کد خبر: ۷۴۵۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
تعداد بازدید: ۲۵۴
وزیر کشور گفت: تغییر و جابه جایی استانداران در کشور بر مبنای بهره‌گیری از تجربیات، نظرات و اقدامات جدید آنان در استان‌های جدید از سوی دولت انجام می‌شود.
دولت روحانی چطور استاندار انتخاب می‎کند؟به گزارش خبرداغ،عبدالرضا رحمانی فضلی در بدو ورود به فرودگاه بین المللی زاهدان اظهار داشت: دولت استانداران را بر مبنای شایستگی و اعتقاد به برنامه های خودش انتخاب می کند. وی با بیان اینکه جابه جایی استانداران در دولت دوازدهم به منظور بهره گیری از نظرات و اقدامات آنان در استانهای جدید است، تصریح کرد: به طور معمول استاندارانی که مورد تکریم قرار می گیرند در جاهای دیگری مشغول به خدمت می شوند.

به گزارش ایرنا، وزیر کشور خاطر نشان کرد: توقع دولت از استاندارن جدید این است که برنامه هایی را که رئیس جمهوری در قالب برنامه های انتخاباتی و مصوب هیات دولت است را در استانها به ویژه مناطقی که دچار عقب ماندگی های تاریخی هستند را اجرا کنند.

گفتنی است رحمانی فضلی برای شرکت در مراسم تکریم و معارفه استاندار سیستان و بلوچستان به زاهدان سفر کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: