کد خبر: ۷۴۳۳۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
تعداد بازدید: ۲۶۸
شعب بانک صادرات ایران طی ٦ ماهه اول ١٣٩٦، در سراسر کشور قریب به ١٠٤ هزار فقره وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به زوج‌های جوان پرداخت کرد.
بانک صادرات شش ماهه ١٠٤ هزار وام ازدواج پرداخت کردشعب بانک صادرات ایران طی ٦ ماهه اول ١٣٩٦، در سراسر کشور قریب به ١٠٤ هزار فقره وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به زوج‌های جوان پرداخت کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و حمایت از زوج های جوان و تسهیل در امر ازدواج، با اعطای ١٠٣ هزار و ٩٩٥ فقره وام قرض الحسنه ازدواج و جهیزیه، بیش از ١٠هزار و ٧٩٦ میلیارد ریال به این امر اختصاص داده است.

گفتنی است هم اکنون پرداخت سریع وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه در شعب بانک صادرات ایران در صورت تکمیل پرونده قابل اجرا است و در برخی شعب صف انتظاری وجود ندارد.

بر اساس این گزارش، مانده وام قرض الحسنه ازدواج و جهیزیه در سطح شعب این بانک بالغ بر ٢٢ هزار و ٢٣٥ میلیارد ریال است که بیانگر بهره‌مندی جمع کثیری از جوانان کشور از وام های قرض الحسنه ازدواج و جهیزیه بانک صادرات ایران می باشد.

منبع تأمین این نوع وام ها، دارندگان حساب های قرض الحسنه پس انداز نزد شعب بانک صادرات ایران هستند که با نیت خیرخواهانه خود در این امر نوع دوستانه و خداپسندانه مشارکت کرده‌اند.​
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: