کد خبر: ۷۴۴۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
تعداد بازدید: ۲۳۶
وزیر ارتباطات با بیان اینکه صداوسیما نسبت به پیام رسان‌ها و اپلیکیشن‌های بومی رفتار عادلانه ای ندارد گفت: صداوسیما در برخی موارد حتی به تبلیغ اپلیکیشن‌ها و پیام رسان‌های خارجی می‌پردازد اما نام بردن از شرکت‌های داخلی این حوزه را تبلیغ می‌دانند.
وزیر ارتباطات: صداوسیما با پیام‌رسان‌های بومی رفتار عادلانه ندارد/ آغاز فاز اجرایی رجیستری از هفته بعد

به گزارش خبرداغ،وزیر ارتباطات با بیان اینکه صداوسیما نسبت به پیام رسان‌ها و اپلیکیشن‌های بومی رفتار عادلانه ای ندارد گفت: صداوسیما در برخی موارد حتی به تبلیغ اپلیکیشن‌ها و پیام رسان‌های خارجی می‌پردازد اما نام بردن از شرکت‌های داخلی این حوزه را تبلیغ می‌دانند.

به گزارش ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - امروز در نشست خبری در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها درباره آخرین وضعیت رجیستری گوشی‌های تلفن همراه توضیح داد: طرح رجیستری آغاز شده و در مرحله پایش است که در حال حاضر بالغ بر 60 درصد گوشی‌ها در شبکه به ثبت رسیده‌اند که تا آخر این هفته پایش انجام شده و به اتمام می رسد و ما از هفته بعد وارد فاز اجرایی می شویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: