کد خبر: ۷۴۳۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳
تعداد بازدید: ۲۸۴
رئیس سازمان میراث فرهنگی در روز ملی صادرات بیان کرد:
مونسان گفت: بالا بودن قیمت تمام شده، فقدان مشوق‌های صادراتی و تبلیغات ضعیف از مهم‌ترین چالش‌های موجود در صادرات صنایع دستی کشور است.
ایجاد 140 هزار شغل در بخش گردشگری و صنایع دستی/ برنامه‌ریزی برای رسیدن به دو میلیارد دلار صادرات در این بخش

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در روز ملی صادرات گفت: 370 رشته به ثبت رسیده صنایع دستی در کشور وجود دارد که تاکنون 400 هزار نفر در این حوزه ساماندهی شدند.

علی اصغر مونسان ادامه داد: کشور ما با وجود دارا بودن پتانسیل‌های مناسب اما همچنان در مقام سی‌ویکم صادرات صنایع دستی جهان است به طوری که سال گذشته 240 میلیون دلار صادرات در این بخش داشته‌ایم.

وی تاکید کرد: بالا بودن قیمت تمام شده، فقدان مشوق‌های صادراتی و تبلیغات ضعیف از مهم‌ترین چالش‌های موجود در صادرات صنایع دستی کشور است.

مونسان در پایان گفت: امروز گردشگری سومین صنعت بزرگ جهان است و رتبه ایران در بین 141 کشور جهان 93 است که به هیچ عنوان مناسب نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: