کد خبر: ۷۴۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
تعداد بازدید: ۳۸۷
فرزند ملکه رنجبر گفت: مادرم به جهت سن بالا و ضعف جسمانی ناشی از عمل سنگین، قادر به راه رفتن نیست و با کمک راه می رود.
ملکه رنجبر در منزل هم ممنوع الملاقات شدبه گزارش خبرداغ،فریبرز ایروانی فرزند ملکه رنجبر درباره آخرین وضعیت جسمانی این هنرمند پیشکسوت گفت: مادرم روز پنجشنبه از بیمارستان مرخص شد و در حال حاضر در خانه بستری است در این میان دکتر برای معاینه و کمک به احیای راه رفتن مادر در منزل حضور می یابد.

به گزارش میزان، وی افزود: مادرم به جهت سن بالا و ضعف جسمانی ناشی از عمل سنگین، قادر به راه رفتن نیست و با کمک راه می رود. این هنرمند تحت مراقبت ویژه است و پرستار شبانه روز در کنار مادر حضور دارد چون دوره حساس و مهمی را پشت سر می گذارد و همچنان نمیتواند کسی را ملاقات کند تا ویروس سرماخوردگی و عفونت های دیگر در بدن او نفوذ نکند.

ایروانی درباره روند درمانی ملکه رنجبر اظهار کرد: درحال حاضر مادرم قدم های کوچکی بر می دارد که خدا بخواهد به تدریج بیشتر می شود و امیدواریم در یک پروسه 3 ماهه به شرایط متعادل و خوبی برسد.

وی درباره تشخیص پزشکان نیز توضیح داد: در زمان های مختلف باید حال مادرم مورد بررسی پزشکان قرار گیرد تا روند بهبودش طی شود ولی تا این مرحله پزشکان از جراحی، برگشت از بیهوشی و هوشیاری وی رضایت داشته اند و در حال حاضر فقط باید توان جسمی این هنرمند افزایش پیدا کند.

ایروانی به هنرمندان و مسئولانی که تا امروز به ملاقات این هنرمند پیشکسوت آمده اشاره و بیان کرد: بسیاری از دوستان اصرار به ملاقات مادر داشتند از جمله مهران مدیری و حمید لولایی، اما به جهت ممنوعیت ملاقات از آن ها خواستیم که خود را به زحمت نیندازند.

وی ادامه داد: مهران غفوریان نیز محبت زیادی به مادرم دارد و همچنان نیز جویای حال مادر است، مسئولان صدا و سیما، مسئول محترم سازمان بازنشستگان شهرداری تهران، علی نجفی شهردار تهران از کسانی بودند که برای ملاقات مادرم حضور پیدا کردند و سایر دوستان هم با تماس تلفنی جویای حال این هنرمند بودند.

ایروانی خاطرنشان کرد: از تمام مردم قدردانی می کنم که در این شرایط نگران کننده توجه ویژه ای داشتند و برای ما قوت قلب بودند، امیدواریم این روند رو به بهبود باشد تا این هنرمند را برای مردم و خانواده حفظ کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: