کد خبر: ۷۴۵۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
تعداد بازدید: ۴۴۴
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از جمع آوری ۱۱ میلیون سی‌دی مستهجن و غیرمجاز خبر داد.
جمع‌آوری ۱۱ میلیون سی‌دی مستهجن و غیرمجاز/ برخی محتوی بازی‌های شیطان‌پرستی بودبه گزارش خبرداغ،سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح سراسری و جمع‌آوری و برخورد با محصولات مخرب فرهنگی در تهران بزرگ اظهار کرد: به دنبال مدت‌ها کار اطلاعاتی مستمر، همکاران ما در پلیس امنیت پایتخت طی 48 ساعت گذشته عملیاتی را انجام دادند که به دنبال آن 11 میلیون سی‌دی غیرمجاز، مبتذل و مستهجن که شامل انواع فیلم‌های سینمایی داخلی و خارجی و همچنین بازی‌های شیطان‌پرستی بود کشف و ضبط کردند.

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه امروز 5 میلیون سی‌دی توقیف شده به نمایش گذاشته شده است، گفت: این عملیات با هماهنگی مقامات قضایی و همراهی نماینده‌‌های وزارت ارشاد انجام شد که طی آن 400 واحد صنفی کنترل شدند که اغلب این واحدهای صنفی متخلف بوده و اقدام به توزیع این محصولات ضدفرهنگی می‌کردند.

فرمانده انتظامی پایتخت ادامه داد: همچنین در این طرح 700 دستگاه تکثیر غیرمجاز کشف و ضبط شد که امیدواریم با همکاری مسئولین برخورد جدی و قاطعی با این متخلفان و مجرمان انجام شود تا حمایت بیشتری از سینماگران و هنرمندان که آثارشان به صورت غیرمجاز تکثیر شده بود، انجام گیرد.

رحیمی اضافه کرد: علاوه بر فیلم‌های سینمایی تعداد قابل توجهی بازی‌های کودکانه کشف و ضبط شده که علاوه بر داشتن مسائل ضداخلاقی، دارای آموزه‌های شیطان‌پرستی بودند که به صورت غیرقانونی وارد کشور شده و متخلفان اقدام به تکثیر آنها می‌کردند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه اغلب اقدامات انجام شده توسط این متخلفان به صورت انفرادی بوده و شبکه ساماندهی شده نداشته‌اند، گفت: پلیس به عنوان مسئول برقراری انضباط، از هنرمندان دفاع خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: