کد خبر: ۷۴۴۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۴۳۵
مصرف زیاد گوشت قرمز و گوشت مرغ می‌تواند احتمال ابتلا را به دیابت افزایش دهد در حالیکه گوشت ماهی این تاثیر را ندارد.
افزایش بروز دیابت در مصرف زیاد گوشتبه گزارش خبرداغ به نقل از شفا آنلاین:    یک مطالعه جدید نشان داده که مصرف زیاد گوشت قرمز و گوشت مرغ می‌تواند احتمال ابتلا را به دیابت <دیابت >افزایش دهد در حالیکه گوشت ماهی این تاثیر را ندارد. این مطالعه روی بیش از 63 هزار نفر با سن 74-45 سال انجام شده و نشان داد در کسانی که گوشت قرمز زیاد مصرف می‌کنند احتمال بروز بیماری دیابت نوع دو، 23 درصد افزایش پیدا می‌کند. این افزایش در مصرف کنندگان گوشت مرغ 15 درصد است.
همین مطالعه نشان داد که گوشت سینه مرغ کمترین ارتباط را با افزایش میزان بروز دیابت دارد. آنها می‌گویند این مطالعه به این معنی نیست که مردم باید مصرف گوشت را به کلی کنار بگذارند بلکه کنترل میزان مصرف گوشت قرمز و جایگزین کردن آن با ماهی و دیگر غذاهای دریایی می‌تواند به کاهش میزان بروز دیابت نوع دو کمک کند.سپید
منبع: Your Doctor
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: