کد خبر: ۷۴۳۳۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
تعداد بازدید: ۴۱۰
مرد صاحبخانه که 13سال قبل زن مستاجر را کشته بود با جلب رضایت اولیای دم سرانجام از قصاص رهایی یافت و دیروز از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،مرد صاحبخانه که 13سال قبل زن مستاجر را کشته بود با جلب رضایت اولیای دم سرانجام از قصاص رهایی یافت و دیروز از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.

بهرام 47ساله 13سال قبل وقتی که 34 سال داشت در چهاردهم آبان ماه سال 83 زن جوانی به نام فاطمه را که مستاجرش بود در خانه اجاره ای در خیابان مجیدیه تهران با ضربه ای متعدد چاقو کشت و همانجا از سوی همسایه ها دستگیرشد.

وی در بازجویی ها گفت: فاطمه ، همسر و فرزند خردسالش یکسال و نیمی بود که خانه ام را اجاره کرده بودند .مهلت تخلیه خانه رسیده بود اما خانه را خالی نمی کردند.سر همین موضوع با او درگیر شدم و او را با چاقو کشتم.

بهرام به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شده و حکم صادره در دیوان عالی کشور تایید شده بود که وی توانست با پرداخت دیه و 13 سال پس از جنایت از قصاص رهایی یابد.

اشک های بهرام که از بالای دیوار وارد خانه زن مستاجرش شده بود + عکس

وی دیروز از جنبه عمومی جرم در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در این جلسه بهرام در تشریح جزییات ماجرا گفت: چندبار مقابل در خانه فاطمه رفتم و از او خواستم تا خانه ام را تخلیه کند. اما هر بار بهانه ای می آورد و می گفت شوهرش در خانه نیست. اوآخرین بار برای چند هفته از من مهلت گرفت. من هم قبول کردم اما باز هم خانه ام را تخلیه نکرد. من که از این ماجرا عصبانی شده بودم به سر خیابان ر فتم و چاقو خریدم. می خواستم فاطمه را بترسانم که مقابل در خانه اش رفتم اما هر چه در زدم در را باز نکرد. من که کنترل اعصابم را از دست داده بودم از روی دیوار وارد خانه شدم. او با دیدن من ترسید و به سمت تراس خانه فرار کرد اما من او را دنبال کردم و همانجا چندین ضربه به او زدم. همسایه ها که از سر و صدا مقابل در خانه آمده بودند مرا دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در مدت 13سالی که در زندان بودم بارهای مرگ را به چشمانم دیدم. تا اینکه سرانجام اولیای دم حاضر به گذشت شدند. من یکی از آپارتمان هایم را فروختم و به جای دیه به آنها دادم و رضایتشان را جلب کردم. حالا از قضات دادگاه تقاضای بخشش دارم.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تاطبق ماده 612 قانون مجازات اسلامی برای بهرام حکم صادر کند. وی احتمالا به زودی آزاد خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: