کد خبر: ۷۴۵۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
تعداد بازدید: ۲۳۸
امیری در جمع خبرنگاران:
معاون پارلمانی رییس‌جمهور گفت: رویکردی که در پیش‌نویس لایحه نظام جامع رسانه‌ای دیده شده به هیچ وجه درصدد دولتی کردن رسانه نیست .
لایحه نظام جامع رسانه‌ای به دنبال دولتی کردن رسانه‌ِها نیست

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسینعلی امیری در جمع خبرنگاران در پایان جلسه هیات دولت  درباره  لایحه نظام جامع رسانه‌ای گفت: یکی از لوایحی که می‌تواند حقوق اصحاب رسانه را تضمین کند، پیش‌نویس لایحه  نظام جامع رسانه‌ای کشور است و این لایحه با رویکرد تضمین حقوق اصحاب رسانه تهیه و تدوین شده است.

وی با بیان اینکه در کمیسیون فرهنگی دولت، اعضا حدود یک سال بر روی این پیش‌نویس کار کارشناسی انجام دادند،‌ افزود: این لایحه در جهت ساماندهی نظام رسانه‌ای کشور تضمین حقوق خبرنگاران و کلیه کسانی که در حیطه رسانه فعالیت می‌کنند تهیه شده است و دارای نوآوری‌های قابل توجهی است و اداره امور رسانه به نوعی توسط خود اصحاب رسانه صورت می‌گیرد که با امور دموکراسی سازگاری دارد .

معاون پارلمانی رییس‌جمهور ادامه داد: این پیش‌نویس لایحه در دولت مطرح شد اعضا نقطه نظراتی را داشتند و مجدد به کمیسیون فرهنگی دولت برگشت و قرار شد در سایت وزارت ارشاد و دولت مجددا قرار گیرد و اصحاب  رسانه، خبرنگاران و کارشناسان در جهت تضمین حقوق  اصحاب رسانه و تکامل بهبود آن  نظر خود را اعلام کنند.

امیری اظهار داشت:طبیعی است که دولت به دنبال بهبود وضعیت خبرنگاران است و از نظرات  اصحاب رسانه و کارشناسان  صاحب نظران حوزه رسانه استقبال می‌کند.

وی تاکید کرد: رویکردی که در این پیش‌نویس لایحه نظام جامع رسانه‌ای دیده شده به هیچ وجه درصدد دولتی کردن رسانه نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: