کد خبر: ۷۴۳۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۸
تعداد بازدید: ۱۳۸۲
سوال اهالی فوتبال
حکم کمیته اخلاق در حالی امروز دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را در آستانه دربی تهران با شوک روبرو کرد که از ابعاد مختلف عجیب به نظر می رسد.
چرا کامیابی نیا و احمدزاده محروم نشدند؟به گزارش خبرداغ ، اولین نکته عجیب ماجرا این است که قلیان کشیدن جرم نیست و محرومیت وریا غفوری و محسن مسلمان نمی تواند دلیل قانونی داشته باشد.

 

در سال های گذشته بارها عکس ستاره های مختلف فوتبال دنیا مثل بالوتلی، جک ویلشر، ایوان راکیتیچ و حتی مسی در حال سیگار کشیدن منتشر شده است اما هرگز آنها با محرومیتی روبرو نشده اند.

 

و اما سوال اصلی این است که اگر کمیته اختلاق وریا غفوری و محسن مسلمان  را محروم کرده است چرا حکمی برای فرشاد احمدزاده و کمال کامیابی نیا که پیش از این 2 عکس هایشان منتشر شد صادر نشد.

 

این ها سوال عجیبی است که فقط کمیته اخلاق می تواند به آن پاسخ بدهد و هنوز کسی نمی داند دلیل این محرومیت عجیب چه بوده است.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: