کد خبر: ۷۴۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
تعداد بازدید: ۲۱۰
سخنگوی هیات رییسه مجلس با اشاره به انعقاد پیمانی میان مجلس و دولت برای بودجه‌ریزی بر اساس عملکرد از حذف ردیف‌های غیرضرور از بودجه سال آینده خبر داد.
انعقاد پیمان دولت و مجلس برای بودجه‌ریزی بر اساس عملکرد/ حذف ردیف‌های غیرضروری از بودجه سال آینده

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، بهروز نعمتی در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، با حضور در جمع خبرنگاران به تشریح نشست غیرعلنی دوساعته امروز نمایندگان با رییس سازمان برنامه و بودجه پرداخت و گفت: باتوجه به دغدغه‌هایی که در کشور درمورد وضعیت بودجه‌ریزی وجود داشت، تصمیم گرفتیم با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور موضوع را بررسی کنیم.

وی افزود: در این جلسه پیمانی میان دولت و مجلس منعقد و مقرر شد بودجه‌ریزی براساس عملکرد باشد. همچنین در این جلسه تصمیم گرفتیم، پروژه‌های مختلف در بحث بودجه را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

نماینده اصولگرای تهران در مجلس خاطرنشان کرد: در ادامه این جلسه مقرر شد ردیف‌های غیرضرور در بودجه سال آینده و در موضوعاتی همچون سهام عدالت، هدفمندی یارانه‌ها، نرخ ارز و مسائلی از این دست حذف شود و در این زمینه به استان‌ها اختیار داده شود.

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید سعی کنیم از بودجه‌ریزی فرسوده بپرهیزیم. و همچنین لازم غاست، نوعی از بودجه‌ریزی جدید را در دستور کار قرار هیم تا بتوانیم مشکلات این حوزه را مرتفع کنیم.

نعمتی در پایان با اشاره به اظهارنظر ۴ نماینده و همچنین معاون مرکز پژوهش‌های مجلس در این جلسه غیرعلنی گفت: قرار شد جلسات مشترکی بین سازمان برنامه و بودجه کشور و همچنین کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس برگزار شود تا به عملکرد دستگاه‌ها در بحث بودجه‌ریزی نظارت داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: