه بمباران شهرهای یمنی توسط متجاوزان سعودی + ویدئو
چهارشنبه 17 آبان 1396 - 22:00
جنگنده های متجاوز سعودی همچنان به شدت به بمباران شهرهای یمن ادامه می دهند تا جاییکه با هدف قرار دادن تاسیات شهری و ساختمان های مسکونی خسارات مادی و جانی فراوانی را به بار آورده اند.
العالم - یمن
به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار شبکه العالم از یمن، با ادامه بسته شدن گذرگاه ها و بنادر یمنی، وضعيت انسانی در سراسر این کشور به شدت رو به وخامت گذاشته است.
تا جاییکه سازمان های محلی و حقوق بشری هشدار داده اند که اگر ائتلاف متجاوز سعودی به درخواست ها برای لغو محاصره یمن پاسخ ندهند با فاجعه انسانی روبرو خواهند شد.
221



ادامه بمباران شهرهای یمنی توسط متجاوزان سعودی + ویدئو
چهارشنبه 17 آبان 1396 - 22:00
جنگنده های متجاوز سعودی همچنان به شدت به بمباران شهرهای یمن ادامه می دهند تا جاییکه با هدف قرار دادن تاسیات شهری و ساختمان های مسکونی خسارات مادی و جانی فراوانی را به بار آورده اند.
العالم - یمن
به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار شبکه العالم از یمن، با ادامه بسته شدن گذرگاه ها و بنادر یمنی، وضعيت انسانی در سراسر این کشور به شدت رو به وخامت گذاشته است.
تا جاییکه سازمان های محلی و حقوق بشری هشدار داده اند که اگر ائتلاف متجاوز سعودی به درخواست ها برای لغو محاصره یمن پاسخ ندهند با فاجعه انسانی روبرو خواهند شد.
221


ادامه بمباران شهرهای یمنی توسط متجاوزان سعودی + ویدئو
چهارشنبه 17 آبان 1396 - 22:00
جنگنده های متجاوز سعودی همچنان به شدت به بمباران شهرهای یمن ادامه می دهند تا جاییکه با هدف قرار دادن تاسیات شهری و ساختمان های مسکونی خسارات مادی و جانی فراوانی را به بار آورده اند.
العالم - یمن
به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار شبکه العالم از یمن، با ادامه بسته شدن گذرگاه ها و بنادر یمنی، وضعيت انسانی در سراسر این کشور به شدت رو به وخامت گذاشته است.
تا جاییکه سازمان های محلی و حقوق بشری هشدار داده اند که اگر ائتلاف متجاوز سعودی به درخواست ها برای لغو محاصره یمن پاسخ ندهند با فاجعه انسانی روبرو خواهند شد.
221



چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
سفیر آمریکا: یمن با موشک های ایرانی، عربستان را می زند/ سازمان ملل واکنش نشان دهد

درپاسخ به نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ، بی شخصیت آمریکا در سازمان ملل متحد سگ هار رئیس شورای امنیت سازمان ملل درمنطقه وجهان
که نماینده بی ادب آمریکا درسازمان ملل یا اصل مسئله را درک نمی کند دروغ می گوید یا ازاین موضوع بی اطلاع است.
نگران ما ازجنایات بی حساب و کتاب آمریکا ومتحدانش است.
هیچ کشوری درسایه آمریکا به عدالت و رفاه نرسیده است.
آیا سازمان های بین المللی واقعا نمی دانند آمریکایی ها به اسم دفاع ازحقوق بشر و مبارزه با تروریسم بدترین جنایات می کنند.
آمریکا وهمراه انگلیس ازهنگام سرنگونی رژیم صدام درسال 2003 و دولت عراق بر اثرآن هزاران کودک و عراقی جان خود را ازدست دادند.
و این حالی است که مدعیان حقوق بشرتاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات نمی کنند.
نباید درقبال جنایات آمریکا سکوت کرد.
نماینده بی ادب آمریکا درسازمان ملل بعوان بزرگترین ناقض قوانین الملل، ناقض حقوق بین الملل و ناقض حقوق بشرحق ندارد درباره ایران حرف بزند.
وقتی ائتلاف سعودی تحت امر به سرکردگی آمریکا درمدت 3 سال است یمنی ها را می کشت شما نماینده بی ادب آمریکا درسازمان ملل کجا بودید؟
رفتار نماینده بی ادب آمریکا درسازمان ملل شرم آوراست.
رفتارنماینده بی ادب آمریکا دراین زمینه شرم آوراست.
آمریکا، عربستان سعودی و اسرائیل می خواهد یک اسرائیل دیگر درمنطقه درست کنند.
دربرابرحامیان تروریسم ساکت نخواهیم نشست.
آمریکا، کشورهای عربی، کشورهای غربی، رژیم صهیونیستی وترکیه حامی تروریست ها درسوریه، منطقه ومسئول جنایت های آنان هستند.
رژیم جنایتکارآل سعود با حمایت آمریکا، عربستان را به اسرائیل دوم تبدیل کرده است.
ناآرامی های یمن ومنطقه بی توجهی به سوریه است.
آمریکا جنایتکارشماره یک درخاورمیانه چه می خواهد؟
آمریکا جنایتکارشماره یک درخاورمیانه چه می کند؟
این درحالی است که مردم سوریه، عراق، یمن، منطقه به صورت مستقیم و غیرمستقیم توسط آمریکا ومتحدانش قتل عام می شوند.
آمریکا عامل جنگ درسوریه، لبنان، عراق، افغانستان، لیبی، یمن و منطقه است.
آمریکا عامل اصلی جنگ درمنطقه است.
آمریکا عامل پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه است.
نماینده بی ادب آمریکا در سازمان ملل متحد یک دروغگوست و دروغ های زیادی گفته است.
نماینده بی ادب آمریکا درسازمان ملل ازتجاوز آل سعود و نتانیاهو حمایت می کند.
بمب های ساخت آمریکا دریمن توسط ائتلاف سعودی استفاده می شود.
آمریکا اصلی ترین تامین کننده سلاح عربستان سعودی است.
آمریکا به علت جنایات جنگی درمنطقه باید محاکمه شود.
نماینده بی ادب آمریکا درسازمان ملل پای خود را گلیمش درازترکرد.
سخنان نماینده بی ادب آمریکا درسازمان ملل شرم آوراست.
آمریکا ازتکفیری ها بدتراست.
آمریکا مرتکب جنایت جنگی درمنطقه شده است.
آمریکا مقصر اصلی طولانی شدن جنگ درمنطقه است.
برخی اعضای شورای امنیت درپی نجات سعودی ها و حامیان اصلی تروریسم درمنطقه هستند.
حملات عربستان سعودی جنایتکارشماره یک دریمن تاکنون نتیجه ای نداشته است.
شورای امنیت به مسئولیتش برای محاکمه عربستان تاکنون عمل نمی کند.
شما آمریکایی ها چه غلطی درمنطقه می کنید؟
ایرانی ها باید پیام و پاسخ قاطعی به نماینده بی ادب آمریکا درسازمان ملل بدهند.
رژیم جنایتکارآل سعود بی ادب با چراغ آمریکا برسرمردم مظلوم بی دفاع و بی گناه یمن بمب خوشه ای ساخت آمریکا می ریزد.
عربستان جنایتکارشماره یک دریمن ازبمب های خوشه ای ممنومه ساخت آمریکا استفاده می کند.
واشنگتن برای حامیان اصلی تروریست ها سلاح می فرستاد.
عربستان جنایتکارشماره یک با حمایت آمریکا درسایه سکوت سازمان ملل و شورای امنیت دریمن کشتارمی کند.
جنایات جنگی آمریکایی دریمن، افغانستان، عراق، سوریه، نوارغزه، لیبی و منطقه!
نظامیان آمریکا باید ازمنطقه خارج شوند.
سعودی ها روزانه ازآمریکا جنایتکار شماره یک سلاح دریافت می کنند.
کاخ سفید به سعودی ها دریمن سلاح می دهد.
کاخ سفید از آل سعود حمایت نظامی می کند.
منطقه جایی برای آمریکایی ها نیست.
آمریکا باید درمورد بمب های خوشه ای توضیح دهد.
آمریکا به سعودی ها دریمن بمب های خوشه ای داده است!
آمریکا قوانین بین المللی را زیر پاگذاشت
دست آل سعود وآمریکا دریک کاسه است.
سازمان ملل ازکمک آمریکا واروپا به عربستان سعودی آگاه است.
شورای امنیت سازمان ملل ازکمک آمریکا و اروپا به عربستان سعودی آگاه است.
آمریکایی ها جنایتکارشماره یک تاکنون بویی انسانبت نبرده اند.
سعودی ها جنایتکارشماره یک تاکنون بویی انسانیت نبرده اند.
عربستان جنایتکارشماره یک درمدت 3 سال است با بمب های خوشه ای ساخت آمریکایی، یمن را می زند/ سازمان ملل واکنش نشان دهد.
حمله عربستان سعودی به یمن، اجرای قانون جنگل آمریکا ومتحدانش بود.
آمریکا هنوز به طور مستقیم ازتجاوز آل سعود حمایت می کند.
سیاست های آمریکا در غرب آسیا شکست خورده است.
سیاست های آمریکا در منطقه خاورمیانه شکست خورده است.



درپاسخ به نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ، بی شخصیت آمریکا در سازمان ملل متحد سگ هار رئیس شورای امنیت سازمان ملل درمنطقه وجهان
نماینده بی ادب آمریکا در سازمان ملل متحد یک دروغگوست و دروغ های زیادی گفته است.
نماینده بی ادب آمریکا درسازمان ملل ازتجاوز آل سعود و نتانیاهو حمایت می کند.
بمب های ساخت آمریکا دریمن توسط ائتلاف سعودی استفاده می شود.
آمریکا اصلی ترین تامین کننده سلاح عربستان سعودی است.
آمریکا به علت جنایات جنگی درمنطقه باید محاکمه شود.
نماینده بی ادب آمریکا درسازمان ملل پای خود را گلیمش درازترکرد.
سخنان نماینده بی ادب آمریکا درسازمان ملل شرم آوراست.
آمریکا ازتکفیری ها بدتراست.
آمریکا مرتکب جنایت جنگی درمنطقه شده است.
آمریکا مقصر اصلی طولانی شدن جنگ درمنطقه است.
برخی اعضای شورای امنیت درپی نجات سعودی ها و حامیان اصلی تروریسم درمنطقه هستند.
حملات عربستان سعودی جنایتکارشماره یک دریمن تاکنون نتیجه ای نداشته است.
شورای امنیت به مسئولیتش برای محاکمه عربستان تاکنون عمل نمی کند.
شما آمریکایی ها چه غلطی درمنطقه می کنید؟
ایرانی ها باید پیام و پاسخ قاطعی به نماینده بی ادب آمریکا درسازمان ملل بدهند.
رژیم جنایتکارآل سعود بی ادب با چراغ آمریکا برسرمردم مظلوم بی دفاع و بی گناه یمن بمب خوشه ای ساخت آمریکا می ریزد.
عربستان جنایتکارشماره یک دریمن ازبمب های خوشه ای ممنومه ساخت آمریکا استفاده می کند.
واشنگتن برای حامیان اصلی تروریست ها سلاح می فرستاد.
عربستان جنایتکارشماره یک با حمایت آمریکا درسایه سکوت سازمان ملل و شورای امنیت دریمن کشتارمی کند.
جنایات جنگی آمریکایی دریمن، افغانستان، عراق، سوریه، نوارغزه، لیبی و منطقه!
نظامیان آمریکا باید ازمنطقه خارج شوند.
سعودی ها روزانه ازآمریکا جنایتکار شماره یک سلاح دریافت می کنند.
کاخ سفید به سعودی ها دریمن سلاح می دهد.
کاخ سفید از آل سعود حمایت نظامی می کند.
منطقه جایی برای آمریکایی ها نیست.
آمریکا باید درمورد بمب های خوشه ای توضیح دهد.
آمریکا به سعودی ها دریمن بمب های خوشه ای داده است!
آمریکا قوانین بین المللی را زیر پاگذاشت
دست آل سعود وآمریکا دریک کاسه است.
سازمان ملل ازکمک آمریکا واروپا به عربستان سعودی آگاه است.
شورای امنیت سازمان ملل ازکمک آمریکا و اروپا به عربستان سعودی آگاه است.
آمریکایی ها جنایتکارشماره یک تاکنون بویی انسانبت نبرده اند.
سعودی ها جنایتکارشماره یک تاکنون بویی انسانیت نبرده اند.
عربستان جنایتکارشماره یک درمدت 3 سال است با بمب های خوشه ای ساخت آمریکایی، یمن را می زند/ سازمان ملل واکنش نشان دهد.
حمله عربستان سعودی به یمن، اجرای قانون جنگل آمریکا ومتحدانش بود.
آمریکا هنوز به طور مستقیم ازتجاوز آل سعود حمایت می کند.


آمریکا تروریسم را زمان اشغال افغانستان بوجود آورد
آمریکا داعش را زمان اشغال عراق بوجود آورد
آمریکا در مبارزه با داعش نقش تماشاگر دارد آمریکا تروریسم را ازسال 2003 زمان اشغال افغانستان بوجود آورد.... در سایه سکوت مدعیان دفاع از حقوق بشر
آل سعود باز هم بر سر مردم یمن بمب خوشهای ریخت...

آمریکا ازبزرگترین حامیان داعش است.
آمریکا به عنوان یکی ازبزرگترین حامیان گروههای تروریستی است.
آمریکا به عنوان یکی ازبزرگترین حامیان گروههای تروریستی منافقین است.
حامی واقعی تروریسم آمریکا است...

عربستان سعودی، آمریکا، امارات و رژیم صهیونیستی دریمن ومنطقه درسایه سکوت سازمان ملل، شورای امنیت و دیگرسازمانهای بین المللی جنایت میکنند ومجامع حقوق بشرتاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمیکنند و این درحالی که مدعیان حقوق بشرتاکنون هیچ اعتراضی با این جنایات عربستان ومتحدانش نمیکنند.
شورای امنیت بی نظم، بی عدالت و خیانتکار به جای صادرقطعنامه علیه کره شمالی، جنایت های، خیانت های، دخالتهای و تجاوزهای عربستان ومتحدانش دریمن ومنطقه رسیدگی کند.
مدعیان حقوق بشراگر واقعا مدعی دفاع ازحقوق بشرهستند چرا دیکتاتورهایی مثل آل سعود و آل خلیفه که مردم این کشور را به ستوه آورده اند حمایت نمیکنند؟

عربستان سعودی، آمریکا، امارات و رژیم صهیونیستی دریمن ومنطقه درسایه سکوت سازمان ملل، شورای امنیت و دیگرسازمانهای بین المللی جنایت میکنند ومجامع حقوق بشرتاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمیکنند و این درحالی که مدعیان حقوق بشرتاکنون هیچ اعتراضی با این جنایات عربستان ومتحدانش نمیکنند...


سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
دولت روحانی مقصراصلی، جنایت های، خیانت های، دخالت های و تجاوزهای و... سعودی ها درکل منطقه است.
ظریف وزیرخارجه کشورمان مقصراصلی، جنایت های، خیانت های، دخالت های و تجاوزهای و... سعودی ها درکل منطقه است.
عربستان سعودی عامل اصلی شهادت 8 تن از مرزبانان است.
عربستان سعودی عامل اصلی شهادت 8 تن از مرزبانان است.
عربستان سعودی عامل اصلی شهادت 8 تن از مرزبانان است.
درهرجای مرزهای ایران جنایتی رخ می دهد دست عربستان ومتحدانش درکاراست.
عربستان سعودی درجنایت های تروریست های منطقه وجهان شریک جرم است.


حامیان داعش مانندعربستان جنایتکارشماره یک باید قبل از داعش نابود شود.
حامیان داعش امارات جنایتکارشماره یک باید قبل از داعش نابود شود.


سازمان ملل شریک جنایات آل سعود است.
شورای امنیت سازمان ملل شریک جنایات آل سعود است.
شورای حقوق بشرسازمان ملل شریک جنایات آل سعود است.
سازمان عفوبین الملل شریک آل سعود است.
مدعیان حقوق بشرازتجاوزآل سعود حمایت می کنند.
کنگره آمریکا ازتجاوزآل سعود حمایت می کند.
واشنگتن ازتجاوزآل سعود حمایت می کند.
مجلس نمایندگان آمریکا ازتجاوزآل سعود حمایت می کنند.
غرب ازتجاوزآل سعود حمایت می کند.
چند کشورجنایتکارعربی ازتجاوزآل سعود حمایت می کنند.
رژیم جعلی صهیونیستی ازتجاوزآل سعود حمایت می کند.
رژیم جنایتکارآل سعود حامی تفکر تروریستی در منطقه و دنیاست
تروریست هایی مورد حمایت عربستان متحدانش که دست به ترور و انفجار می زنند با حمایت و هزینه ائتلاف ضد مظلومان و مسلمانان به سرکردگی رژ یم جنایتکا آل سعود با حمایت آمریکا وغرب دست به این اقدامات می زنند. رژیم سعودی حامی تفکر تروریستی و حامی مالی آن در منطقه و دنیاست.

آمریکا تروریسم را زمان اشغال افغانستان بوجود آورد
آمریکا داعش را زمان اشغال عراق بوجود آورد
آمریکا در مبارزه با داعش نقش تماشاگر دارد آمریکا تروریسم را ازسال 2003 زمان اشغال افغانستان بوجود آورد....

در سایه سکوت مدعیان دفاع از حقوق بشر
آل سعود باز هم بر سر مردم یمن بمب خوشهای ریخت
جنگندههای رژیم سعودی در سایه سکوت جامعه بینالملل باردیگر مردم یمن را با بمبهای خوشهای هدف قرار دادند. تاریخ: ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶ داستان استفاده از بمبهای خوشهای در یمن این روزها داستان تکراری شده است چرا که آل سعود به صورت مرتب از این نوع بمبها علیه مردم بیگناه یمن استفاده میکند. این در حالی است که بمبهای خوشهای با توان کشتار بسیار بالا از جمله سلاحهای ممنوعه به شمار میروند. در همین ارتباط، خبر رسیده جنگندههای ائتلاف سعودی مجددا یک بمب خوشهای به منطقه «حریب القرامیش» در استان «مأرب» پرتاب کردهاند. هنوز از جزئیات این حمله وحشیانه خبری منتشر نشده اما به صورت معمول این نوع بمبها غیرنظامیان زیادی را به کام مرگ میفرستند.
استفاده آل سعود از بمبهای خوشهای ساخت انگلیس در یمن، از آذرماه گذشته بسیار خبرساز شده است. «مایکل فالن»، وزیر دفاع انگلیس در 29 آذر گذشته اعتراف کرد «ارتش عربستان، در جنگ یمن از بمبهای خوشهای بریتانیایی استفاده کرده است.» وی گفت مسئولان سعودی نیز تایید کردهاند که در جنگ یمن، از بمبهای خوشهای خریداری شده از بریتانیا در دهه 1980 میلادی استفاده کردهاند. قوانین انگلیس، فروش این نوع بمب به کشورهای دیگر را از سال 2010 به بعد ممنوع کرده است. بمبهای خوشهای، بعد از انفجار تعداد زیادی بمب کوچکتر را در مساحتی وسیع پراکنده میکنند و غیرنظامیان بسیاری را به خطر میاندازند. اعتراف وزیر دفاع انگلیس در حالی صورت گرفته که سازمان عفو بینالملل اوایل خردادماه گذشته در بیانیهای با افشای استفاده عربستان و متحدینش از بمبهای خوشهای در جنگ یمن هشدار داده بود وجود بمبهای خوشهای منفجر نشده، برخی از مناطق یمن را به «میدانهای مین» تبدیل کرده است. کاربرد بمبهای خوشهای بر اساس کنوانسیون مهمات خوشهای مصوب سال 2008 ممنوع بوده و تاکنون 108 کشور جهان این کنوانسیون را امضا کرده و در حدود 100 کشور آن را به تصویب رساندهاند. فرمانده ائتلاف سعودی هم در اینباره گفته، عربستان این بمبها را از آمریکا و انگلیس خریده تا از آنها استفاده کند!.............

چرا دونالد ترامپ بی ادب درمورد حمایتهای اسرائیل از تروریستهای تکفیری تاکنون گرفتن! ولال شده است.
چرا وزیرخارجه بی ادب فرانسه درمورد حمایتهای اسرائیل از تروریستهای تکفیری تاکنون خفه خون گرفتن!
ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه گرفتند و کاری نمیکنند.
چرا مدعیان حقوق بشرسکوت اختیارکرده اند ولال شده اند.
و این درحالی است که سازمانهای بین المللی و مدعیان حقوق بشرتاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات نمیکنند. حمایتهای اسرائیل از تروریستهای تکفیری صدای اعتراض ساکنان جولان اشغالی را درآورد
صدها تن از ساکنان منطقه «جولان» سوریه که تحت اشغال رژیمصهیونیستی قرار دارد، در اعتراض به حمایتهای این رژیم از گروههای تکفیری در سوریه، تظاهرات کردند. تاریخ: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵ «ارتش رژیم صهیونیستی در اقدامی گستاخانه، بیش از 700 تروریست مسلح را برای اشغال منطقهای در منطقه جولان بسیج و فرماندهی کرده بود اما این عملیات شکست خورد.»......

فهرست اقدامات تروریستی ۱۰۰ سال اخیر آمریکا
تولید، حمایت، همزیستی و مدیریت تروریسم براساس اسناد تاریخی یکی از وجوهات ممیزه سیاست خارجی آمریکا در روابط با ملل و دُوَل خارجی است. آنچه تاریخ در خود ثبت و مقامات آمریکایی به آن اذعان دارند مشخص میکند که منبع و مصدر تروریسم جایی غیر از منطقه خاورمیانه است...

این درحالی است که نتانیاهو عامل اصلی کشتار۲۹۰۰ شهروند فلسطینی، زحمی شدن بیش از۱۹ هزارنفر دیگر وتخریب بیش از۳۲ هزارباب منزل درجریان جنگ غزه است که این اقدامات ازنظرقوانین بین المللی جنایت جنگی به شمارمی رود. کشتارمردم نوارغزه با کدام حقوق بین المللی سازگاراست. اقدام رژیم کودک کش صهیونیستی نوارغزه خلاف اصول انسانی است. سکوت نهادهای بین المللی درمورد نوارغزه حمایت ازجنایتکاران است. سکوت درقبال رژیم صهیونیستها خیانت است. صهیونیستها سگ دست نشانده آمریکا وانگلیس وفرانسه وآلمان است. دست رژیم کودک کش صهیونسیتها وآمریکا وهم پیمانانش دریک کاسه است. رژیم صهیونیستی همان جنایاتی را میکند. که داعش مرتکب میشود. رژیم صهیونیستی مانند آمریکا جنایتکار به هیچ انسانی پایبند نیست. تجاوز رژیم کودک کش به فلسطین براساس هیچ رژیم حقوقی قابل پذیرش نیست. اسرائیلیها بدترازنازی جنایت میکند. گروههای تروریستی درخاورمیانه برای حفظ اسرائیل ایجاد شده اند. سازمانهای بین المللی فقط تماشاگر جنایات داعش و اسرائیل و آمریکا و عربستان و ترکیه و… درمنطقه هستند. دادگاه بین المللی برای رسیدگی به جنایات آمریکا ومتحدانش تشکیل شود. با انتقاد ازسکوت سازمان مللهای حقوق بشری وشورای امنیت سازمان ملل نسبت به تجاوزگری و کشتارمسلمانان نوارغزه وفلسطین وسوریه وعراق ویمن وافغانستان ولیبی ومصرو...، این نهادها برای بی توجهی به حقوق انسانهای مظلوم منطقه نزد افکارعمومی جهانیان چه پاسخی دارند؟ مدعیان حقوق بشربه نام دموکراسی آدمکشی میکند. کشورهای مدعی حقوق بشربنام دموکراسی به کشورها حمله میکنند. داعش، محصول کاخ سفید است. اردوغان تسلیحات داعش را تامین میکند......

که نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت عربستان سعودی درسازمان ملل متحد یا اصل مسئله را درک نمیکند دروغ میگوید یا ازاین موضوع بی اطلاع است.
این درحالی است که مردم، سوریه، لبنان، عراق، یمن ومنطقه به صورت مستقیم وغیرمستقیم توسط سعودیها با حمایت آمریکایی ها، صهیونیستها و کشورهای اروپایی قتل عام میشوند و همچنان نیزادامه میدهد.
عربستان سعودی مانند آمریکا و اسرائیل سیاهترین پرونده حقوق بشر را دردنیا دارد.
عربستان سعودی ناقض حقوق بشراست/ پرورش دهنده تروریست، مدافع حقوق بشرنخواهد بود.
عربستان سعودی به عنوان ناقض حقوق بشر است نمیتواند مدافع آن جهان باشد.
حرف نماینده نجس و حشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت عربستان سعودی درسازمان ملل متحد دیگرچه اعتباردارد؟
چه کسی دردنیا باورمی کند نماینده عربستان سعودی نگران حقوق بشردرمنطقه وجهان است؟
عربستان سعودی بیشترین حمایت را ازتروریسم کرد.
عربستان سعودی بیشترین حمایت را از داعش کرد.
عربستان سعودی بیشترین حمایت را از دشمنان دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان وبشریت کرد.
عربستان سعودی درمدت 7 سال است به همراه رژیم صهیونیستی به سرکردگی آمریکا ازتامین کنند گان اصلی تسلیحات و نیازهای مالی تروریسم، القاعده، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوری، تکفیریها و تروریستهای منطقه بوده است.
نماینده عربستان سعودی درسازمان ملل متحد مورد اعتماد ما نیست/ بلکه یک تروریست است.
امروز خطر عربستان سعودی همه کشورها دنیا را تهدید میکند.
که نماینده بی ادب عربستان سعودی درسازمان ملل متحد چشم خود را برروی واقعیات بسته است ونمی تواند مدعی دفاع ازحقوق بشرباشد.
دیوان کفیری بین المللی باید به پرونده جنایات جنگی عربستان سعودی دریمن ومنطقه رسیدگی کند.
عربستان سعودی دشمن تاریخی مردم یمن است.
فاجعه منا قتل عام نسل کشی مسلمانان توسط عربستان سعودی بوده است.
درهرجای دنیا جنایتی رخ میدهد دست عربستان سعودی درکاراست.
آمریکا درجنایتهای سعودیها شریک است.
دولت حیوان وحشی آمریکا شریک ریخته شدن خون یمنی هاست.
جنایت سازمان یافته علیه مردم یمن، حقوق بشرکجاست؟
نباید درقبال جنایات عربستان سعودی سکوت کرد.
عربستان سعودی بعنوان بزرگترین ناقض حقوق بشراست حق ندارد درباره حقوق بشر حرف بزند.
نماینده عربستان سعودی درسازمان ملل متحد حق صلاحیت دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
نماینده عربستان سعودی درسازمان ملل تاکنون احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
کسی که دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان وبشریت است جایگاهی درسازمان ملل متحد و شورای امنیت سازمان ملل متحد ندارد/ عربستان سعودی ثابت کرد که دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان وبشریت است.
رژیم جنایتکارآل سعودی، عربستان سعودی را درمدت 7 سال است به اسرائیل دوم تبدیل کرده است.
عربستان سعودی درمدت 7 سال است به همراه صهیونیستها به سرکردگی آمریکا حامی تروریستها درمنطقه ومسئول جنایتهای آنان است.
دربرابر حامیان تروریسم ساکت نخواهیم نشست.

تشکر ازارتش یمن
ارتش یمن روز شنبه یک موشک بالستیک به سوی فرودگاه ملک خالد در ریاض شلیک کرد.
استقبال بنده از شلیک موشک بالستیک ارتش یمن به سوی فرودگاه ملک خالد در ریاض!
ازاین بابت ازارتش یمن تشکر و قدردانی می کنم.
آمریکا درجنایت های سعودی ها شریک است.
امارات درجنایت های سعودی ها شریک است.
سازمان ملل درجنایت های سعودی ها شریک است.
شورای امنیت سازمان ملل درجنایت های سعودی شریک است.
شورای حقوق بشر درجنایت های سعودی ها شریک است.


درجهان سازمان ملل وجود ندارد.
درجهان شورای امنیت سازمان ملل وجود ندارد.
درجهان شورای حقوق بشرسازمان ملل وجود ندارد.
درجهان عفوبین الملل وجود ندارد.
دبیرکل به اصطلاح سازمان ملل، رئیس اصلی حامیان تروریسم بین المللی مانند آمریکا ومتحدانش
رئیس شورای به اصطلاح امنیت سازمان ملل، رئیس اصلی حامیان داعش جهانی است.
آمریکا وهم پیمانانش، تروریست های منطقه خاورمیانه و سازمان های بین المللی برای ما یکی هستند.


درجهان سازمان ملل وجود ندارد.
درجهان شورای امنیت سازمان ملل وجود ندارد.
درجهان شورای حقوق بشرسازمان ملل وجود ندارد.
درجهان عفوبین الملل وجود ندارد.
دبیرکل به اصطلاح سازمان ملل، رئیس اصلی حامیان تروریسم بین المللی مانند آمریکا ومتحدانش
رئیس شورای به اصطلاح امنیت سازمان ملل، رئیس اصلی حامیان داعش جهانی است.
آمریکا وهم پیمانانش، تروریست های منطقه خاورمیانه و سازمان های بین المللی برای ما یکی هستند.


درپاسخ به سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک شریک جنایات عربستان ومتحدانش دریمن!
درپاسخ به مدعیان حقوق ضد بشرشریک جرم عربستان ومتحدانش دریمن!
درپاسخ به نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکا سگ هار رئیس شورای امنیت سازمان ملل شریک جرم عربستان ومتحدانش دریمن ومنطقه!
کشتار بی رحمانه سعودی ها در یمن با همدستی مدعیان حقوق بشر با همکاری آمریکا ومتحدانش!
حمله جنگنده های ائتلاف سعودی با حمایت آمریکا جنایتکار به غرب یمن با بیش از ۵۰ کشته و زخمی
کشته و زخمی شدن ۳۰ یمنی در حمله جنگنده‎های سعودی
بیش از 30 شهید و زخمی در حمله عربستان با حمایت مستقیم آمریکا جنایتکار به یک منطقه مسکونی در یمن
آل سعود حامی تفکر تروریستی در یمن و دنیاست
بیش از ۴۰ بار حمله هوایی عربستان با حمایت آمریکا به یمن
26 شهید و 9 زخمی در حملات جنگنده های آل سعود با حمایت آمریکا به استان صعده یمن
26 شهید و 9 زخمی در پی حملات عربستان با حمایت آمریکا به یک بازار در یمن
8 شهید و 25 زخمی در حمله جنگنده های سعودی با حمایت آمریکا به یمن
ادامه بحران انسانی در یمن در پی تجاوز عربستان سعودی با حمایت آمریکا
۱۵ بار حمله هوایی عربستان با حمایت آمریکا به صنعاء
سازمان ملل: اوضاع انسانی در یمن تکان دهنده است
حمله عربستان با حمایت آمریکا به مردم یمن با سلاح های ممنوعه و بیولوژیک
3 شهید در حمله هوایی به آل عمار یمن
شهادت 6 غیرنظامی یمنی در حمله جنگنده های سعودی با حمایت آمریکا
حدود 50 حمله هوایی عربستان با حمایت آمریکا به مناطق یمن طی ساعات گذشته
حدود ۵۰ حمله هوایی عربستان با حمایت آمریکا به مناطق یمن طی ساعات گذشته

سکوت « دبیرکل سازمان ملل » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « رئیس شورای امنیت سازمان ملل » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « سازمان عفو بین الملل » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « سازمان های مدعی دفاع از حقوق بشر» کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « مدعیان دروغین حقوق بشر » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « کشورهای به اصطلاح اسلامی » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « مسلمانان » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « کشورهای عربی جنایتکارشماره یک دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « کشورهای اروپایی جنایتکارشماره یک » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ، بی شخصیت آمریکا درسازمان ملل » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ، بی شخصیت انگلیس درسازمان ملل » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ، بی شخصیت فرانسه درسازمان ملل » کمک به ادامه جنایت آل
سعود در یمن
سکوت « نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ، بی شخصیت عربستان سعودی درسازمان ملل » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ، بی شخصیت رژیم جعلی صهیونیستی درسازمان ملل » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
که عربستان سعودی جنایتکارشماره یک دشمن درجه دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت در سایه سکوت و تبانی جامعه بین الملل و مدعیان دفاع از حقوق بشر به جنایات خود در حمله به غیر نظامیان یمنی ادامه می دهد.
و این درحالی است تمام سازمان های بین المللی، مدعیان حقوق بشرو سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر تاکنون هیچ اعتراضی به یمن جنایات عربستان ومتحدانش نمی کنند.
مجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند
کشتار یمنی ها جنایت جنگی است ولی سعودی ها جنایتکارشماره یک درمدت سه سال است نمی فهمند.
کشتار یمنی ها جنایت جنگی است ولی عربستان ومتحدانش جنایتکارشماره یک درمدت سه سال است نمی فهمند.
کشتار یمنی ها جنایت جنگی است ولی مدعیان حقوق بشرجنایتکارشماره یک درمدت سه سال است نمی فهمند.
کشتار یمنی ها جنایت جنگی است ولی سازمان های بین المللی جنایتکارشماره یک درمدت سه سال است نمی فهمند.
کشتار یمنی ها جنایت جنگی است ولی کشورهای عربی جنایتکارشماره یک درمدت سه سال است نمی فهمند.
کشتار یمنی ها جنایت جنگی است ولی کشورهای غربی جنایتکارشماره یک درمدت سه سال است نمی فهمند.

رپاسخ به سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک شریک جنایات عربستان ومتحدانش دریمن!
درپاسخ به مدعیان حقوق ضد بشرشریک جرم عربستان ومتحدانش دریمن!
درپاسخ به نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکا سگ هار رئیس شورای امنیت سازمان ملل شریک جرم عربستان ومتحدانش دریمن ومنطقه!
کشتار بی رحمانه سعودی ها در یمن با همدستی مدعیان حقوق بشر با همکاری آمریکا ومتحدانش!
حمله جنگنده های ائتلاف سعودی با حمایت آمریکا جنایتکار به غرب یمن با بیش از ۵۰ کشته و زخمی
کشته و زخمی شدن ۳۰ یمنی در حمله جنگنده‎های سعودی
بیش از 30 شهید و زخمی در حمله عربستان با حمایت مستقیم آمریکا جنایتکار به یک منطقه مسکونی در یمن
آل سعود حامی تفکر تروریستی در یمن و دنیاست
بیش از ۴۰ بار حمله هوایی عربستان با حمایت آمریکا به یمن
26 شهید و 9 زخمی در حملات جنگنده های آل سعود با حمایت آمریکا به استان صعده یمن
26 شهید و 9 زخمی در پی حملات عربستان با حمایت آمریکا به یک بازار در یمن
8 شهید و 25 زخمی در حمله جنگنده های سعودی با حمایت آمریکا به یمن
ادامه بحران انسانی در یمن در پی تجاوز عربستان سعودی با حمایت آمریکا
۱۵ بار حمله هوایی عربستان با حمایت آمریکا به صنعاء
سازمان ملل: اوضاع انسانی در یمن تکان دهنده است
حمله عربستان با حمایت آمریکا به مردم یمن با سلاح های ممنوعه و بیولوژیک
3 شهید در حمله هوایی به آل عمار یمن
شهادت 6 غیرنظامی یمنی در حمله جنگنده های سعودی با حمایت آمریکا
حدود 50 حمله هوایی عربستان با حمایت آمریکا به مناطق یمن طی ساعات گذشته
حدود ۵۰ حمله هوایی عربستان با حمایت آمریکا به مناطق یمن طی ساعات گذشته

سکوت « دبیرکل سازمان ملل » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « رئیس شورای امنیت سازمان ملل » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « سازمان عفو بین الملل » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « سازمان های مدعی دفاع از حقوق بشر» کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « مدعیان دروغین حقوق بشر » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « کشورهای به اصطلاح اسلامی » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « مسلمانان » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « کشورهای عربی جنایتکارشماره یک دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « کشورهای اروپایی جنایتکارشماره یک » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ، بی شخصیت آمریکا درسازمان ملل » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ، بی شخصیت انگلیس درسازمان ملل » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ، بی شخصیت فرانسه درسازمان ملل » کمک به ادامه جنایت آل
سعود در یمن
سکوت « نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ، بی شخصیت عربستان سعودی درسازمان ملل » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ، بی شخصیت رژیم جعلی صهیونیستی درسازمان ملل » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
که عربستان سعودی جنایتکارشماره یک دشمن درجه دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت در سایه سکوت و تبانی جامعه بین الملل و مدعیان دفاع از حقوق بشر به جنایات خود در حمله به غیر نظامیان یمنی ادامه می دهد.
و این درحالی است تمام سازمان های بین المللی، مدعیان حقوق بشرو سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر تاکنون هیچ اعتراضی به یمن جنایات عربستان ومتحدانش نمی کنند.
مجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند
کشتار یمنی ها جنایت جنگی است ولی سعودی ها جنایتکارشماره یک درمدت سه سال است نمی فهمند.
کشتار یمنی ها جنایت جنگی است ولی عربستان ومتحدانش جنایتکارشماره یک درمدت سه سال است نمی فهمند.
کشتار یمنی ها جنایت جنگی است ولی مدعیان حقوق بشرجنایتکارشماره یک درمدت سه سال است نمی فهمند.
کشتار یمنی ها جنایت جنگی است ولی سازمان های بین المللی جنایتکارشماره یک درمدت سه سال است نمی فهمند.
کشتار یمنی ها جنایت جنگی است ولی کشورهای عربی جنایتکارشماره یک درمدت سه سال است نمی فهمند.
کشتار یمنی ها جنایت جنگی است ولی کشورهای غربی جنایتکارشماره یک درمدت سه سال است نمی فهمند.



سازمان ملل از آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان در کشتار جمعی مردم بی گناه حمایت می کند.

شورای امنیت سازمان ملل از آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان در کشتار جمعی مردم بی گناه حمایت می کند.

شورای حقوق بشرسازمان ملل از آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان در کشتار جمعی مردم بی گناه حمایت می کند.

سازمان عفو بین الملل از آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان در کشتار جمعی مردم بی گناه حمایت می کند

آمریکا جنایتکارشماره یک تاکنون بیش از999 میلیون مورد نقض قوانین الملل، نقض حقوق بین الملل ونقض حقوق بشر درعراق داشته است.

آمریکا جنایتکارشماره یک تاکنون بیش از999 میلیون مورد نقض قوانین الملل، نقض حقوق بین الملل ونقض حقوق بشر درافغانستان داشته است.

آمریکا جنایتکارشماره یک تاکنون بیش از999 میلیون مورد نقض قوانین الملل، نقض حقوق بین الملل ونقض حقوق بشر درسوریه داشته است.

آمریکا جنایتکارشماره یک تاکنون بیش از999 میلیون مورد نقض قوانین الملل، نقض حقوق بین الملل ونقض حقوق بشر درفلسطین اشغالی داشته است.

آمریکا جنایتکارشماره یک تاکنون بیش از500 میلیون مورد نقض قوانین الملل، نقض حقوق بین الملل ونقض حقوق بشر درلیبی داشته است.

آمریکا جنایتکارشماره یک تاکنون بیش از999 میلیون مورد نقض قوانین الملل، نقض حقوق بین الملل ونقض حقوق بشر درعراق همه جانبه ازصدام و گروهک تروریستی منافقین داشته است.

آمریکا جنایتکارشماره یک تاکنون بیش از50 میلیون مورد نقض قوانین الملل، نقض حقوق بین الملل ونقض حقوق بشر دریمن داشته است.


مردم دنیا باید پبام و پاسخ قاطعی به آمریکا ومتحدانش بدهند.
آمریکا وناتو ازسال 2003 تاکنون فقط روی کاغذ درافغانستان با تروریسم مبارزه می کنند، نه مبارزه واقعی
آمریکا وناتو هنوز به طور مستقیم ازتروریسم حمایت می کنند.
کشتاریمنی ها درمدت 3 سال توسط عربستان ومتحدانش بی پاسخ نخواهد ماند.
رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی وامارات دریمن ومنطقه با حمایت آمریکا جنایت می کنند.
سازمان ملل دریمن ومنطقه با جنایتکاران و حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، جبهه النصره، تکفیری ها و دیگر گروه های تروریستی همکاری می کند.
شورای امنیت سازمان ملل دریمن ومنطقه با جنایتکاران و حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، جبهه النصره، تکفیری ها و دیگر گروه های تروریستی همکاری می کند.
شورای حقوق بشرسازمان ملل دریمن ومنطقه با جنایتکاران و حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، جبهه النصره، تکفیری ها و دیگر گروه های تروریستی همکاری می کند.
عربستان ومتحدانش تاکنون بویی انسانیت نبرده اند.
عربستان ومتحدانش تاکنون نمی فهمند حقوق بشرچی هست.


عربستان سعودی، آمریکا، امارات و رژیم صهیونیستی دریمن ومنطقه درسایه سکوت سازمان ملل، شورای امنیت و دیگرسازمان های بین المللی جنایت می کنند.
شورای امنیت بی نظم، بی عدالت و خیانتکار به جای صادرقطعنامه علیه کره شمالی، جنایت های، خیانت های، دخالت های و تجاوزهای عربستان ومتحدانش دریمن ومنطقه رسیدگی کند.


عربستان سعودی، آمریکا، امارات و رژیم صهیونیستی دریمن ومنطقه درسایه سکوت سازمان ملل، شورای امنیت و دیگرسازمان های بین المللی جنایت می کنند.
شورای امنیت بی نظم، بی عدالت و خیانتکار به جای صادرقطعنامه علیه کره شمالی، جنایت های، خیانت های، دخالت های و تجاوزهای عربستان ومتحدانش دریمن ومنطقه رسیدگی کند.

عربستان سعودی، آمریکا، امارات و رژیم صهیونیستی دریمن ومنطقه درسایه سکوت سازمان ملل، شورای امنیت و دیگرسازمان های بین المللی جنایت می کنند ومجامع حقوق بشرتاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند و این درحالی که مدعیان حقوق بشرتاکنون هیچ اعتراضی با این جنایات عربستان ومتحدانش نمی کنند.
شورای امنیت بی نظم، بی عدالت و خیانتکار به جای صادرقطعنامه علیه کره شمالی، جنایت های، خیانت های، دخالت های و تجاوزهای عربستان ومتحدانش دریمن ومنطقه رسیدگی کند.
مدعیان حقوق بشراگر واقعا مدعی دفاع ازحقوق بشرهستند چرا دیکتاتورهایی مثل آل سعود و آل خلیفه که مردم این کشور را به ستوه آورده اند حمایت نمی کنند؟
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
0
ومجامع حقوق بشربشری درمورد جنایت های، خیانت های، تجاوزهای، دخالت های و مداخله و... آمریکا ومتحدانش تاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
آمریکا جنایتکارشماره یک با کمک های مالی چند کشور جنایتکارشماره یک عربی تحت امر رژیم جنایتکارآل سعود، عامل آوارگی مردم دنیاست.
بسیاری ازآوارگان درجهان، قربانی مداخله جویی های آمریکا هستند.
آمریکا ومتحدانش عربی غیر قابل اعتماد هستند.
آمریکا ومتحدانش غربی غیرقابل اعتماد هستند.
سگ وحشی کره شمالی با شرفتر ازاین آمریکا وهم پیمانانش هستن.
ازسال2001 تاکنون هیچ سندی دال بر مقابله آمریکا وهم پیمانانش با تروریسم درعراق، افغانستان، لیبی ومنطقه وجود ندارد.
ازسال 2003 و ازسال 2011 تاکنون هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد آمریکا ومتحدانش با تروریسم و داعش و دیگرگروه های تروریستی درمنطقه خاورمیانه مقابله می کنند.

چرا دبیرکل بی ادب سازمان ملل درمقابل نسل کشی و قتل عام مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن درعربستان ومتحدانش تاکنون خفه خون گرفته است.

چرا رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل درمقابل نسل کشی و قتل عام مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن درعربستان ومتحدانش تاکنون خفه خون گرفته است.

چرا رئیس بی ادب شورای حقوق بشر سازمان ملل درمقابل نسل کشی و قتل عام مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن درعربستان ومتحدانش تاکنون خفه خون گرفته است.

چرا سازمان عفوبین الملل خیانتکار درمقابل نسل کشی و قتل عام مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن درعربستان ومتحدانش تاکنون خفه خون گرفته است.

چرا سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکارشماره یک درمقابل نسل کشی و قتل عام مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن درعربستان ومتحدانش تاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.

چرا مدعیان جنایتکارحقوق بشر درمقابل نسل کشی و قتل عام مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن درعربستان ومتحدانش تاکنون خفه خون گرفتند وکاری نمی کنند.

سکوت مجامع بین المللی درمدت سه سال است درمقابل نسل کشی و قتل عام یمنی ها ائتلاف سعودی تحت امر رژیم جنایتکارآل سعود با حمایت چند کشور جنایتکارشماره یک عربی با حمایت آمریکا، انگلیس، فرانسه و اسرائیل تاسف باراست.
سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک چرا درمقابل تجاوزعربستان ومتحدانش به یمن سکوت کرده اند و خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
این درحالی است که مردم سوریه، لبنان، عراق ویمن و منطقه به صورت مستقیم و غیرمستقیم توسط عربستان ومتحدانش قتل عام می شوند.
عربستان سعودی جنایتکارشماره یک با حمایت مستقیم آمریکا، انگلیس، فرانسه و اسرائیل عامل جنگ، بی ثباتی وناامنی دریمن ومنطقه است.
عربستان سعودی جنایتکارشماره یک با حمایت مدعیان حقوق بشرخیانتکارشماره یک عامل اصلی جنگ دریمن ومنطقه است.
عربستان سعودی جنایتکارشماره یک با حمایت مدعیان حقوق بشرخیانتکارشماره یک عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه وجهان است.
مدعیان حقوق بشربه فجایع منا و یمن و منطقه چراغ سبزنشان می دهند.
فاجعه کشتاربی رحمانه بیش از 21 هزارنفر ازمردم مظلوم یمن توسط عربستان ومتحدانش جنایت جنگی است وهم جنایت علیه کل بشریت محسوب می شود.
جنایات مدعیان حقوق بشر
مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشرجهان دست دارند.
مدعیان دروغین حقوق بشردرمقابل این کشتارنه تنها ساکت نشسته اند بلکه حتی به آن چراغ سبزنیز نشان می دهند.
برخی کشورهای غربی همچنان با کمک های مالی کشورهای عربی تحت امر رژیم جنایتکارآل سعود به سرکردگی آمریکا ازتروریست های منطقه خاورمیانه همه جانبه کمک و حمایت می کنند و همچنان ادامه دارد.
و این درحالی است که مدعیان حقوق بشر، سازمان های بین المللی و سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات آمریکا وهم پیمانانش نمی کنند و خفه خون گرفتند و لال شده اند.
آمریکایی ها، سعودی ها، صهیونیست ها، کشورهای اروپایی و ترکیه حامی تروریست های داعش و دیگرگروه های تروریستی درسوریه، لبنان، عراق، یمن و منطقه و مسئول جنایت های آنان هستند.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
0
درپاسخ به نماینده نجس وحشی، بی ادب، فرهنگ و بی شخصیت عربستان سعودی در سازمان ملل سگ هارآمریکا درمنطقه!
رزمنده ایرانی مدعی است : بمب های خوشه ای عربستان متحدانش دریمن علیه غیرنظامیان یمنی استفاده می کنند ساخت آمریکا، انگلیس وفرانسه بوده است واین درحالی است اقدامات عربستان ومتحدانش جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.
آمریکا، انگلیس، فرانسه و چند کشورعربی مقصراصلی جنایت های، خیانت های، دخالت های، تجاوزهای و... عربستان سعودی دریمن ومنطقه هستند.
آمریکا درجنایت های سعودی ها شریک است.
انگلیس درجنایت های سعودی ها شریک است.
فرانسه درجنایت های سعودی ها شریک است.
ائتلافی به رهبری عربستان سعودی با حمایت چند کشور عربی، آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و فرانسه درسایه سکوت تمام سازمان های بین المللی و مدعیان حقوق بشر از فروردین‌ ماه سال ۱۳۹۴، یمن را هدف حملات سنگین هوایی قرار داده است. این حملات به نابودی زیرساخت‌های یمن، کشته شدن هزاران نفر و گسترش فقر و بیماری در این کشور فقیر عربی منجر شده است.
شنبه شب، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک فروند موشک بالستیک به سمت فرودگاه بین‌المللی «ملک خالد» در ریاض شلیک کردند این کاملآ قانونی بوده است و اقدام بسیاربوده است.
عربستان سعودی جنگ دریمن بیش از 999 میلیون مورد نانقض قوانین الملل، ناقض حقوق بین الملل و ناقض حقوق بشرشده است وهمچنان نیزادامه می دهد.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
0
0
ماکرون:
اعمال تحریم میتواند گزینهای برای پاسخ به برنامه موشکی ایران باشد/ به نظر میرسد موشکی که از یمن به عربستان شلیک شد، ایرانی بود

پنجشنبه 18 آبان 1396 - 19:36
رئیس جمهور فرانسه در گفتوگو با شبکه اسکای نیوز عربی گفت: اعمال تحریمها علیه ایران میتواند گزینهای برای پاسخ به برنامه موشکی این کشور باشد.
العالم _ اروپا
رئیس جمهور فرانسه گفت که باید با ایران درمورد برنامه موشکیاش وارد گفتوگو شد.
امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه که هماکنون در امارات به سر میبرد در گفتوگو با شبکه اسکای نیوز عربی گفت که اعمال تحریمها علیه ایران میتواند گزینهای برای پاسخ به برنامه موشکی ایران باشد.
وی با بیان این که باید در مورد برنامه موشکهای بالستیک ایران وارد گفتوگو شد، مدعی شد که موشکی که ارتش یمن اخیرا به سمت عربستان شلیک کرده است، موشک ایرانی بود.
ماکرون گفت: برنامه موشکی ایران به شدت نگران کننده است و باید در این ارتباط و فعالیتهای موشکی این کشور گفتوگو کرد.
وی افزود: « ما هرگز در مورد ایران ساده نخواهیم بود ولی از سیاستهایی که میتواند منجر به بیثباتی و تنش بیشتر در منطقه شود، دوری میکنیم».
رئیس جمهور فرانسه همچنین گفت که امشب قرار است از امارات عازم عربستان شده و با محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور دیدار و گفتوگو کند.
در حال تکمیل ...
درپاسخ به سخنان امانوئل ماکرون نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت، رئیس جمهور فرانسه شرم آوربود.
چرا امانوئل ماکرون نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت، رئیس جمهور فرانسه جنایتکارشماره یک، نفت داعش را تحریم نمی کند؟
آنچه امروزدریمن ومنطقه دیده می شود منعکس کننده جنایات فرانسه است.
فرانسه مانند آمریکا و انگلیس ازسال 2003 تاکنون مدعی مبارزه با تروریسم است ولی درحقیقت فرانسه ازسال 2003 تاکنون ازتروریسم و دیگرگروه های تروریستی همه جانبه کمک وحمایت می کند.
ایتالیا و فرانسه، پایتخت وخانه قاتلان 17 هزارشهید ایرانی+ فیلیم و این درحالی است که مدعیان جنایتکار ضد حقوق بشر تاکنون هیچ اعتراضی به یمن جنایات ضد علیه بشریت نمی کنند و خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.
برخی اعضای شورای ضد امنیت سازمان ملل به سرکردگی نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکا درسازمان ملل درپی نجات جنایتکاران جنگی دریمن ومنطقه هستند.
آمریکا جنایتکارشماره یک مرتکب جنایت جنگی دریمن ومنطقه شده است.
آمریکا جنایتکارشماره یک مقصراصلی طولانی شدن جنگ دریمن ومنطقه است.
سران بی ادب فرانسه ازسال 2003 تاکنون به دروغ شعار دفاع ازحقوق بشر و مبارزه با تروریسم و طالبان و القاعده سر می دهند و همچنان ادامه دارد.
تروریسم را شما ایجاد کردید.
شما تروریسم را به وجود آوردید.
القاعده، طالبان وداعش را شما ایجاد کردید.
شما القاعده، طالبان وداعش را به وجود آوردید.
امانوئل ماکرون نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت، رئیس جمهور فرانسه پای خود را از گلیمش درازترکرد.
امانوئل ماکرون نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت، رئیس جمهور فرانسه به جای دخالت، بحران های فرانسه را اداره کند.
فرانسه می خواهد جای آل سعود و نتانیاهو را درمنطقه بگیرد!
فرانسه درسوریه، عراق، افغانستان و لیبی شکست خورد وحالا به یمن چشم دارد.
قدرت گرفتن القاعده وداعش دریمن با کمک آمریکا وفرانسه!
حمایت قدرت های جهانی ازتروریسم موجب ناامنی درسوریه، عراق، لبنان، افغانستان، یمن ومنطقه شد.

فرانسه تروریست پروراست!
فرانسه شریک جنایات تروریست های تکفیری درسوریه است.
امانوئل ماکرون نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت، رئیس جمهور فرانسه یک دروغگوست و دروغ های زیادی گفته است.
خودروهای سعودی درموصل و دیگرشهرهای عراق چه می کنند+ عکس
فرانسه عامل اصلی رنج کودکان یمنی است.
فرانسه ازتکفیری ها بدتراست.
فرانسه بسیارخطرناک ترازداعش و رژیم جعلی صهیونیستی است.
دوستان فرانسه حامی تروریسم هستند.
دوستان فرانسه حامی داعش هستند.
دوستان فرانسه حامی القاعده هستند.
دوستان فرانسه حامی مخالفان سوری هستند.
دوستان فرانسه حامی جبهه النصره هستند.
دوستان فرانسه حامی شوریشان سوریه هستند.
دوستان فرانسه حامی ارتش آزاد سوریه هستند.
دوستان فرانسه حامی تروریست های سوریه ومنطقه هستند.
دوستان فرانسه عاملان اصلی جنگ، بی ثباتی و ناامنی درمنطقه هستند.
دوستان فرانسه عاملان اصلی جنگ، بی ثباتی و ناامنی درعراق، لبنان، نوازغزه، فلسطین، لیبی، افغانستان، پاکستان، اوکراین، یمن ومنطقه و منطقه کره شمالی و... هستند.
عربستان سعودی جنایتکارجنگی است و باید محاکمه شود.
عربستان سعودی جنایتکارشماره یک دریمن ومنطقه برای نجات ازیمن ومنطقه دست به دامان امانوئل ماکرون نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت، رئیس جمهور فرانسه شده است.
پول مکه خرج امانوئل ماکرون نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت، رئیس جمهور فرانسه می شود.
حمایت فرانسه ازتجاوزآل سعود دریمن ومنطقه صدای مردم منطقه ودنیا را درآورد.
امانوئل ماکرون نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت، رئیس جمهور فرانسه دو باره به کمک تجاوزآل سعود آمد.
جنگ عراق، یمن، لبنان، نوارغزه، و... با پول عربستان سعودی تامین می شود/ آل سعود آبروی اسلام برده است.
سازمان های بین المللی دهان سگ هارشان را درفرانسه وعربستان ببندند.
ازشورای امنیت و سازمان ملل می خواهیم که دهان سگ هارشان را فرانسه وعربستان ببندند.
برخی کشورهای اروپایی و به ویژه فرانسه به سرکردگی آمریکا با دریافت رشوه ازعربستان سعودی که حقوق بشر را رعایت نمی کنند.
فرانسه با همدستی عربستان مرتکب جنایت جنگی دریمن ومنطقه شده است.
فرانسه با همدستی عربستان به علت جنایات جنگی دریمن ومنطقه باید محاکمه شود.

مبارزه با فرانسه، دفاع ازاسلام است.
مبارزه با عربستان سعودی، دفاع ازاسلام است.
فرانسه دشمن تاریخی مردم ایران است.
فرانسه پناهگاه گروه های تروریستی منافقین است.
فرانسه دشمن درجه یک ایران است/ جنایات آل سعود درکشتارحجاج بی کفایتی وسوء مدیریت آنها را می رساند.
عربستان سعودی، چهره اسلام را لکه دارکرده است.
حضورارتش عربستان سعودی درخاک یمن با چراغ سبزفرانسه صورت گرفت.
فرانسه متهم به حمایت ازجنایتکاران درجنگ یمن ومنطقه است.
آل سعود روی اسرائیل را سفید کرده است/ سران بی ادب فرانسه باید نگاه کنند وشرم کنند.
عربستان سعودی درمدت سه سال است با حمایت همه جانیه کشورهای اروپایی به سردکرگی آمریکا با بمباران وحشیانه مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن روی اسرائیل را سفید کرد/ باید مدعیان حقوق بشر، سران بی ادب کشورهای عربی و کشورهای غربی نگاه کنند و شرم کنند.
اروپا حامی تروریسم است.
اروپا درحال کمک به تروریسم است.
داعش های فرانسه درعراق و سوریه چه می کنند؟
مهرهای ترکیه درگذرنامه های اعضای داعش های فرانسوی + ویدئو
دبیرکل سازمان ملل ازکمک آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی، امارات، رژیم صهیونیستی و ترکیه به داعش و دیگرگروه های تروریستی درکل منطقه خاورمیانه آگاه است.
رئیس شورای امنیت سازمان ملل ازکمک آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی، امارات، رژیم صهیونیستی و ترکیه به داعش و دیگرگروه های تروریستی درکل منطقه خاورمیانه آگاه است.
رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل ازکمک آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی، امارات، رژیم صهیونیستی و ترکیه به داعش و دیگرگروه های تروریستی درکل منطقه خاورمیانه آگاه است.
سازمان عفوبین الملل ازکمک آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی، امارات، رژیم صهیونیستی و ترکیه به داعش و دیگرگروه های تروریستی درکل منطقه خاورمیانه آگاه است.
سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر ازکمک آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی، امارات، رژیم صهیونیستی و ترکیه به داعش و دیگرگروه های تروریستی درکل منطقه خاورمیانه آگاه است.
فرانسه جنایتکارشماره یک درمدت 38 سال است مورد اعتماد ما نیست.
فرانسه بزرگترین ناقض حقوق بشراست.
فرانسه دیگرقدرت جهانی نیست.
شهروندان نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت، فرانسه درمدت 7 سال است با کمک های مالی کشورهای عربی برای پیوستن به گروه تروریستی درعراق و سوریه از راه ترکیه وارد عراق و سوریه می شوند.
امروز خطر فرانسه همه کشورها را تهدید می کند.
فرانسه درمدت 18 سال است تبدیل به بهشت گروه های تروریستی منافقین شده است
امانوئل ماکرون نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت، رئیس جمهور فرانسه تاکنون حتی یک حرف درست نزده است.
امانوئل ماکرون نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت، رئیس جمهور فرانسه بیشترین حمایت را از گروهک تروریستی منافقین کرد.
امانوئل ماکرون نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت، رئیس جمهور فرانسه به جای حل مشکلات عامل به وجود آمدن آنها بوده است.
فرانسه درمدت 7 سال است به همراه عربستان سعودی ازتامین تسلیحات ونیازهای مالی تروریسم، تکفیری ها و تروریست های سوریه ومنطقه بوده است.
اگرکشورهای اروپایی می خواهند به سوریه، لبنان، عراق و یمن کمک کنند باید ازحمایت سعودی ها، صهیونیست ها و تروریست ها دست بردارند.
ناتوانی آمریکا، انگلیس، فرانسه، مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی درمدت 7 سال درحل بحران سوریه!

چرا امانوئل ماکرون نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت، رئیس جمهور فرانسه دریمن طرف حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش و تکفیری ها را گرفت؟

امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه و آل سعود یک هدف را دنبال می کنند.
درهر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه درکاراست.
کشتاریمنی ها جنایت جنگی است ولی سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت فرانسه تاکنون نمی فهمند.
کشتاریمنی ها جنایت جنگی است ولی سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت عربستان سعودی تاکنون نمی فهمند.
هم امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه غلط می کند هم عادل الجبیر وزیرخارجه عربستان سعودی!
هم امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه غلط می کند هم آل سعود!

کاری می کنم امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه اقدامتش پشیمان شود.

امانوئل ماکرون نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت، رئیس جمهور فرانسه جنایتکارشماره یک شریک درجنایت های سعودی ها است.

امانوئل ماکرون نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت، رئیس جمهور فرانسه جنایتکارشماره یک ازتجاوزآل سعود حمایت می کند.

امانوئل ماکرون نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت، رئیس جمهور فرانسه شریک جنایات عربستان است.

امانوئل ماکرون نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت، رئیس جمهور فرانسه شریک جرم عربستان دراین جنایات است.

فرانسه وعربستان سعودی درتاسیس وحمایت ازتروریست ها درمنطقه نقش دارند.
عربستان سعودی با چراغ سبزفرانسه دریمن جنایت می کند.
عربستان سعودی با حمایت فرانسه دریمن کشتارمی کند.
استفاده ازبمب های فسفری فرانسه دریمن.
عربستان دریمن ازبمب های خوشه ای ممنوعه فرانسه استفاده می کند.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
0
0
آقای روحانی فرانسه قابل اعتماد نیست باید روی پای خود بایستیم.
آقای ظریف فرانسه قابل اعتماد نیست باید روی پای خود بایستیم.
آقای روحانی آمریکا قابل اعتماد نیست باید روی پای خود بایستیم
آقای ظریف آمریکا قابل اعتماد نیست باید روی پای خود بایستیم..
آقای روحانی انگلیس قابل اعتماد نیست باید روی پای خود بایستیم
آقای ظریف انگلیس قابل اعتماد نیست باید روی پای خود بایستیم..
آقای روحانی آمریکایی ها و کشورهای اروپایی قابل اعتماد نیست باید روی پای خود بایستیم.
آقای ظریف آمریکایی ها و کشورهای اروپایی قابل اعتماد نیست باید روی پای خود بایستیم.
آقای روحانی مدعیان حقوق بشر قابل اعتماد نیست باید روی پای خود بایستیم.
آقای ظریف مدعیان حقوق بشر قابل اعتماد نیست باید روی پای خود بایستیم.
وزیرخارجه فرانسه پای خود را ازگلیمش درازتر کرد.
کاری می کنم وزیرخارجه فرانسه اقدامتش پشیمان شود.
فرانسه درجنایت خان شیخون دست دارد.
زنان اروپایی درمدت 7 سال با پول رژیم جنایتکارآل سعود دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان وبشریت برای ازدواج، ازطریق ترکیه به عراق و سوریه می روند.
بیشترزنان داعش دختران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت فرانسوی، انگلیسی و آلمانی هستند.
عروس داعش
چرا زنان بی ادب غربی به داعش می پیوندند؟
دختران انگلیسی برای ازدواج نکاج به سوریه میروند.
دختران جوان آلمانی به سوریه می روند!
چه کسانی درمدت 7 سال است ازداعش نفت می می خرند؟
فرانسه درمدت 7 سال است ازداعش نفت می خرند.
ترکیه ازداعش نفت می خرد.
اسرائیل ازداعش نفت می خرد.
آمریکا ازداعش نفت می خرد.
اروپا ازداعش نفت می خرد.
حامیان اصلی داعش درمدت 7 سال است از طریق ترکیه ازداعش نفت می خرد.
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
ناتوانی آمریکا، انگلیس، فرانسه و سازمان های بین المللی و مدعیان حقوق بشر درحال بحران سوریه ؟! درمدت 7 سال.
وزیرخارجه فرانسه یک دروغگوست و دروغ های زیادی گفته است.
فرانسه، آمریکا، انگلیس، عربستان سعودی، امارات، رژیم صهیونیستی وترکیه 7 سال است درتاسیس وحمایت ازتروریست ها درمنطقه نقش دارند.
فرانسه با جنایتکاران مهربان است.
فرانسه به علت جنایات جنگی درمنطقه باید محاکمه شود.
مبارزه با فرانسه، دفاع ازاسلام است.
فرانسه مانند آمریکا وانگلیس ازسال 2003 تاکنون به دنبال جنگ با تروریسم نیست وفقط به دنبال منافع خودش درمنطقه است.
فرانسه تروریست پروراست!
دبیرکل سازمان ملل ازکمک آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی، امارات، رژیم صهیونیستی و ترکیه آگاه است.
رئیس شورای امنیت سازمان ملل ازکمک آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی، امارات، رژیم صهیونیستی و ترکیه آگاه است.
رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل ازکمک آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی، امارات، رژیم صهیونیستی و ترکیه آگاه است.
سازمان عفوبین الملل ازکمک آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی، امارات، رژیم صهیونیستی و ترکیه آگاه است.

اتحادیه اروپا به جای ایران تحریم کند زنان ودختران کشورهای اروپایی درترکیه خود فروشی می کنند جلوگیری کند.

اتحادیه اروپا به جای ایران تحریم کند زنان ودختران کشورهای اروپایی درترکیه خود فروشی می کنند جلوگیری کند.

سازمان بین المللی دهان سگ هارشان را دراروپا ببندند.
ازشورای امنیت سازمان ملل متحد می خواهد که دهان سگ هارشان را دراروپا بیندند.
برخی کشورهای اروپایی که حقوق بشر را رعایت نمی کنند.
مبارزه با اروپا، دفاع ازاسلام است.
اروپا جنایتکارهم مانند آمریکا جنایتکار به دنبال جنگ با تروریسم، طالبان، القاعده، داعش، جبهه النصره ودیگرگروه های تروریستی نیست وفقط به دنبال منافع خودش است.
اروپا مثل آمریکا یک دروغگوست و دروغ های زیادی گفته است.
اروپا تروریست پروراست!
داعش های اروپا درعراق چه می کنند؟
داعش های اروپا درسوریه چه می کنند؟
داعش های اروپا درافغانستان چه می کنند؟
اروپا حامی تروریسم است.
اروپا درحال کمک به تروریسم است.
اروپا متهم به حمایت ازداعش درمنطقه وجهان است.
اروپا قوانین بین المللی را زیرپاگذاشت.
اروپا وآمریکا درتاسیس وحمایت ازتروریست ها درمنطقه نقش دارند.
ترکیه وغرب مسئول حمله شیمیایی درعراق وسوریه هستند.
مخالفان سوریه مورد حمایت ترکیه وغرب ازسلاح شیمیایی استفاده کردند.
اروپا باید درمورد گازسارین توضیح دهد.
اروپا داعش را زمان اشغال عراق بوجود آورد/ درسال 2003
چه کسی باورمی کند اروپا نگران حقوق بشردرنوارغزه، فلسطین، سوریه، عراق، لیبی، افغانستان، عربستان، بحرین ویمن است.
کسی حق ندارد درباره حقوق بشربا اروپا مذاکره کند.
عربستان سعودی با حمایت کشورهای اروپایی دریمن ومنطقه کشتارمی کند.
رژیم جنایتکارآل سعود درمدت 3 سال است با چراغ سبزاروپا برسرمردم مظلوم، بی گناه و بی دفاع یمن بمب خوشه ای می ریزد.
آل سعود وحشی با حمایت اروپا دریمن ومنطقه جنایت می کند.
اروپا جنایتکاردرمدت 7 سال است ازداعش نفت می خرد.
چه کسانی ازداعش نفت می خرند؟ ترکیه، آمریکا، کشورهای اروپایی و رژیم جعلی صهیونیستی دنیا تاکنون فقط سکوت کرد؟ چرا
جنایت سازمان یافته علیه مظلومان ومسلمانان منطقه، حقوق بشرحیوان کشورهای اروپایی کجاست؟
اروپا درمدت 7 سال است ازداعش حمایت نظامی می کند.
چرا پارلمان اروپا جنایتکاردرمدت 7 سال است، نفت داعش را تحریم نمی کند؟
اروپا داعش را نابود نمی کند/ پرورش می دهد.
بمب ساخت اروپا برسرمردم یمن!
بمب های ساخت کشورهای اروپایی دریمن استفاده می شوند.
شورای امنیت سازمان ملل متحد به مسئولیتش برای محاکمه اروپا نمی کند.
اروپا مقصراصلی طولانی شدن جنگ درسوریه، عراق، افغانستان ویمن است.
قدرت گرفتن القاعده دریمن با کمک آمریکا واروپا.
اروپا بسیارخطرناک ترازداعش است.
اروپا از تکفیری ها بدتراست.
اروپا عامل اصلی رنج کودکان یمنی است.
اروپا پای خود را ازگلیمش درازترکرد.
اروپا با داعش مهربان است.
اروپا درجنایت های سعودی ها شریک است.
اروپا شریک ریخته شدن خون یمنی هاست.
اروپا به عنوان ناقض حقوق بشرنمی تواند مدافع آن درجهان باشد.
که اروپا چشم خود را بروی واقعیات بسته ونمی تواند مدعی دفاع ازحقوق بشرباشد.
اگرکشورهای اروپایی می خواهند به مردم سوریه کمک کنند باید ازحمایت تروریست ها دست بردارند.







اتحادیه اروپا به جای ایران تحریم کند زنان ودختران کشورهای اروپایی درترکیه خود فروشی می کنند جلوگیری کند.

اتحادیه اروپا به جای ایران تحریم کند زنان ودختران کشورهای اروپایی درترکیه خود فروشی می کنند جلوگیری کند.

سازمان بین المللی دهان سگ هارشان را دراروپا ببندند.
ازشورای امنیت سازمان ملل متحد می خواهد که دهان سگ هارشان را دراروپا بیندند.
برخی کشورهای اروپایی که حقوق بشر را رعایت نمی کنند.
مبارزه با اروپا، دفاع ازاسلام است.
اروپا جنایتکارهم مانند آمریکا جنایتکار به دنبال جنگ با تروریسم، طالبان، القاعده، داعش، جبهه النصره ودیگرگروه های تروریستی نیست وفقط به دنبال منافع خودش است.
اروپا مثل آمریکا یک دروغگوست و دروغ های زیادی گفته است.
اروپا تروریست پروراست!
داعش های اروپا درعراق چه می کنند؟
داعش های اروپا درسوریه چه می کنند؟
داعش های اروپا درافغانستان چه می کنند؟
اروپا حامی تروریسم است.
اروپا درحال کمک به تروریسم است.
اروپا متهم به حمایت ازداعش درمنطقه وجهان است.
اروپا قوانین بین المللی را زیرپاگذاشت.
اروپا وآمریکا درتاسیس وحمایت ازتروریست ها درمنطقه نقش دارند.
ترکیه وغرب مسئول حمله شیمیایی درعراق وسوریه هستند.
مخالفان سوریه مورد حمایت ترکیه وغرب ازسلاح شیمیایی استفاده کردند.
اروپا باید درمورد گازسارین توضیح دهد.
اروپا داعش را زمان اشغال عراق بوجود آورد/ درسال 2003
چه کسی باورمی کند اروپا نگران حقوق بشردرنوارغزه، فلسطین، سوریه، عراق، لیبی، افغانستان، عربستان، بحرین ویمن است.
کسی حق ندارد درباره حقوق بشربا اروپا مذاکره کند.
عربستان سعودی با حمایت کشورهای اروپایی دریمن ومنطقه کشتارمی کند.
رژیم جنایتکارآل سعود درمدت 3 سال است با چراغ سبزاروپا برسرمردم مظلوم، بی گناه و بی دفاع یمن بمب خوشه ای می ریزد.
آل سعود وحشی با حمایت اروپا دریمن ومنطقه جنایت می کند.
اروپا جنایتکاردرمدت 7 سال است ازداعش نفت می خرد.
چه کسانی ازداعش نفت می خرند؟ ترکیه، آمریکا، کشورهای اروپایی و رژیم جعلی صهیونیستی دنیا تاکنون فقط سکوت کرد؟ چرا
جنایت سازمان یافته علیه مظلومان ومسلمانان منطقه، حقوق بشرحیوان کشورهای اروپایی کجاست؟
اروپا درمدت 7 سال است ازداعش حمایت نظامی می کند.
چرا پارلمان اروپا جنایتکاردرمدت 7 سال است، نفت داعش را تحریم نمی کند؟
اروپا داعش را نابود نمی کند/ پرورش می دهد.
بمب ساخت اروپا برسرمردم یمن!
بمب های ساخت کشورهای اروپایی دریمن استفاده می شوند.
شورای امنیت سازمان ملل متحد به مسئولیتش برای محاکمه اروپا نمی کند.
اروپا مقصراصلی طولانی شدن جنگ درسوریه، عراق، افغانستان ویمن است.
قدرت گرفتن القاعده دریمن با کمک آمریکا واروپا.
اروپا بسیارخطرناک ترازداعش است.
اروپا از تکفیری ها بدتراست.
اروپا عامل اصلی رنج کودکان یمنی است.
اروپا پای خود را ازگلیمش درازترکرد.
اروپا با داعش مهربان است.
اروپا درجنایت های سعودی ها شریک است.
اروپا شریک ریخته شدن خون یمنی هاست.
اروپا به عنوان ناقض حقوق بشرنمی تواند مدافع آن درجهان باشد.
که اروپا چشم خود را بروی واقعیات بسته ونمی تواند مدعی دفاع ازحقوق بشرباشد.
اگرکشورهای اروپایی می خواهند به مردم سوریه کمک کنند باید ازحمایت تروریست ها دست بردارند.


ماکرون:
اعمال تحریم میتواند گزینهای برای پاسخ به برنامه موشکی ایران باشد/ به نظر میرسد موشکی که از یمن به عربستان شلیک شد، ایرانی بود

پنجشنبه 18 آبان 1396 - 19:36
رئیس جمهور فرانسه در گفتوگو با شبکه اسکای نیوز عربی گفت: اعمال تحریمها علیه ایران میتواند گزینهای برای پاسخ به برنامه موشکی این کشور باشد.
العالم _ اروپا
رئیس جمهور فرانسه گفت که باید با ایران درمورد برنامه موشکیاش وارد گفتوگو شد.
امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه که هماکنون در امارات به سر میبرد در گفتوگو با شبکه اسکای نیوز عربی گفت که اعمال تحریمها علیه ایران میتواند گزینهای برای پاسخ به برنامه موشکی ایران باشد.
وی با بیان این که باید در مورد برنامه موشکهای بالستیک ایران وارد گفتوگو شد، مدعی شد که موشکی که ارتش یمن اخیرا به سمت عربستان شلیک کرده است، موشک ایرانی بود.
ماکرون گفت: برنامه موشکی ایران به شدت نگران کننده است و باید در این ارتباط و فعالیتهای موشکی این کشور گفتوگو کرد.
وی افزود: « ما هرگز در مورد ایران ساده نخواهیم بود ولی از سیاستهایی که میتواند منجر به بیثباتی و تنش بیشتر در منطقه شود، دوری میکنیم».
رئیس جمهور فرانسه همچنین گفت که امشب قرار است از امارات عازم عربستان شده و با محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور دیدار و گفتوگو کند.
در حال تکمیل ...
درپاسخ به سخنان امانوئل ماکرون نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت، رئیس جمهور فرانسه شرم آوربود.
چرا امانوئل ماکرون نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت، رئیس جمهور فرانسه جنایتکارشماره یک، نفت داعش را تحریم نمی کند؟
آنچه امروزدریمن ومنطقه دیده می شود منعکس کننده جنایات فرانسه است.
فرانسه مانند آمریکا و انگلیس ازسال 2003 تاکنون مدعی مبارزه با تروریسم است ولی درحقیقت فرانسه ازسال 2003 تاکنون ازتروریسم و دیگرگروه های تروریستی همه جانبه کمک وحمایت می کند.
ایتالیا و فرانسه، پایتخت وخانه قاتلان 17 هزارشهید ایرانی+ فیلیم و این درحالی است که مدعیان جنایتکار ضد حقوق بشر تاکنون هیچ اعتراضی به یمن جنایات ضد علیه بشریت نمی کنند و خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.
برخی اعضای شورای ضد امنیت سازمان ملل به سرکردگی نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکا درسازمان ملل درپی نجات جنایتکاران جنگی دریمن ومنطقه هستند.
آمریکا جنایتکارشماره یک مرتکب جنایت جنگی دریمن ومنطقه شده است.
آمریکا جنایتکارشماره یک مقصراصلی طولانی شدن جنگ دریمن ومنطقه است.
سران بی ادب فرانسه ازسال 2003 تاکنون به دروغ شعار دفاع ازحقوق بشر و مبارزه با تروریسم و طالبان و القاعده سر می دهند و همچنان ادامه دارد.
تروریسم را شما ایجاد کردید.
شما تروریسم را به وجود آوردید.
القاعده، طالبان وداعش را شما ایجاد کردید.
شما القاعده، طالبان وداعش را به وجود آوردید.
امانوئل ماکرون نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت، رئیس جمهور فرانسه پای خود را از گلیمش درازترکرد.
امانوئل ماکرون نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت، رئیس جمهور فرانسه به جای دخالت، بحران های فرانسه را اداره کند.
فرانسه می خواهد جای آل سعود و نتانیاهو را درمنطقه بگیرد!
فرانسه درسوریه، عراق، افغانستان و لیبی شکست خورد وحالا به یمن چشم دارد.
قدرت گرفتن القاعده وداعش دریمن با کمک آمریکا وفرانسه!
حمایت قدرت های جهانی ازتروریسم موجب ناامنی درسوریه، عراق، لبنان، افغانستان، یمن ومنطقه شد.

فرانسه تروریست پروراست!
فرانسه شریک جنایات تروریست های تکفیری درسوریه است.
امانوئل ماکرون نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت، رئیس جمهور فرانسه یک دروغگوست و دروغ های زیادی گفته است.
خودروهای سعودی درموصل و دیگرشهرهای عراق چه می کنند+ عکس
فرانسه عامل اصلی رنج کودکان یمنی است.
فرانسه ازتکفیری ها بدتراست.
فرانسه بسیارخطرناک ترازداعش و رژیم جعلی صهیونیستی است.
دوستان فرانسه حامی تروریسم هستند.
دوستان فرانسه حامی داعش هستند.
دوستان فرانسه حامی القاعده هستند.
دوستان فرانسه حامی مخالفان سوری هستند.
دوستان فرانسه حامی جبهه النصره هستند.
دوستان فرانسه حامی شوریشان سوریه هستند.
دوستان فرانسه حامی ارتش آزاد سوریه هستند.
دوستان فرانسه حامی تروریست های سوریه ومنطقه هستند.
دوستان فرانسه عاملان اصلی جنگ، بی ثباتی و ناامنی درمنطقه هستند.
دوستان فرانسه عاملان اصلی جنگ، بی ثباتی و ناامنی درعراق، لبنان، نوازغزه، فلسطین، لیبی، افغانستان، پاکستان، اوکراین، یمن ومنطقه و منطقه کره شمالی و... هستند.
عربستان سعودی جنایتکارجنگی است و باید محاکمه شود.
عربستان سعودی جنایتکارشماره یک دریمن ومنطقه برای نجات ازیمن ومنطقه دست به دامان امانوئل ماکرون نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت، رئیس جمهور فرانسه شده است.
پول مکه خرج امانوئل ماکرون نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت، رئیس جمهور فرانسه می شود.
حمایت فرانسه ازتجاوزآل سعود دریمن ومنطقه صدای مردم منطقه ودنیا را درآورد.
امانوئل ماکرون نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت، رئیس جمهور فرانسه دو باره به کمک تجاوزآل سعود آمد.
جنگ عراق، یمن، لبنان، نوارغزه، و... با پول عربستان سعودی تامین می شود/ آل سعود آبروی اسلام برده است.
سازمان های بین المللی دهان سگ هارشان را درفرانسه وعربستان ببندند.
ازشورای امنیت و سازمان ملل می خواهیم که دهان سگ هارشان را فرانسه وعربستان ببندند.
برخی کشورهای اروپایی و به ویژه فرانسه به سرکردگی آمریکا با دریافت رشوه ازعربستان سعودی که حقوق بشر را رعایت نمی کنند.
فرانسه با همدستی عربستان مرتکب جنایت جنگی دریمن ومنطقه شده است.
فرانسه با همدستی عربستان به علت جنایات جنگی دریمن ومنطقه باید محاکمه شود.

مبارزه با فرانسه، دفاع ازاسلام است.
مبارزه با عربستان سعودی، دفاع ازاسلام است.
فرانسه دشمن تاریخی مردم ایران است.
فرانسه پناهگاه گروه های تروریستی منافقین است.
فرانسه دشمن درجه یک ایران است/ جنایات آل سعود درکشتارحجاج بی کفایتی وسوء مدیریت آنها را می رساند.
عربستان سعودی، چهره اسلام را لکه دارکرده است.
حضورارتش عربستان سعودی درخاک یمن با چراغ سبزفرانسه صورت گرفت.
فرانسه متهم به حمایت ازجنایتکاران درجنگ یمن ومنطقه است.
آل سعود روی اسرائیل را سفید کرده است/ سران بی ادب فرانسه باید نگاه کنند وشرم کنند.
عربستان سعودی درمدت سه سال است با حمایت همه جانیه کشورهای اروپایی به سردکرگی آمریکا با بمباران وحشیانه مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن روی اسرائیل را سفید کرد/ باید مدعیان حقوق بشر، سران بی ادب کشورهای عربی و کشورهای غربی نگاه کنند و شرم کنند.
اروپا حامی تروریسم است.
اروپا درحال کمک به تروریسم است.
داعش های فرانسه درعراق و سوریه چه می کنند؟
مهرهای ترکیه درگذرنامه های اعضای داعش های فرانسوی + ویدئو
دبیرکل سازمان ملل ازکمک آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی، امارات، رژیم صهیونیستی و ترکیه به داعش و دیگرگروه های تروریستی درکل منطقه خاورمیانه آگاه است.
رئیس شورای امنیت سازمان ملل ازکمک آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی، امارات، رژیم صهیونیستی و ترکیه به داعش و دیگرگروه های تروریستی درکل منطقه خاورمیانه آگاه است.
رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل ازکمک آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی، امارات، رژیم صهیونیستی و ترکیه به داعش و دیگرگروه های تروریستی درکل منطقه خاورمیانه آگاه است.
سازمان عفوبین الملل ازکمک آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی، امارات، رژیم صهیونیستی و ترکیه به داعش و دیگرگروه های تروریستی درکل منطقه خاورمیانه آگاه است.
سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر ازکمک آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی، امارات، رژیم صهیونیستی و ترکیه به داعش و دیگرگروه های تروریستی درکل منطقه خاورمیانه آگاه است.
فرانسه جنایتکارشماره یک درمدت 38 سال است مورد اعتماد ما نیست.
فرانسه بزرگترین ناقض حقوق بشراست.
فرانسه دیگرقدرت جهانی نیست.
شهروندان نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت، فرانسه درمدت 7 سال است با کمک های مالی کشورهای عربی برای پیوستن به گروه تروریستی درعراق و سوریه از راه ترکیه وارد عراق و سوریه می شوند.
امروز خطر فرانسه همه کشورها را تهدید می کند.
فرانسه درمدت 18 سال است تبدیل به بهشت گروه های تروریستی منافقین شده است
امانوئل ماکرون نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت، رئیس جمهور فرانسه تاکنون حتی یک حرف درست نزده است.
امانوئل ماکرون نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت، رئیس جمهور فرانسه بیشترین حمایت را از گروهک تروریستی منافقین کرد.
امانوئل ماکرون نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت، رئیس جمهور فرانسه به جای حل مشکلات عامل به وجود آمدن آنها بوده است.
فرانسه درمدت 7 سال است به همراه عربستان سعودی ازتامین تسلیحات ونیازهای مالی تروریسم، تکفیری ها و تروریست های سوریه ومنطقه بوده است.
اگرکشورهای اروپایی می خواهند به سوریه، لبنان، عراق و یمن کمک کنند باید ازحمایت سعودی ها، صهیونیست ها و تروریست ها دست بردارند.
ناتوانی آمریکا، انگلیس، فرانسه، مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی درمدت 7 سال درحل بحران سوریه!

چرا امانوئل ماکرون نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت، رئیس جمهور فرانسه دریمن طرف حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش و تکفیری ها را گرفت؟

امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه و آل سعود یک هدف را دنبال می کنند.
درهر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه درکاراست.
کشتاریمنی ها جنایت جنگی است ولی سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت فرانسه تاکنون نمی فهمند.
کشتاریمنی ها جنایت جنگی است ولی سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت عربستان سعودی تاکنون نمی فهمند.
هم امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه غلط می کند هم عادل الجبیر وزیرخارجه عربستان سعودی!
هم امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه غلط می کند هم آل سعود!

کاری می کنم امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه اقدامتش پشیمان شود.

امانوئل ماکرون نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت، رئیس جمهور فرانسه جنایتکارشماره یک شریک درجنایت های سعودی ها است.

امانوئل ماکرون نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت، رئیس جمهور فرانسه جنایتکارشماره یک ازتجاوزآل سعود حمایت می کند.

امانوئل ماکرون نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت، رئیس جمهور فرانسه شریک جنایات عربستان است.

امانوئل ماکرون نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت، رئیس جمهور فرانسه شریک جرم عربستان دراین جنایات است.

فرانسه وعربستان سعودی درتاسیس وحمایت ازتروریست ها درمنطقه نقش دارند.
عربستان سعودی با چراغ سبزفرانسه دریمن جنایت می کند.
عربستان سعودی با حمایت فرانسه دریمن کشتارمی کند.
استفاده ازبمب های فسفری فرانسه دریمن.
عربستان دریمن ازبمب های خوشه ای ممنوعه فرانسه استفاده می کند.
آقای روحانی جهت اطلاع شما عرض می کنم که باید سفارت دشمن درجه یک ملت اخراج شوند.
ما ازسال 1357 تاکنون اعتقادی به آمریکایی ها و کشورهای اروپایی نداریم
هرجا ظلمی، جنایت و ستم است رد پای فرانسه را می تواند دید.
فرانسه دشمن درجه یک ایران است/ چرا فرانسه به عاملان شهادت 17000 ایرانی پناه داده است؟
هر موقع فرانسه جنایتکارشماره یک درمنطقه خاورمیانه احساس شکست می کند به موشک های ما دخالت و مداخه می کند.
هرموقع آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی و رژیم جعلی صهیونیستی درسوریه، لبنان، نوارغزه، فلسطین، عراق، افغانستان، یمن و منطقه وجهان احساس شکست می کنند به دامن شورای امنیت میزنند و ضد علیه ایران حرف می زنند.
وزیرخارجه فرانسه تاکنون حتی یک حرف درست نزده است.
وزیرخارجه فرانسه نوکر آمریکا دراروپا وجهان است.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست فرانسه درکاراست.
آن چیزی که بیش از هر چیز این مردم ایران و ایرانی رنج می دهد جنایات مدعیان حقوق بشراست.
سازمان های بین المللی و مدعیان حقوق بشردرمدت 38 سال است پاسخگوی نیستند به خاطرخودشان مرتکب جنایت شده اند.
سازمان های بین المللی دهان سگ هار را درمنطقه خاورمیانه وجهان ببندند.
ازنهاد های بین المللی می خواهیم که دهان سگ هارشان را درمنطقه وجهان ببندند.
آمریکا وهم پیمانانش حق صلاحیت ندارند درمورد موشک های ما دخالت های بی مورد کنند.
مدعیان حقوق بشر و حامیان تروریسم، تروریست های داعش و دیگرگروه های تروریستی یک هدف را دنبال می کنند.
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
ایتالیا و فرانسه؛ پایتخت و خانه قاتلان 17 هزار شهید ایرانی + فیلم برگ دیگری درکارنامه سیاه وننگین مدعیان حقوق بشر و کشورهای غربی درکشورهای اروپایی هستند.
رئیس جمهور فرانسه باید پاسخ دهد چرا فرانسه به عاملان شهادت 17000 ایرانی پناه داده است؟
وزیر خارجه فرانسه باید پاسخ دهد چرا فرانسه به عاملان شهادت 17000 ایرانی پناه داده است؟
دولت روحانی باید به دنبال اخراج سفارت فرانسه باشد.
فرانسه که درمدت 38 سال است به دشمن ما سلحه داد وزیرخارجه فرانسه حقوق ندارد درباره موشک های ما حرف بزند.
فرانسه به رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهورسابق عراق درجنگ هشت سلاح شیمیایی داده است! وزیرخارجه فرانسه حرف زدن ازتسلیحات و... ما را ندارد.
به مقامات فرانسه اجازه دخالت درامور داخلی خود را نمی دهیم.
حاکمیت ایران خط قرمزماست ونمی پذیریم هیچ طرفی درحاکمیت ایران دخالت کند.
آقای ظریف وزیر خارجه کشورمان به این سؤال پاسخ بدهد چرا عربستان که حدود سه سال است سراسر یمن را بمباران می کند و تمام سلاح های آمریکا و اروپا را در این کشور مسلمان آزمایش کرده به دنبال رفع عربستان هراسی نیست و اصلا چرا آمریکا که اولین و آخرین کشور استفاده کننده از بمب هسته ای است برای رفع آمریکا هراسی کاری نمی کند؟
نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت عربستان سعودی جنایتکارشماره یک درسازمان ملل متحد اگر واقعا مدعی حقوق بشر است چرا دیکتاتورهایی مثل رژیم جنایتکارآل سعود و رژیم جنایتکارآل خلیفه که مردم این دو کشور را به ستوه آوره اند حمایت نمی کند؟ تاکنون خفه خون گرفته است.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
0
0
حملات موشکی به عربستان تا زمان توقف تجاوز به یمن ادامه می یابد
پنجشنبه 18 آبان 1396 - 12:19
تا زمانی که تجاوز به یمن و محاصره آن ادامه یابد، حملات موشکی به عربستان نیز ادامه خواهد یافت.
امانوئل ماکرون رئیس جمهوری فرانسه سگ دست نشانده آل سعود است.
امانوئل ماکرون رئیس جمهوری فرانسه شریک جنایات عربستان سعودی است.
موشکی که اخیرا از سوی یمن به سمت عربستان شلیک شده است هیچ ربطی به امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه ندارد.
که امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه یا اصل مسئله را درک نمی کند دروغ می گوید یا ازاین موضوع بی اطلاع است.
رفتار امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه دراین زمینه شرم آوراست.
وقتی عربستان ومتحدانش درمدت سه سال است یمنی ها را می شما امانوئل ماکرون بی ادب، رئیس جمهوری فرانسه کجا بودید؟
رفتارامانوئل ماکرون بی ادب، رئیس جمهوری فرانسه شرم آوراست.
امانوئل ماکرون بی ادب ، رئیس جمهوری فرانسه بعنوان بزرگترین ناقض قوانین بین الملل، ناقض حقوق بین الملل و ناقض حقوق بشراست حق ندارد درباره موشکی که اخیرا از سوی یمن به سمت عربستان شلیک شده است حرف بزند.
نباید درقبال جنایات فرانسه سکوت کرد.
معاون خاورمیانه وزارت خارجه انگلیس سگ دست نشانده رژیم جنایتکارآل سعود است.
آلیستیر برت بی ادب معاون خاورمیانه وزارت خارجه انگلیس شریک جنایات عربستان سعودی است.
حمله موشکی شنبه شب ارتش یمن به عربستان هیچ ربطی به
آلیستیر برت» معاون خاورمیانه وزارت خارجه انگلیس ندارد.
که آلیستیر برت بی ادب معاون خاورمیانه وزارت خارجه انگلیس یا اصل مسئله را درک نمی کند دروغ می گوید یا ازاین موضوع بی اطلاع است.
وقتی عربستان ومتحدانش درمدت سه سال است یمنی ها را می کشت شما آلیستیر برت بی ادب معاون خاورمیانه وزارت خارجه انگلیس کجا بودید؟
مسئولان بی ادب فبلی انگلیس ومسئولان بی ادب قبلی آمریکا داعش را بوجود آوردند.
دولتمردان بی ادب انگلیسی با هماهنگی، همدستی و همکاری آمریکایی ها جنایتکارشماره یک ازسال 2003 با دستور حمله غیرقانونی و بدون مجوز و اجازه سازمان ملل و شورامنیت و دیگر سازمان های بین المللی به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند/ ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
ازهنگام سرنگونی رژیم جنایتکارصدام ودرسال 2003 ودولت عراق بر اثرآن هزاران کودک و ملت بی گناه عراقی جان خود را ازدست دادند و سربازان آمریکایی و انگلیسی رحمانه هزاران زنان ودختران عراقی مورد تجاوز قرارگرفته است و این درحالی است که مدعیان ضد حقوق بشر ازسال 2003 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات نمی کنند و خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
هیچ کشوری دردنیا درسایه آمریکا، انگلیس، فرانسه، مدعیان حقوق بشر و تمام سازمان های بین المللی تاکنون به عدالت و رفاه نرسیده است و همچنان نیز ادامه دارد.
مدعیان حقوق بشر به اسم دفاع ازحقوق بشر وبه اسم مبارزه با تروریسم ازسال 2001 تاکنون درمنطقه خاورمیانه بدترین جنایت های، خیانت های، دخالت های، تجاوزهای و... می کنند و همچنان نیزادامه دارد.
دولت انگلیس مسئول کشتارمردم عراق، لیبی، افغانستان، سوریه، یمن و منطقه وپیدایش داعش دراین منطقه است.
آمریکا، انگلیس، فرانسه با کمک مالی عربستان سعودی مسئول تهیه مواد شیمیایی تروریست ها درسوریه هستند.
آن چیزی که بیش از هرچیز این منطقه وجهان را رنج می دهد جنایت های، خیانت های، دخالت های وتجاوزهای و... آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی و رژیم جعلی صهیونیستی است.
نگران ما از جنایات بی حساب و کتاب آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی و چند کشورعربی و رژیم صهیونیستی درکل منطقه است.
آمریکا ازخاورمیانه چه می خواهد؟
آمریکا درخاورمیانه چه می کند؟
انگلیس ازخاورمیانه چه می خواهد؟
انگلیس درخاورمیانه چه می کند؟
فرانسه ازخاورمیانه چه می خواهد؟
فرانسه درخاورمیانه چه می کند؟
ناتوازافغانستان چه می خواهد؟
ناتودرافغانستان چه می کند؟
عربستان سعودی ازیمن چه می خواهد؟
عربستان سعودی دریمن چه می کند؟
هفت حامی اصلی تروریست های داعش را درمنطقه خاورمیانه وجهان بشاسید.
1 - آمریکا
2 - انگلیس
3 - فرانسه
4 - عربستان سعودی
5 - امارات
6 - ترکیه
7 - رژیم جعلی صهیونیستی
دوستان آمریکا حامی داعش درمنطقه خاورمیانه وجهان هستند.
دوستان آمریکا حامی تروریسم درمنطقه خاورمیانه وجهان هستند.
دوستان آمریکا حامی جبهه النصره درمنطقه خاورمیانه وجهان هستند.
دوستان آمریکا حامی مخالفان سوریه درمنطقه خاورمیانه وجهان هستند.
دوستان آمریکا حامی گروهک تروریستی منافقین درمنطقه خاورمیانه وجهان هستند.
القاعده یکی ازدستگاه های دولت عربستان سعودی است.
که عادل الجبیرنجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت وزیرخارجه عربستان سعودی دیگرشخصیت سیاسی نیست یک تروریست است.
که عادل الجبیرنجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت وزیرخارجه عربستان سعودی قاتل سوری هاست.
که عادل الجبیرنجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت وزیرخارجه عربستان سعودی قاتل عراقی هاست.
که عادل الجبیرنجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت وزیرخارجه عربستان سعودی قاتل لبنانی هاست.
که عادل الجبیرنجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت وزیرخارجه عربستان سعودی قاتل یمنی هاست.
که عادل الجبیرنجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت وزیرخارجه عربستان سعودی درمدت 7 سال است درجنایت های تروریست های شریک است.
عربستان سعودی وآمریکا همچنان حامی تروریسم هستند.
عربستان سعودی وانگلیس همچنان حامی تروریسم هستند.
عربستان سعودی وفرانسه همچنان حامی تروریسم هستند.
عربستان سعودی وامارات همچنان حامی تروریسم هستند.
عربستان سعودی واسرائیل همچنان حامی تروریسم هستند.
عربستان سعودی ثابت کرد که پدر واقعی تروریسم است.
عربستان سعودی ثابت کرد که مادر واقعی تروریسم است.
تروریسم وعربستان سعودی یکی هستند.
القاعده و عربستان سعودی یکی هستند.
داعش و عربستان سعودی یکی هستند.
طالبان و عربستان سعودی یکی هستند.
جبهه النصره و عربستان سعودی یکی هستند.
گروهک تروریستی منافقین و عربستان سعودی یکی هستند.
مخالفان سوری و عربستان سعودی یکی هستند.
ارتش آزاد سوریه و عربستان سعودی یکی هستند.
شوریشان سوریه و عربستان سعودی یکی هستند.
تکفیری ها و سعودی ها یکی هستند.
تروریست های داعش درعراق، سوریه، لبنان، یمن، منطقه و سعودی ها برای ما یکی هستند.
نه تنها مردم خاورمیانه، بلکه مردم دنیا جنایات سعودی ها را فراموش نمی کنند.
رژیم جنایتکارآل سعود مررج اسلام آمریکایی است.
دربرابر اشغالگری عربستان سعودی سکوت نمی کنیم.
ائتلاف سعودی حامی تروریسم است.
ائتلاف سعودی حامی القاعده است.
ائتلاف سعودی حامی داعش است.
القاعده ساخته عربستان سعودی است.
سعودی ها القاعده را دریمن نجات دادند.
حامی تروریسم دولتی عربستان سعودی است.
عربستان سعودی حامی اصلی تروریسم است.
حکومت عربستان سعودی همچنان حامی تروریسم است.
عربستان سعودی بزرگترین حامی تروریسم دردنیاست.
عربستان سعودی همچنان بزرگترین دولت حامی تروریسم درجهان است.
تجاوزعربستان و متحدانش به یمن نشان داد که ساخت بمب اتمی درجهان گزینهای درست است.
ساخت بمب اتمی درجهان برابر مقابل آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی، رژیم جعلی صهیونیستی گزینهای درست است.
عربستان سعودی را باید به عنوان بزرگترین دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و کل بشریت معرفی کرد.
سعودی ها ازتروریسم درمنطقه حمایت می کنند.
سعودی ها ازالقاعده درمنطقه حمایت می کنند.
سعودی ها ازداعش درمنطقه حمایت می کنند.
سعودی ها ازتکفیری ها درمنطقه حمایت می کنند.
سعودی ها از القاعده و داعش دریمن حمایت می کنند.
سعودی ها از تروریسم، طالبان وداعش درافغانستان وپاکستان حمایت می کنند.
سعودی ها از تروریست های داعش و دیگرگروه های تروریستی درسوریه، لبنان، عراق و منطقه حمایت می کنند.
دیگرهیچ کس دردنیا به عربستان سعودی اعتماد نمی کند.
چند کشور جنایتکار شماره یک مانند آمریکا، انگلیس، فرانسه و چند کشورعربی جنایتکارشماره یک با دریافت رشوه از آل سعود از عربستان سعودی جنایتکارشماره حمایت و همکاری می کنند.
نماینده آمریکایی : عربستان ازبزرگ ترین حامیان داعش است.
نماینده آمریکایی : چرا حامیان داعش حمایت می کنیم/ مانند عربستان سعودی
مردم خود قاضی هستند و می توانند به خوبی این موضوع را درک کنند.
عربستان سعودی ازسال 2001 تاکنون پدر واقعی تروریسم و مادر واقعی تروریسم دردنیاست.
تروریسم و سگ وحشی یمنی با شرفترازاین ملت بی ادب عربستان سعودی و سران بی ادب عربستان سعودی هستن.
کشتارمسلمانان دنیا درفاجعه منا درسال 1394 و یمنی ها از فروردین ماه 1394 تاکنون بی پاسخ نخواهد ماند.
فاجعه منا سال 1394 چهره ننگین رژیم آل سعود ملعون را به جهانیان نشان داد.
شما سعودی ها نجس وحشی، بی ادب، فرهنگ و بی شخصیت سه سال است چه غلطی درخاک یمن می کنید؟
عربستان سعودی ازسال 2001 تاکنون با حمایت مدعیان حقوق بشر تاکنون هنوز به طور مستقیم ازتروریسم حمایت می کند.
حمله تجاوزنطامی عربستان سعودی به یمن، اجرای قانون جنگل مدعیان مدعیان بشریت بوده است.
حمله تجاوزه نظامی عربستان ومتحدانش از نظرقوانین بین الملل، حقوق بین الملل جنایت جنگی وهم جنایت علیه بشریت محسوب می شود وهم مجرم شناخته می شود.
آمریکا ازسال 2003 تاکنون با کمک های مالی کشورهای عربی تروریسم را ازنابودی نجات می دهد.
انگلیس ازسال 2003 تاکنون با کمک های مالی کشورهای عربی تروریسم را ازنابودی نجات می دهد.
فرانسه ازسال 2003 تاکنون با کمک های مالی کشورهای عربی تروریسم را ازنابودی نجات می دهد.
آمریکا ومتحدانش بیش از 66 سال است بویی ازانسانیت برده اند.
امروز وظیفه اصلی ما ایستادگی درمقابل عربستان ومتحدانش است.
ازهرکسی علیه عربستان ومتحدانش ایستادگی کند، بنده حمایت می کنم
من حضور عربستان سعودی را دریمن تحمل نمی کنم.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: