کد خبر: ۷۴۵۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
تعداد بازدید: ۱۴۷۲
محمود اسلامیان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از سمت خود استعفاء نمود.
حمایت مجلس از پیرموذن برای ریاست صندوق بازنشستگیبه گزارش سرویس اقتصادی خبرداغ؛ گزینه های جدی احتمالی برای جایگزینی محمود اسلامیان در صندوق بازنشستگی کشور  محمود شافعی، کمال الدین پیرموذن و ولی الله افخمی هستند که طی روزهای آینده گزینه نهایی مشخص خواهد شد.

همچنین گفته می‌شود مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی حمایت مجلس از کمال الدین پیرموذن را به اطلاع دولت رسانده است.

پیرموذن فعال سیاسی اصلاح طلب سابقه نمایندگی مردم اردبیل، نیر و نمین را در کارنامه خود دارد و در حال حاضر هم عضو هیأت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری است. وی ریاست شورای سیاست گذاری حسن روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشته و از وفادارترین سیاسیون به تفکر اعتدال که به گفته رئیس جمهوری ایشان را پاشنه ورکشیده ها می نامند بوده و هزینه های بسیاری را در حمایت از دولت روحانی پرداخت نموده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: