کد خبر: ۷۴۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۱۱
درشهر تهران طی شهریورماه سال جاری بیشترین فروش خانه‌ها مربوط به واحدهای ۶۰ تا ۷۰ متر مربع با سهم ۱۴.۸ درصد از کل معاملات بوده است.
به گزارش خبرداغ ، در شهریورماه سال جاری توزیع فراوانی تعداد واحدهای مسکونی معامله شده بر حسب زیربنای هر واحد مسکونی نشان می‌دهد بیشترین سهم از معاملات انجام شده در شهر تهران به واحدهای مسکونی با زیربنای ۶۰ تا ۷۰ متر مربع معادل ۱۴.۸ درصد اختصاص داشته است. واحدهای دارای زیربنای ۷۰ تا ۸۰ و ۵۰ تا ۶۰ متر مربع به ترتیب با سهم‌های ۱۳.۴ و ۱۲.۷ درصدی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

در مجموع در شهریورماه واحدهای مسکونی با سطح زیربنای کمتر از ۸۰ متر مربع ۵۰.۴ درصد از معاملات انجام شده را به خود اختصاص دادند.

هم‌چنین در شهریورماه ۱۳۹۶ واحدهای مسکونی دارای دامنه قیمتی ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان  با اختصاص سهم ۱۱.۴ درصد بیشترین سهم از معاملات انجام شده را به خود اختصاص داده‌اند. واحدهای دارای ارزش ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان و ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان نیز هرکدام با اختصاص ۱۰.۹ و ۹.۸ درصد در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند. در مجموع در این ماه حدود ۴۳.۷ درصد از معاملات به واحدهای مسکونی با ارزش کمتر از ۳۰۰ میلیون تومان اختصاص داشته است.

کدام خانه‌ها بیشترین فروش را دارند؟

به گزارش ایسنا، از نظر عمر بنا نیز بررسی توزیع واحدهای مسکونی معامله شده حاکی از آن است که در شهریورماه واحدهای ۵ سال ساخت با سهم ۴۷.۵ درصد بیشترین سهم از واحدهای مسکونی معامله شده در تهران را به خود اختصاص داده‌اند. سهم مذکور در مقایسه با شهریورماه سال قبل ۳.۹ درصد کاهش یافته و در مقابل به سهم واحدهای با قدمت ۶ تا ۱۰ سال و بیش از ۱۵ سال افزوده شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: