کد خبر: ۷۴۵۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
تعداد بازدید: ۳۴۳
نوزدهمین همایش بین المللی صنایع دریایی و نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی در جزیره کیش برگزار می شود.
جزیره کیش میزبان همایش و نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی

به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این همایش و نمایشگاه که معتبرترین رویداد دریایی کشور است با حضور ارگانها و مراکز خصوصی و دولتی، کارشناسان، اساتید و صاحب نظران این حوزه با هدف ارائه پیشنهادات و راهکارهای اجرایی، افزایش تعامل و عرضه آخرین دستاوردهای صنایع دریایی و صنایع وابسته ، 20 تا 23 آذر در جزیره کیش برگزار می شود.

جذب بیشتر بازارهای بزرگ صنایع دریایی به کارخانجات و صنایع داخلی، تسریع در اجرای آیین نامه های قانون حمایت از توسعه صنایع دریایی، آشنایی هر چه بیشتر مسئولان با صنایع دریایی و مسائل آن، بررسی حداکثر استفاده از توان و ظرفیت صنایع داخلی و ارائه برنامه ها و دیدگاه های مسئولان اجرایی و قانونگذاری کشور در خصوص صنایع دریایی از دیگر اهداف برگزاری این همایش ونمایشگاه است.

همچنین مدیریت و اقتصاد دریایی، صنایع نفت و گاز دریایی، دریانوردی و حمل و نقل دریایی، قوانین، مقررات و استاندارد ها، ایمنی، بهداشت و محیط زیست دریایی، شرایط محیطی دریا، طراحی و ساخت شناورهای دریایی، تاسیسات ساحلی و فرا ساحلی، فناوری های نوین و انرژی های تجدید پذیر دریایی و سرمایه های انسانی محور های اصلی نوزدهمین همایش بین المللی صنایع دریایی است.

 علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتردر خصوص همایش بین المللی صنایع دریایی به سایت اینترنتی www.miciran.ir  مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 7-44273495-021 تماس بگیرند.

گفتنی است سال گذشته نیز جزیره کیش میزبان همایش و نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی بود که با استقبال خوب شرکت های داخلی و خارجی، صاحبان صنایع، بازرگانان، کارشناسان، محققان و خبرگزاری ها روبرو شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: