کد خبر: ۷۴۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
تعداد بازدید: ۳۸۶
آمادگی سنگربان سرخپوش برای دربی؛
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس به دربی روز پنجشنبه امیدوار است.
عکس العمل جالب بیرانوند درخصوص رفتنش به تراکتورسازیبه گزارش خبرداغ ، علیرضا بیرانوند گفت: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم هم ما و هم استقلال توانستیم دیدار قبل از دربی را با پیروزی به پایان برسانیم و خوشحالم که هر دو تیم با شرایط خوب و آمادگی کامل پنجشنبه به مصاف هم خواهند رفت.

 

استقلال اگر چه توانسته بود در هفته های اخیر نتایج قابل قبولی کسب کند اما این اتفاقات هیچ ربطی به دربی ندارد و بازیکنان در این بازی تلاش زیادی می کنند تا موفق باشند.

 

بیرانوند درخصوص مطالباتش از نفت تهران گفت: مدتهاست که به دنبال مطالباتمان هستیم اما موفق به دریافت آن نشده ایم.

امیدوارم مالک جدید باشگاه همانطور که گفته طلب بازیکنان باشگاه را پرداخت می کند ما هم جزو کسانی باشیم که مطالباتمان را از این باشگاه دریافت می کنیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که گفته شده است نیم فصل از تیم پرسپولیس جدا خواهید شد و به تراکتورسازی خواهید پیوست گفت: دوستی من با گل محمدی به گذشته باز می گردد و هیچ ارتباط به تراکتورسازی ندارد. من معمولا هر هفته، یک بار با مربی تراکتورسازی تماس گرفته و با او صحبت می کنم.

 

دروازه بان پرسپولیس تصریح کرد: قرارداد من با پرسپولیس ۵ ساله است و روزی که با این تیم چنین قراردادی را امضا کردم آرزوهای بزرگی در سر داشتم. من دانشجو هستم و هیچ دلیلی برای رفتن به تراکتورسازی ندارم و نمی دانم چه کسانی این شایعه سازی را می کنند. من به پرسپولیس عشق می ورزم تا پایان قراردادم با این تیم هستم و هیچ مشکلی هم در پرسپولیس ندارم و به شایعات هم تواجه نمی کنم.  امیدوارم روز پنجشنبه هواداران به ورزشگاه بیایند، تیم خودشان را تشویق کنند و با حمایت شان از ما زمینه موفقیت ما را در این دیدار فراهم کنند.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: