کد خبر: ۷۴۴۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
تعداد بازدید: ۲۹۰
سلطانی فر گفت: به طور حتم در این دوره واگذاری استقلال و پرسپولیس را با استفاده از یک مدل تجربه شده و کاملا دقیق دنبال خواهیم کرد.
خصوصی سازی استقلال وپرسپولیس قطعی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در مورد خصوصی سازی سرخابی های پایتخت گفت: به طور حتم در این دوره واگذاری استقلال و پرسپولیس را با استفاده از یک مدل تجربه شده و کاملا دقیق دنبال خواهیم کرد.

 

او افزود: تاکنون با بخش های حقوقی و قانونی ذیربط مشورت های بسیاری کرده ایم و این تحقیقات را گسترش می دهیم. حدود پنجاه روز است که دولت کار خودش را آغاز کرده است و مصمم هستم که کار واگذاری و نهایتا خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را انجام دهیم.

 

سلطانی فر ادامه داد: باور دارم که خصوصی سازی باید انجام شود و اعتقاد دارم دوام، بقا و اعتلای دو باشگاه درگرو خصوصی سازی و واگذاری است.

 

وزیر ورزش و جوانان در مورد حمله به اینستاگرامش گفت: در همه جای دنیا همین است، هواداران روی تیم مورد علاقه شان حساس هستند و وقتی تیم شان شکست می خورد ، حرفهایی میزنند که ما باید تحمل داشته باشیم.

 

سلطانی فر خاطرنشان کرد: من فکر می کنم روشی که در پیش گرفتیم و شرایطی که داریم دنبال می کنیم اگر با تامل، دقت و رعایت تمام مسائل حقوقی و قانونی پیش برویم، اتفاق دو سال پیش رخ نمی دهد که تا مراحل نهایی خصوصی سازی و واگذاری پیش برویم بعد ناگهان سر جای اول خودمان برگردیم.

 

او افزود: اتفاقات دو سال گذشته را آسیب شناسی و بررسی کردم که چرا خصوصی سازی در مراحل پایانی ناگهان شکست خورد، چه موانع و مشکلاتی وجود داشت که حدود دو سال پیگیری و تلاش مسئولان وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی نتیجه نداد.

 

وزیر ورزش و جوانان در پایان خاطرنشان کرد: تمامی این موارد را بررسی کردیم که با برطرف کردن ضعف ها واگذاری و خصوصی سازی انجام شود و به نتیجه برسیم، آسیب شناسی کرده ام و با مشاوران حقوقی و اقتصادی زیادی صحبت شده است، دوام دو باشگاه در گرو واگذاری است.

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: