کد خبر: ۷۴۵۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
تعداد بازدید: ۲۶۹
سرمربی اسبق پرسپولیس خاطراتی از دوران حضورش در ایران و هدایت پاس، پرسپولیس و تجربه دربی عنوان کرد.
دنیزلی: ایموند زاید 2 گل زد، تماشاگران برگشتندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، سرمربی اسبق پرسپولیس خاطراتی از دوران حضورش در ایران و هدایت پاس، پرسپولیس و تجربه دربی عنوان کرد.

 
مصطفی دنیزلی در گفت‌وگوی ضبط شده با برنامه نود پیرامون قهرمانی‌اش با سه تیم در سوپر لیگ ترکیه اظهار کرد: فقط یک مربی تا به حال توانسته این کار را کند؛ قهرمانی با سه تیم بزرگ ترکیه کار بزرگی است؛ شایدمربی دیگری بخواهد آن را انجام دهد ولی به نظرم غیر ممکن است؛ هر از گاهی به خیابان می‌روم مردم ابراز خوشحالی می‌کنند که دو تیمشان را قهرمان کردم اما نمی‌دانم طرفدار گالاتاسرای، بشیکتاش یا فنرباغچه هستند.

وی ادامه داد: ایرانی‌های زیادی به استانبول می‌آیند؛ وقتی در این شهر از خانه بیرون می‌روم می‌گویند آقای دنیزلی خیلی خوشحال هستیم شما را در استانبول می‌بینیم؛ می‌گویند ما در ایران شما را دوست داریم و من هم می‌گویم عاشق شما هستم.


دنیزلی در خصوص سن مربیگری در فوتبال گفت: 67 سالگی برای مربیگری سن بالایی نیست؛ به مربیان دیگر تیم‌های کشوری و باشگاهی نگاه کنید این موضوع را متوجه می‌شوید؛ زمانی که مقابل منچستر یونایتد بازی داشتیم، فرگوسن 75 ساله بود.


سرمربی پیشین پرسپولیس در خصوص پیروزی در دربی ایران با 3 گل ایمون زاید ابراز کرد: یادم است یک بار هم سرمربی گالاتاسرای بودم با فنرباغچه بازی داشتیم که دقیقه 8 یا 9 یک بازیکن اخراجی دادیم و بعد هم یک گل خوردیم اما در 10 دقیقه آخر دو گل زدیم و برنده شدیم؛ مقابل استقلال هم با اینکه 5-4 هزار نفر از هواداران پرسپولیس ورزشگاه را ترک کرده بودند ولی بعد از گل دوم به استادیوم برگشتند.
دنیزلی در توصیف بازی ایمون زاید عنوان کرد: باید بگوییم او گلزن خوبی است؛ تعریف بازیکن خوب متفاوت خواهد بود؛ ایمون زاید تمام فکرش به گلزنی است و شوت‌زن خوبی بود؛ بعد از آن بازی با استقلال شاید 500 هزار نفر در خیابان‌ها خوشحالی می‌کردند و دو، سه ساعت طول کشید به خانه برویم.


سرمربی اسبق پرسپولیس در خصوص صحبت کردن فاتح تریم با او درباره سرمربیگری در استقلال گفت: بله، او صحبت کرد و مشاوره داشت ولی گفتم اگر به تهران برود با هم می‌رویم چون من با مردم ایران آشنا هستم.
او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه توصیه‌اش به تریم برای سرمربیگری در استقلا چه بود، گفت: خدا می‌داند(با خنده).


دنیزلی در خصوص ارزیابی‌اش از تیم ملی ایران در جام جهانی اذعان کرد: اگر از مرحله گروهی بالا بروند می‌توانند کار بزرگی انجام دهند.


سرمربی اسبق پرسپولیس درباره رفتنش از این تیم به دلیلی که مشکل خانوادگی عنوان شده بود، گفت: همواره وقتی در یک تیم در تمام دنیا کار می‌کنید مشکلاتی وجود دارد و نمی‌شود مسائلی نباشد چون اگر نباشد مشخص است بازیکنان مشکل دارند.


دنیزلی با اشاره به بازی با العین امارات در زمان سرمربیگری‌اش در تیم پاس که به پیروزی 3 بر یک آنها به تساوی 3 بر 3 تبدیل شد، با افسوس گفت: نمی‌توانم آن مسابقه را فراموش کنم؛ اگر 7-6 بازی باشد که آنها را فراموش نکنم یکی همان است؛ گل سوم را که خوردیم در نیمکت می‌مردم.


سرمربی ترکیه‌ای پیشین پرسپولیس درباره اطلاعش از بازگشت مهدی طارمی و رامین رضاییان از ریزه اسپور و داستان شکایت این تیم اظهار کرد: در آن مقطع باشگاه ریزه اسپور دو بار با من درباره این موضوع تماس گرفت و گفتند قراردادش را زیر پا گذاشته و قرار بوده مجازات شود؛ از من پرسیدند چه کاری می‌توانی انجام دهی که قرار بود با دو طرف صحبت کنیم اما بعد از آن با من تماسی نگرفتند.


دنیزلی در پایان مصاحبه خود پاسخ این سوال که بهترین و با استعدادترین بازیکن در تیم‌های ایرانی و ترکیه‌ای او که بوده را نداد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: