کد خبر: ۷۴۳۳۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
تعداد بازدید: ۲۱۳
وزرای پیشنهادی علوم و نیرو با حضور در جلسات کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مختلف مجلس در هفته جاری به ارائه برنامه‌هایشان می‌پردازند.
آغاز رایزنی‌های «غلامی» و «اردکانیان» در مجلسروز گذشته حسن روحانی؛ رئیس جمهور در نامه‌ای به هیات رئیسه مجلس منصور غلامی و رضا اردکانیان را به عنوان وزیران پیشنهادی علوم و نیرو معرفی کرد.



به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، این وزرای پیشنهادی قرار است هفته جاری به کمیسیون‌های تخصصی و فراکسیون‌های مختلف مجلس رفته تا ضمن ارائه برنامه‌هایشان نظرات نمایندگان را جهت اخذ رای اعتماد جلب کنند.

بر این اساس امروز بعد از ظهر دو فراکسیون امید و ولایی میزبان وزیر پیشنهادی علوم خواهند بود.

دوشنبه صبح نیز اردکانیان به فراکسیون زنان و کمیسیون انرژی خواهد رفت و این گزینه پیشنهادی وزارت نیرو در جلسه صبح فراکسیون ولایی حضور پیدا می‌کند.

غلامی و اردکانیان قرار است در جلسه چهارشنبه صبح فراکسیون مستقلین ولایی برنامه‌های خود را تشریح کنند.

با توجه به اینکه جلسه علنی مجلس در روز سه‌شنبه برای برگزاری جلسات کمیسیون‌های تخصصی در دو شیفت کاری تعطیل است، قرار است وزرای پیشنهادی علوم و نیرو در تمامی کمیسیون‎‌ها حاضر شده تا نظرات نمایندگان را برای حضورشان در این وزارتخانه‌ها جلب کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: