کد خبر: ۷۴۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴
تعداد بازدید: ۲۶۶
سخنگوی نیروی انتظامی از صدور ویزای اربعین حسینی در دفتر سفارت خانه و چهار آژانس دیگر در تهران و همچنین ۱۲ استان کشور خبر داد.
صدور ویزای اربعین در 5 نقطه تهران و 12 استان کشوربه گزارش خبرداغ،سردار منتظر المهدی گفت: دفاتر پلیس +۱۰ نیز روزانه از ساعت ۸ تا ۱۶ برای تحویل مدارک و صدور گذرنامه در کمترین زمان ممکن اقدام می‌کنند.

به گزارش فارس، وی افزود: پلیس گذرنامه نیز هر روز از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۰ شب پاسخگوی هموطنان است.

سردار منتظر الهمدی با اشاره به اینکه گذرنامه معتبر با حداقل شش ماه اعتبار از مهم‌ترین شروط سفر اربعین است گفت: امکان صدور ویزا به صورت انفرادی و گروهی نیز وجود دارد.

وی افزود: البته پلیس توصیه می‌کند هموطنان برای اخذ ویزای انفرادی اقدام کنند.

سردار منتظر المهدی گفت: در حال حاضر مرز‌های مهران، چزابه و شلمچه فعال هستند و زائران ایرانی می‌توانند از این مرز‌ها تردد کنند.

وی افزود: اتباع بیگانه برای سفر به کربلا فقط از مرز شلمچه اجازه خروج دارند.

سردار منتظر المهدی گفت: صدور ویزا، مبلغ و فرآیند آن به عهده سفارتخانه عراق و وزارت امور خارجه است به طوریکه پلیس در این زمینه هیچ دخل و تصرفی ندارد.

سخنگوی ناجا افزود: پلیس امنیت نیز در کنسولگری‌های ایران در شهر‌های نجف، کربلا و بغداد برای تسریع صدور اسناد مفقودی عبوری در خدمت زائران حسینی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: