کد خبر: ۷۴۴۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴
تعداد بازدید: ۲۵۴
بنا بر درخواست بسیاری از کاربران WhatsApp یک ویژگی جدید به این پیام رسان پرطرفدار اضافه شد. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا بتوانند پیغام های خود را پس از ارسال برای هر دو طرق حذف نمایند.
به گزارش خبرداغ به نقل از وب سایت زوم تک ، بنا بر درخواست بسیاری از کاربران WhatsApp یک ویژگی جدید به این پیام رسان پرطرفدار اضافه شد. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا بتوانند پیغام های خود را پس از ارسال برای هر دو طرق حذف نمایند و برای انجام ابن کار تنها کافیست یک بار پیام مورد نظر را لمس کنید، سپس برای چند ثانیه دست خود را به روی پیام نگه دارید. سپس صفحه ای برای شما باز شده که می توانید پیام مورد نظر را برای خود یا برای طرف مقابل حذف نمایید.
 
 امکان حذف پیام برای هر دوطرف در WhatsApp

اگر به روی گزینه "حذف برای همه” کلیک کنید، پیام شما از گپ به طور کامل برای همه حذف خواهد شد و همچنین می توانید پیام را به طور کامل فقط برای خودتان حذف کنید. پس از حذف پیام پیغام "این پیام حذف شده است” برایتان نشان داده می شود و برای دیگر افراد پیغام ” این پیام حذف شده است” نشان داده می شود.
 
 امکان حذف پیام برای هر دوطرف در WhatsApp

دو موضوع مهم وجود دارد که حتما باید به آن ها توجه کنید، یکی اینکه امکان حذف پیام تنها ۷ دقیقه پس از ارسال پیام امکان پذیر بوده و بعد از آن دیگر امکان حذف پیام برای همه و یا طرف مقابل شما وجود ندارد و فقط می توانید پیام را برای خودتان حذف نمایید، دیگری این است که با پاک کردن پیام هیچ تضمینی نیست که شخص مقابل شما پیامتان را مشاهده نکرده باشد و در آخر هیچ پیامی را دریافت نخواهد کرد که بدانید آیا حذف پیام شما موفق بوده است یا ناموفق…

توجه داشته باشید که اگر واتس اپ خودتان را بروزرسانی نکرده باشید امکان استفاده از این قابلیت را نخواهید داشت، حتما برای استفاده از این قابلیت واتس اپ خود را بروزرسانی نمایید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: