کد خبر: ۷۴۶۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴
تعداد بازدید: ۵۰۴
فال روزانه پنجشنبه 18 آبان 1396
متولد فروردین : ممکن است شما احساس کنید که دریافت و ادراک خود را نسبت به جهان واقعی از دست داده‌اید و این موضوع شما را بیشتر عصبانی می‌کند. اساسی‌ترین کارهای شما، مثل پرداخت کردن صورت حسابهایتان، امروز غلبه‌ناپذیر به نظر می‌رسند. شما امروز تمرکز محدود شده‌ای را که برای انجام دادن وظایف خسته کننده لازم است را ندارید. به جای اینکه خودتان را مجبور کنید کاری را که هیچ فایده‌ای ندارد انجام دهید، امروز را به استراحت کردن بپردازید و به رویاهایتان اجازه دهید که آزادانه سیر و سفر کنند.

متولد اردیبهشت : شاید شما دوست داشته باشید که فعالیتهایتان کاهش پیدا کند و آسایش بیشتری داشته باشید، اما برای داشتن روزی آرام و همراه با استراحت باید مدتی صبر کنید. همچنانکه شما در مورد آینده‌تان برنامه ریزی می‌کنید تمام احتمالات ممکنی که شما می‌بینید می‌تواند شما را تحریک کند، برای اینکه شما راحت‌تر هستید که با استفاده از یک روش ملموس به تنهایی عمل کنید. صحبت کردن در مورد ترسهایتان می‌تواند یاریتان کند اما کم کردن نگرانی‌هایتان به وسیله ورزش بدنی سالم نیز می‌تواند برایتان سودمند باشد.

متولد خرداد
: شما دیگر مانند سابق مشتاق پیشرفت در مراحل زندگی تان نیستید اما دوستان، شریک زندگی تان یا اعضای خانواده تان شما را یاری می‌دهند تا از این فکر خارج شوید و به فعالیت‌های سابق تان برگردید. سکون و بی حرکتی شما به دلیل یک واقعه ناگوار است که در زندگی تان رخ داده است اما بهتر است به مسائل فرعی زندگی‌تان توجهی نداشته باشید تا بتوانید به درجات بالا صعود کنید.

متولد تیر
: شما امروز احساس می‌کنید که مطلبی را از دیگران پنهان کرده‌اید، اما حتی قبل از اینکه خودتان متوجه بشوید آن موضوع آشکار خواهد شد و دیگران متوجه آن می‌شوند. البته این اتفاق خوبی است، برای اینکه رازهایی که شما از گفتنشان خودداری می‌کنید مانع برقراری ارتباط با افراد خاص می‌شوند. اگر شما عمداً سعی در گمراه کردن کسی داشته باشید، حتی اگر یک غفلت آگاهانه باشد– لحظه‌های فراموش نشدنی و خاطره انگیز خیلی زود از بین می‌روند.

متولد مرداد
: شما امروز آماده یک جهش بزرگ هستید،‌ حتی اگر حس کنید که قبلا در مسیر قرار گرفته‌اید. موشک تقویت یافته انرژی شما آماده آتش است، اما بهتر است که اول مسیر خود را مشخص کنید. متاسفانه، شما ممکن است در نهایت به طور همزمان به فرصت‌های مختلفی و بسیار متفاوتی دست یابید که ندانید از میان آنها کدام را انتخاب کنید. با وجود این، انتخاب یک مسیر درست الان زودتر از ان که فکرش را بکنید نتیجه خواهد داد و شما را هدف تان خواهد رساند.

متولد شهریور : ممکن است شما نیاز داشته باشید که از خانه خارج شده و در مورد اتفاقاتی که در داخل خانه افتاده دیدگاه‌های جدیدی کسب کنید. اگر شما در رابطه‌ای عاطفی گیج و سردرگم شده‌اید به جای اینکه فکر کنید در اینده چه اتفاقاتی می‌افتد برای مدتی از فکر کردن به آینده اجتناب کنید. از بین بردن محدودیتها مشکلات را حل نمی‌کند اما به شما کمک می‌کند تا بتوانید اتفاقاتی که در پیرامونتان می‌افتد را با وضوح بیشتری ببینید.

متولد مهر : امروز شما تعادل كامل بین ایده الهام بخشیدن به دیگران و توجه كردن به جزئیاتی كه لازم است تا این كار درست انجام شود، را شناخته‌اید. اگرچه شما توانایی استفاده از استعدادهایتان برای انجام وظیفه را دارا هستید، ولی آرزوهایتان می‌تواند زندگی روزانه‌تان را با احتمال غیر واقعی بودن آنها به هم بریزد. از تصوراتی كه در ذهنتان دارید در جهت پیش رفتن به سمت واقعیات زندگیتان استفاده كنید.

متولد آبان
: به جای اینکه مدام از این شاخه به آن شاخه پریده و هر کدام از وظایف خود را ناتمام و بسرعت انجام دهید آنها را به وقت دیگری موکول کنید. این تصمیم شماست که یک معتاد به تلویزیون باشید یا اینکه برای خود خلوتی پیدا کنید و درباره زندگی تان بیندیشید. شاید به نظر دیگران تنبل و بی تحرک برسید؛ اما به خاطر این است که آنها شما را درک نمی‌کنند. عطارد منطقی با سیاره حاکم شما ونوس متصل شده است وبه شما اجازه می‌دهد که به جای اینکه فقط صحبت کنید به خودتان خوش بگذرانید.

متولد آذر : ژوپیتر متمایل به توسعه در اولین خانه شما قرار دارد و در تضاد با اهدافی است که شما با سیاره حاکم خود اورانوس دارید، آنها شما را تشویق می‌کنند تا اهداف طولانی مدت خود را فراموش کرده و کار فوری برای رسیدن به نتایج زودرس انجام دهید. به هر حال،‌ مشکل این است که شما روی کار بسیار بزرگی کار می‌کنید که نیازمند زمان بیشتری است تا به پایان برسد و نتیجه بدهد. در پیشرفت عجله نکنید. آنها زمان خاص خودش را می‌خواهند تا به نتیجه برسند.

متولد دی : عطارد حُقه باز خطوط ارتباطی دَرهم بَرهمی ‌دارد و سعی می‌کند که پیام‌هایی را به اورانوس استوار برساند. متاسفانه، شما نمی‌توانید اکنون به افکارتان اعتماد کنید؛ به خاطر اینکه قادر نیستید که تشخیص دهید کدام درست و کدام غلط است. می‌توانید از فرضیات‌تان استفاده کنید که درباره این اطلاعات گم شده تنها راهی است که دارید. اما نتیجه‌تان به خیال نزدیک‌تر است تا با واقعیت. تا می‌توانید مشغول باشید، اما تا زمانی که هوا برای‌تان صاف و یک‌دست شود صبر کنید تا بتوانید موضع جدیدی برای موضوعی خاص اتخاذ کنید.

متولد بهمن
: شما از اینکه درگیر یک نمایش غم انگیز شوید خوشحال به نظر نمی‌رسید و ترجیح می‌دادید که امروز از آن جلوگیری کنید. اما به نظر می‌رسد غیر ممکن است تا از شکست سبقت بگیرید و فعل و انفعالات نه چندان مهمی میتواند ناگهان تبدیل به یک حادثه بزرگ و مهم شود. به جای تلاش برای آرام کردن دیگران توجه خود را برای یک تغییر مهم در زندگی خودتان جمع کنید. به اعتقادات خودتان بچسبید و اجازه ندهید تا دیگری شما را فریب داده و از ارزش‌هایتان دور کند. اگر صداقت و درستی خود را حفظ کنید همه چیز به بهترین صورت برای تان بوجود می‌آید.

متولد اسفند
: در تماس بودن با جنگجوی درونیتان بیش از اینکه فکرش را بکنید سخت و دشوار است. با وجود اینکه بعضی اوقات می‌دانید که باید چکار بکنید ممکن است در رابطه با خودتان احساس ناتوانی و درماندگی کنید. به جای اینکه به خود سخت بگیرید و مدام از خودتان انتقاد کرده و بدین ترتیب خود را دیوانه کنید آرام باشید و به خود قول بدهید که در رابطه با این بی‌ارادگی‌تان کاری انجام دهید. مطمئن باشید این بی‌هدفی مدت زیادی طول نخواهد کشید.

 پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: