کد خبر: ۷۴۵۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷
تعداد بازدید: ۹۴۶
نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکترای نیمه متمرکز سال ۹۶ و ضوابط شرکت در مرحله ارزیابی تخصصی اعلام شد.
اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دکترای ۹۶
به گزارش خبرداغ ، نتایج مرحله تکمیل ظرفیت دکترای 96 بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

داوطلبانی که در کد رشته‌ محل‌های انتخابی دارای حد نصاب نمره علمی لازم هستند، می‌توانند با توجه به برنامه زمانی دانشگاه مربوط با به همراه داشتن مدارک لازم برای ثبت‌نام اقدام کنند.

فقط داوطلبانی می‌توانند نسبت به مراجعه به دانشگاه‌ها برای انجام ارزیابی تخصصی (آزمون کتبی و مصاحبه) اقدام کنند که کدرشته محل مربوطه را در فرم انتخاب رشته خود درج کرده و حدنصاب نمره علمی لازم را مطابق کارنامه کسب کرده باشند.

داوطلبانی که براساس کارنامه منتشر شده در کدرشته محل‌های انتخابی دارای حد نصاب نمره علمی لازم هستند لازم است قبل از مراجعه به محل مصاحبه ابتدا به اطلاعیه دانشگاه ذیربط مراجعه و براساس آن در آزمون کتبی و مصاحبه دانشگاه شرکت کنند.

آن دسته از داوطلبانی که در مرحله ارزیابی تخصص شرکت و در ردیف پذیرفته‌ شدگان نهایی تکمیل ظرفیت آزمون دکترای سال 96 (دوره‌های روزانه) قرار گیرند مجاز به ثبت‌نام و شرکت در آزمون دکترای سال 97 نخواهند بود.

داوطلبانی که در کدرشته محل‌های انتخابی دارای حد نصاب نمره علمی لازم برای شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی توسط دانشگاه‌ها هستند و متقاضی شرکت در مصاحبه می‌باشند باید به منظور تکمیل فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی با مراجعه به سایت سازمان سنجش حداکثر تا تاریخ 25 آبان 96 با پرداخت مبلغ 33000 تومان به صورت اینترنتی، فرم بررسی صلاحیت عمومی را تکمیل و کد پیگیری دریافت کنند.

به گزارش تسنیم، مدارک لازم برای مراجعه به دانشگاه‌ها عبارتنداز: اصل مدرک کارشناسی ارشد یا کارنامه ریز نمرات، اصل مدرک کارشناسی، اصل شناسنامه یا کارت ملی، اصل گواهی‌ مبنی بر این که عضو هیئت علمی «رسمی-قطعی» یا «رسمی- آزمایشی» تابع وزارت علوم بوده برای آن دسته افرادی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده کرده‌اند و تمام مستندات مربوط به سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: