کد خبر: ۷۴۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
تعداد بازدید: ۲۹۶
وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد که کاهش نرخ سود تسهیلات با توجه به کاهش نرخ سود سپرده های بانکی به عنوان یک برنامه در دستور کار شورای پول و اعتبار قرار دارد.
کاهش نرخ سود تسهیلات در دستور کار شورای پول و اعتبار

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا؛ مسعود کرباسیان درباره کاهش نرخ سود تسهیلات و برنامه شورای پول و اعتبار در این رابطه گفت: با توجه به کاهش نرخ سود سپرده ها، کاهش نرخ سود تسهیلات نیز در دستور کار شورای پول و اعتبار قرار دارد اما تاکنون بحثی در این رابطه نشده است.

وی ادامه داد: با این حال کاهش نرخ سود تسهیلات به عنوان برنامه در دستور کار شورای پول و اعتبار قرار دارد. وزیر امور اقتصادی و دارایی در واکنش به نوسانات اخیر در نرخ ارز گفت: اوضاع بازار ارز خوب است و اتفاق خاصی نیفتاده و نوسان نرخ ارز یک امر طبیعی در قیمت ارز است.

کرباسیان درباره اینکه نرخ ارز از سوی سخنگوی دولت چهار هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است، اظهارداشت: این موضوع اصلا درست نیست. وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره تعیین نرخ ارز در بودجه سال آینده، گفت: تاکنون بحثی در این رابطه نشده است.

وی در واکنش به عدم ارائه آمار به روز از سوی گمرک که سازمان ستاد مباررزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرده بود، گفت: گمرک یکی از معدود سازمانهایی است که تمامی اطلاعات آن به طور روزانه ارایه و در سایت این سازمان قرار داده می شود و هرکسی این اظهار نظر را کرده، خود برای اثبات آن اقدام کند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: