کد خبر: ۷۴۳۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲
تعداد بازدید: ۳۷۷
طی حکمی از سوی مرتضی اکبري مديرعامل بانک قرض الحسنه مهرايران، اسحق طاهري خنکدار به سمت مدير و عين اله اسحقي اطربي به عنوان معاون مديريت شعب استان مازندران منصوب شدند.
انتصاب مدیر و معاون شعب استان مازندران بانک قرض الحسنه مهر ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک قرضالحسنه مهرایران، در بخشی از متن این احکام آمده است: نظر به تعهد،تخصص و شايستگي ،جنابعالي به عنوان مدير شعب استان مازندران بانک قرض الحسنه مهر ايران منصوب مي‌شويد.اميد است با توکل به خداوند سبحان، ماموريت خطير بانك در اجراي بانكداري اسلامي را بر پايه قوانين، سياست‌ها، و برنامه‌هاي مصوب به انجام رسانيد. بايسته است با پيروي از آموزه‌‌هاي اسلامي و مباني علمي نقشي شايسته در تحقق اهداف عالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ايفا ء نماييد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: