کد خبر: ۷۴۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
تعداد بازدید: ۴۵۵
قهرمان وزن منهای 85 کیلوگرم مسابقات جهانی 2017 ووشو گفت: سطح فنی لیگ برتر ایران، دست کمی از مسابقات قهرمانی جهان ندارد.
سطح لیگ ووشو ایران دست کمی از قهرمانی جهان ندارد/ به خاطر شرایط مالی پارس جنوبی به این تیم رفتمبه گزارش خبرداغ،معین تقوی در گفت‌وگو با  میزان، در خصوص وضعیت آمادگی بدنی خود اطهار داشت: پس از کسب مدال طلای جهان چند روزی استراحت داشتم و سپس تمرینات را برای حضوری موفق در لیگ برتر آغاز کردم.

وی در خصوص جدایی از دانشگاه آزاد و ملحق شدن به پارس جنوبی، گفت:شرایط مالی پارس جنوبی بهتر بود و به همین دلیل تیم خود را تغییر دادم.

تقوی با اشاره به اینکه تجربه حضور هشت ساله در لیگ برتر ووشو ایران را دارد، تصریح کرد: لیگ سبب می‌شود تا قهرمانان در شرایط آرمانی فنی و بدنی باشند و انگیزه‌های خود را همواره حفظ کنند. در مسابقات لیگ باید با نفراتی مبارزه کنیم که اکثرا مدال های آسیایی و جهانی در کارنامه دارند و این مسئله نشان از سطح فنی بالای این مسابقات و ووشوی ایران دارد.

وی در مورد اهداف خود در ووشو، گفت: برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی و کسب طلای جهان، سال‌ها تلاش کردم و می‌خواهم این مدال طلا را تکرار کنم.

تقوی در خصوص استقبال مسئولان استان مازندران از وی پس از کسب مدال طلای مسابقات جهانی روسیه، اظهار داشت: قول‌هایی داده شد که امیدوارم انجام شود.

وی با اشاره به درگذشت «رامین شیرآقایی» از مربیان توانمند ووشوی ایران و مازندران، خاطرنشان کرد: آن مرحوم از بااخلاق‌ترین و بهترین مربیان بود و قطعا جای خالی او احساس خواهد شد.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: