کد خبر: ۷۴۴۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
تعداد بازدید: ۲۰۱
وزیرآموزش و پرورش با اشاره به اینکه میزان خسارت‌های وارده به مدرسه اسلام‌آبادِ ارومیه بالاست، از دستور رییس‌جمهور برای تسریع در روند بازسازی این مدرسه خبر داد.
میزان خسارت‌های وارده به مدرسه اسلام‌آبادِ ارومیه بسیار بالاست/دستور رییس‌جمهور برای تسریع در روند بازسازی

به گزارش خبرداغ،سیدمحمد بطحایی در گفت‌وگو باایلنا، در پاسخ به این سوال که بازسازی دو مدرسه‌ای که در حادثه حمله هفته گذشته در ارومیه آسیب دیدند، تا کی به طول می‌انجامد؟ گفت: میزان خسارت وارده به مدرسه دومی که در ارومیه مورد حمله قرار قرار گرفت، کمتر بوده و ان‌شا‌الله به لطف خداوند تا امروز (شنبه) آماده خواهد شد و دانش‌آموزان سرکلاس خواهند رفت.

وی در خصوص خسارت‌های مدرسه اول که مورد هجوم قرار گرفته شده، اظهار داشت: در مدرسه اول خسارت‌ها بسیار بالا بوده است. البته آقای رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت به من تاکید کردند و دستور دادند تا سرعت بازسازی را افزایش دهیم.

بطحایی خاطرنشان کرد: ان‌شاءلله این بازسازی با سرعت بیشتری دنبال خواهد شد، اما اگر ببینیم بازسازی این مدرسه طولانی می‌شود، برای آموزش دانش‌آموزان که چیزی حدود هزار و ۵۰۰ نفر هستند، به صورت موقت مکانی را مدنظر قرار خواهیم داد.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که گفته بودید، دستور پرداخت بخشی از بدهی معلمان حق‌التدریسی داده شده‌است. آیا این پرداخت‌ها آغاز شده‌است؟ تصریح کرد: به زودی بخشی از بدهی معلمان حق‌التدریسی را پرداخت خواهیم کرد. این دستور به خزانه رفته و با گشایش در خزانه، آن بدهی‌ها پرداخت می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: