کد خبر: ۷۴۵۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
تعداد بازدید: ۲۸۰
عبداللهی كه همراه پسرش در مراسم سالگرد درگذشت منصور پورحيدري شركت كرده بود، از آخرين شرايط اين تيم در آغاز تعطيلات ليگ برتر و تمرينات تيم حرف زد.
عبداللهی: استقلالی نيستم اگر از باخت شهرآورد ناراحت نباشمبه گزارش خبرداغ،عبداللهی كه همراه پسرش در مراسم سالگرد درگذشت منصور پورحيدري شركت كرده بود، از آخرين شرايط اين تيم در آغاز تعطيلات ليگ برتر و تمرينات تيم حرف زد.

 

گفت و گوی خبرورزشی با  نصرا... عبداللهي را در ادامه می‌خوانید:

 

*استقلال تفاوتي با قبل پيدا كرده؟

طبيعي است كه در هفته‌هاي قبل به دليل وضعيت بد نتايج تيم بازيكنان از شرايط روحي بدي برخوردار بودند ولي از وقتي توانسته‌اند به خودباوري قبلي‌شان دست پيدا كنند و مثلاً نساجي را در جام‌حذفي شكست دادند و بعد در ليگ نفت را هم از پيش‌رو برداشتند، شرايط‌شان بهتر شده است.

 

* باخت شهرآورد تبعات روحي بدي براي تيم نداشت؟

نه به آن شكل كه انتظارش را داشتيم. شفر خيلي خوب با تيم كار كرده بود و بچه‌ها فرداي شهرآورد كه به تمرين آمدند خيلي سريع ريكاوري شدند. البته نه كامل اما برخورد خوب مردم و رسانه‌ها هم در اين‌باره تأثير داشت.

 

* چه برخوردي؟

اينكه همه از بازي استقلال تعريف مي‌كردند، سبب شد بازيكنان متوجه شوند مردم عملكردشان را ديده‌اند.

 

* خود شما هم ناراحت نيستيد؟

استقلالي نيستم اگر از باخت تيم ناراحت نباشم ولي به هر حال شرايط تيم را درك مي‌كنم. ما تازه مربي تغيير داده بوديم كه به شهرآورد رسيديم. ان‌شاءا... شهرآورد برگشت جبران مي‌كنيم.

 

* تعطيلات را به سود استقلال مي‌بينيد يا به ضرر؟

قطعاً به سود تيم است. به هر حال شفر زمان نياز داشت تا تفكراتش را به تيم القا كند و اين بهترين زمان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: