کد خبر: ۷۴۵۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷
تعداد بازدید: ۲۳۵
مربی دروازه بان های نفت تهران گفت: من از کی روش می پرسم که معیارش برای انتخاب دروازه بان ها چیست.
عابدزاده به خاطر پدرش دعوت شده است/معیار کی روش برای انتخاب دروازه بان چیست؟به گزارش خبرداغ ، نیما نکیسا در رابطه با وضعیت نفت تهران و اعتراض بازیکنان به مسائل مالی اظهار داشت: تمرینات ما برگزار می شود و سر تمرین این داستان هایی که در رسانه ها می گویند، نیست.

 

بازیکنان کارشان را می کنند و البته به مسائل مالی اعتراض دارند. با این حال ما باید به بازی های آینده فکر کنیم و خیلی تحت تاثیر این مسائل حاشیه ای نباشیم.

 

وی افزود: تزریق مالی از سوی مدیریت باشگاه به بازیکنان و کادرفنی وجود نداشته است. هر تیمی که به این فضا وارد شده، عاقبت خوبی نداشته است. قطعا مسائل مالی روی بحث های فنی هم تاثیرگذار است چون بازیکنان مثل قبل انگیزه کافی را ندارند.

 

مربی نفت تهران تصریح کرد: یک روز می گویند آقای X مالک تیم است و یک روز می گویند از آقای Y حمایت کنید. واقعا در فوتبال ما کسانی نیست که تکلیف این قضیه را یکسره کند؟ یک بار برای همیشه جلسه فوق العاده بگذارند و نفت را به یک نفر بدهند.

 

نکیسا در خصوص دعوت از امیر عابدزاده به تیم ملی گفت: من واقعا از این اتفاق متعجب شدم. همین میلاد فراهانی ما مگر بد کار می کند؟ من معتقدم که فراهانی جدا جزو ۳ دروازه بان برتر ایران است. دروازه بان هایی که آمارشان از دروازه بان ما بدتر است، دعوت می شوند.

 

وی در پایان درباره تغییرات مداوم در لیست دروازه بان های تیم ملی بیان داشت: من از کی روش می پرسم که معیارش برای انتخاب دروازه بان ها چیست. او هر بازیکنی که به خارج از ایران برود، توجه می کند که از نظر من اصلا کار قشنگی نیست. شما فکر می کنید نام پدر این دروازه بان روی دعوتش به تیم ملی تاثیرگذار نبوده است؟ من معتقدم قطعا هم در تیم امید و هم در تیم بزرگسالان عابدزاده به خاطر نام پدرش دعوت شده است. 

 

هوادار


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: