کد خبر: ۷۴۵۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸
تعداد بازدید: ۴۹۶
الناز شاکردوست عکسی از خود در اتاق گریم تازه‌ترین فیلم سینمایی فرزاد موتمن منتشر کرد.
به گزارش خبرداغ ، الناز شاکردوست با انتشار عکسی از خود در اتاق گریم تازه‌ترین فیلم سینمایی فرزاد موتمن، در صفحه اینستاگرامش نوشت: «لِيْدى مَكْبِث و بچه‌هاى خوش‌انرژىِ گريم، در ساعت ٦صبح #سراسر_شب_فيلمى_از_فرزادمؤتمن.»


فیلم سینمایی «سراسر شب» به کارگردانی فرزاد موتمن و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی از ۱۲ مهر در تهران کلید خورد و تلاش عوامل آن بر این است که این فیلم را به سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر برسانند.

فرزاد موتمن پیش‌تر در مورد داستان «سراسر شب» گفته بود: «این فیلم مروری دارد بر زندگی یک فیلمساز. فیلم دقیقا درباره فیلمسازی است که فیلمی مانند «شب‌های روشن» را ساخته است و همان فیلم بوده که کلی سروصدا کرده است و حالا کارگردان قصه ما باید در مسیری تازه با این حواشی برخورد کند. یکی از شخصیت‌های فیلم یعنی همان کارگردان را منطبق با حال و هوای خودم نوشته‌ام اما ابدا در فیلم بازی نخواهم کرد و بازیگری حرفه‌ای، نقشم را ایفا می‌کند.»

شاکردوست این روزها مشغول تمرین نمایش «گم و گور» به کارگردانی امیر مهندسیان هم هست تا برای اولین بار روی صحنه تئاتر برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: