کد خبر: ۷۴۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۲۵۹
یکی از سیاستمداران معروف اتریشی که به اتهامات اخلاقی و رسوایی جنسی متهم شده است، اعلام کرد که اگر این موضوع اثبات شود، از سمت خود استعفا خواهد داد.
اتهام آزار جنسی سیاستمداران به اتریش رسیدبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر :«پیتر پیلتس» یکی از سیاستمداران معروف اتریشی و رهبر یکی از احزاب مهم این کشور از احتمال استعفای خود پس از متهم شدن به رسوایی جنسی خبر داد.

به گفته رسانه های اتریشی، یکی از همکاران زن پیلتس اظهار داشت که در طی  کار مشترک خود، ۴۰ بار مورد آزار و اذیت جنسی توسط وی قرار گرفته است.

پیلتس ۶۳ ساله در خصوص اتهامات علیه خودش گفت: من بابت این اتهامات متاسفم، اما اگر دو شاهد وجود داشته باشند که این مسئله را تایید کنند، من خواهان استعفا خواهم شد.

رسانه های اتریشی گفتند فردی که مورد آزار قرار گرفته اعلام کرده که پیلتس تقریبا مست بوده است. با این حال این سیاستمدار اتریشی اعلام کرده است که  این موارد را به یاد نمی آورد.

به نقل از ریانووستی، پیلتس افزود: با وجود این که من چیزی به یاد نمی آورم، اما چنین اتهاماتی از دید من بسیار جدی هستند و به ماموریت خود در پارلمان ادامه نخواهم داد و روز پنجشنبه در مراسم سوگند یاد کردن، حاضر نخواهم بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: