کد خبر: ۷۴۴۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
تعداد بازدید: ۴۳۱
نامزد ریاست فدراسیون تکواندو گفت: با اصرار چهره‌های شناخته شده از خانواده تکواندو ثبت نام کردم اما هنوز حضورم در مجمع قطعی نیست.
حضورم در مجمع انتخابات تکواندو قطعی نیست/ شاید با یکی از کاندیداها ائتلاف کنم/ هیچ صحبتی با مهماندوست نداشتم

به گزارش  خبرداغ به نقل از میزان،در حالی که بسیاری از پیشکسوتان تکواندو از مختار کلانتری به عنوان گزینه مورد حمایت خود نام برده‌اند، این کاندیدای ریاست فدراسیون هنوز حضورش در مجمع را قطعی نمی‌داند!

مختار کلانتری ،از دلایل بازگشتش به تکواندو تا احتمال ائتلاف با کاندیدای دیگری سخن گفته که ماحصل این گفت‌وگو را در زیر می‌خوانید:

چند سال از تکواندو دور بودید؟

حدود چهار دوره قبل ریاست فدراسیون را بر عهده داشتم و پس از آن هم چند سالی به عنوان یکی از اعضای هیات رئیسه و حتی مدیر فنی در خدمت پولادگر بودم اما تقریبا 10 سالی است که از فدراسیون دور هستم.

چه دلیلی باعث شد شما پس از یک دهه دوری به تکواندو برگردید؟

حقیقت امر این است که من علاقه‌ای برای بازگشت به فدراسیون نداشتم و ندارم و علت اصلی ثبت نام در انتخابات اصرار بیش از حد چهره های شناخته شده‌ای مثل هادی ساعی، مجید افلاکی و ... بود.

گویا افراد دیگری هم به غیر از پیشکسوتان از شما درخواست حضور در مجمع را داشته‌اند!

بله، نمایندگانی از جامعه داوران، مربیان، ورزشکاران و خیلی های دیگر اصرار داشتند که بنده بیایم و در خدمت این عزیزان باشم و فعلا هم ثبت نام کردم تا ببینم در آینده خدا چه میخواهد.

شایعاتی در خصوص ائتلاف شما با یکی از کاندیداها به گوش رسیده، این موضوع را تایید می‌کنید؟

همیشه با صداقت صحبت کرده ام و رسما اعلام می‌کنم این احتمال وجود دارد که به نغع یکی از نامزدهای کسب کرسی ریاست فدراسیون کنار بروم. همانطور که گفتم آمدنم قطعی نیست و باید در این خصوص بیشتر فکر کنم.

مشخص شده به نفع کدامیک از کاندیداها کنار می‌کشید؟
خیر هنوز مشخص نیست.

خیلی از قهرمانان تکواندو مدتهاست بیرون گود مانده اند، چه برنامه‌ای برای این افراد دارید؟

سیاست من جذب حداکثری و دفع حداقلی است.البته نمی‌توان همه را جذب کرد اما اگر ببینم فردی کوچکترین تاثیر مثبتی در تکواندو دارد قطعا از او استفاده می‌کنم، ضمن اینکه متاسفانه در ورزش ایران باب شده هر کسی مسئولیتی را بر عهده میگیرد علیه نفر قبلی صحبت می‌کند اما من از این اخلاقها ندارم و با پولادگر دوست و رفیق هستم.به نظر من تکواندو به وحدت و کار تیمی نیاز دارد.

گویا با رضا مهماندوست در این مدت صحبتی داشته‌اید؟
هیچ صحبتی با رضا مهماندوست انجام ندادم و همانطور که گفتم از هرکسی که فکر کنم می‌تواند مفید باشد استفاده خواهم کرد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: