کد خبر: ۷۴۳۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
تعداد بازدید: ۸۷۱
نیروهایی که در آنجا حضور دارند، نیروهای مستشاری هستند. امروز در سوریه یک بارقه امیدی هست و آن هم اینکه ارتش سوریه به خودباوری رسیده است ...
خرید «جنگنده سوخو ۳۰» منتفی نیست/ متولی آموزش در سوریه و عراق، سپاه قدس است؛ بچه‌های ما زیر نظر سپاه قدس هستند و مستقلا کاری نمی‌کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم ،امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان از سال 1359 وارد ارتش جمهوری اسلامی ایران شده و از سال 1362 به عنوان فرمانده گروهان رسما وارد دفاع مقدس می‌شود. پس از پایان دفاع مقدس در سمت‌های مختلفی در ارتش ایفای نقش می‌کند تا اینکه در سال 1387 به عنوان فرمانده نیروی زمینی ارتش انتخاب می‌شود.

وی پس از 8 سال فرماندهی نیروی زمینی ارتش و اقدامات شایسته در جهت ارتقای توان رزم این نیرو، سال گذشته با حکم فرمانده کل قوا به عنوان جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

در همین راستا بر آن شدیم تا ضمن دعوت از امیر پوردستان، با او درباره مسائل مختلف ارتش جموری اسلامی ایران به گفت‌وگو بپردازیم.

** تکاوران ارتش در تیپ مالک اشتر در سوریه، فرمانده هستند

* *مأموریت مستشاری که قبلا اعلام کرده بودید هنوز ادامه دارد؟ تکاوران ارتش یا تیپ 65 و بقیه یگان‌ها هنوز هم مأموریت مستشاری در منطقه انجام می‌دهند یا نه؟

- امیر پوردستان: این درخواست را نه فقط بنده، بلکه کارکنان نیروی زمینی داشتند و فشار زیادی آوردند که باید در سوریه حضور داشته باشیم. رایزنی‌هایی با سردار سلیمانی و ستادکل نیروهای مسلح شد، مجوزهای لازم صادر شد و ما برای اولین مرحله تکاوران تیپ 65 نیرو مخصوص را فرستادیم و انصافا توانمندی‌شان به گونه‌ای بود که یک تیپ مالک اشتر در آنجا تشکیل شد، تکاوران ما هم فرمانده این تیپ بودند و نیروها هم از تیپ فاطمیون بودند.

در عملیات 21 فروردین حقیقتا کار بزرگی انجام دادند. کاری کردند کارستان. کاری که در منطقه زیتان انجام شد کار بسیار ارزشمندی بود و تعداد زیادی از نیروهای جبهه النصره را به درک واصل کردند و اقتدار سربازان ولایتمدار را نشان دادند.

** امدادرسانی هواپیماهای ترابری ارتش به جبهه مقاومت/ ماموریت مستشاری ادامه دارد

الحمدلله این حضور مستشاری کما فی السابق ادامه دارد و علاوه بر آن شاید چیزی که کمتر گفته شده باشد و من به آن اشاره می‌کنم، حضور پشتیبانی نیروی هوایی ارتش است که کارکنان نیروی هوایی با هواپیماهای نهاجا نزدیک به سه سال است که دارند پشتیبانی می‌کنند. البته جنگنده‌های ما حضور ندارند اما ترابری نیروی هوایی ما دارد کار انجام می‌دهد.

هم هواپیماهای C-130 و هم هواپیماهای 747 ما هستند و بسیاری از روستاهایی که در محاصره قرار گرفتند، توسط این هواپیماها امدادرسانی می‌شود و این امدادرسانی و غذارسانی و سایر ملزوماتی که مورد نیاز روستاها هست، دارد انجام می‌شود ضمن اینکه نیروی زمینی هم نیروهایش کما فی السابق حضور دارند.

**آیا سطح حضور مستشاری ما در سطحی است که نیرو و فرمانده اعزام می‌کنیم یا اینکه تجهیزات خاصی مثل توپخانه نیز به آنجا می‌بریم؟

- امیر پوردستان: نیروهایی که در آنجا حضور دارند، نیروهای مستشاری هستند. امروز در سوریه یک بارقه امیدی هست و آن هم اینکه ارتش سوریه به خودباوری رسیده است و هم اقداماتی که من جا دارد از شهید همدانی یاد کنم که یک بنای بسیار نیکو را این شهید بزرگوار گذاشتند و دفاع وطنی یعنی بسیج را تشکیل داد.

این شجره طیبه‌ای که حضرت امام(ره) بنا نهاده است، ثمرات و نتایج شیرینی داشته یعنی شجره طیبه‌ای که "اصلها ثابت و فرعها فی‌السماء". ما می‌بینیم که وقتی داعش در عراق می‌آید 2 لشکر ارتش عراق در موصل هستند و داعش با 400 تا 500 نفر می‌آید و این شهر را از این دو لشکر می‌گیرد. این یک ارتش فشل است.

اما وقتی حشد الشعبی قوی تشکیل می‌شود، ارتش قوت می‌گیرد جان می‌گیرد پا می‌گیرد و می‌آید در مقابل داعش می‌ایستد. همین حرکت را در سوریه هم می‌بینیم، ارتش سوریه ارتشی نبود که بتواند در مقابل النصره و داعش و احرار الشام بایستد اما وقتی که بسیج شکل می‌گیرد و نیروهای مردمی آن رشادت را نشان می دهند، تدین‌شان و روح میهن پرستی‌شان سبب می‌شود که اینها جان بگیرد، این نهالی بود که شهید همدانی کاشتند و جا دارد به روح بلند ایشان درود بفرستیم.

**آیا نیروهای ارتش در آموزش دادن نیروهای ارتش سوریه نقش داشته‌اند؟

- امیر پوردستان: یک کار مشترک بود. بچه‌های ما مستقلا کاری را انجام ندادند. قرارگاه سپاه قدس در آنجا بود و نیروهای ما مامور به قرارگاه سپاه قدس بودند. یعنی متولی آموزش در سوریه و عراق، سپاه قدس است بچه‌های ما زیر نظر سپاه قدس کار انجام می‌دهند و مستقلا کاری را انجام نمی‌دهند.

** در بحث آموزش هم دخیل بودند؟

- امیر پوردستان: بله حضور مستشاری برای آموزش است، یک حوزه‌هایی تعمیرکار هم فرستادیم برای تعمیر تانک‌ها اما با نظر سپاه قدس انجام شد.

** خرید جنگنده سوخو 30 همچنان در دستور کار

** موضوع خرید جنگنده به کجا رسید. این موضوع بازتاب زیادی در دنیا داشت. خریدجنگنده مبنایش چه بود و الان برنامه چیست؟

- امیر پوردستان: مبنای خرید جنگنده، نوسازی ناوگان نیروی هوایی ارتش است. ما بنا داریم ناوگان نیروی هوایی ارتش را نوسازی کنیم. با طرف روسی هم صحبت شد و موافقت هم شد اما قطعنامه 2231 سازمان ملل مانع شد که این کار انجام شود. اما رایزنی‌ها با طرف روسی برای کسب موافقت جهت خرید جنگنده سوخو 30 را ادامه می‌دهیم اما فعلا قطعنامه‌های سازمان ملل مانع این کار هستند.

** پس خرید جنگنده منتفی نیست؟

- امیر پوردستان: خیر منتفی نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
0
0
ما بیش از 40 سال است اعتمادی به آمریکایی ها وکشورهای غربی نداریم.
آمریکا وغرب همچنان حامی داعش هستند.
آمریکا جنایتکار با همدستی انگلیس جنایتکار ازسال 2003 داعش را زمان اشغال عراق بوجود آورد.
داعش ازسال 2003 تاکنون پروژه کشورهای غربی وصهیونیستی به سرکردگی آمریکا است وهدف آن ناامنی سوریه، لبنان، عراق، یمن،افغانستان، ایران ومنطقه است. سازمان های بین المللی همه جانبه ازحامیان داعش حمایت می کنند.
مجامع حقوق بشرتاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشرسکوت اختیارکرده اند؟
آمریکایی ها وکشورهای غربی ازسال 2003 تاکنون با چراغ سبزرئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد درمنطقه جنایت های، خیانت های، دخالت های وتجاوز های می کنند.
رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد درجنایت های آمریکایی ها وکشورهای غربی شریک است.
سازمان ملل متحد درجنایت های آمریکایی ها و کشورهای غربی شریک است.
کشورهای عربی تحت امر رژیم جنایتکارآل سعود حامیان اصلی مالی تروریست ها وحامیانشان هستند.
برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس ونیر رژیم صهیونیستی وآمریکا درمدت 7 سال است به تروریست داعش، مخالفان سوریه و دیگرگروه های تروریستی سلاح می دهند و به آموزش نیروهای آنها کمک می کنند.
چرا کسی تجاوز نظامی آمریکا به سوریه را محکوم نکرد؟
چرا کسی تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم نکرد؟
چرا کسی تجاوز نظامی عربستان سعودی به یمن را محکوم نکرد؟
حضور نیروهای آمریکایی در خلیج فارس یک حضور فاقد پشتوانه حقوقی و بین المللی و خلاف خواسته ملت های منطقه است
اصولا حضور نیروهای آمریکایی در خلیج فارس یک حضور فاقد پشتوانه حقوقی و بین المللی و خلاف خواسته ملت های منطقه است و بحث این موضوع بحث اشتباهی است.


آمریکا جنایتکارجمعه 28 مهر1396 استفاده تروریست ها از سلاحهای شیمیایی در سوریه را تایید کرد.
ترامپ حیوان وحشی حق نداشت به سوریه حمله کند.
حمله آمریکا به حمله به قواعد حقوقی سازمان ملل است.
حمله آمریکا به سوریه نقض قوانین بین المللی است.
حمله موشکی آمریکا تجاوزی آشکار برای حمایت ازتروریست ها درسوریه بود.
حمله ترامپ حیوان وحشی به سوریه، اجرای قانون جنگل آمریکایی ها بود.
آمریکا، غرب، کشورهای عربی تحت امر رژیم جنایت آل سعود، ترکیه و رژیم صهیونیستی درمدت 7 سال است درسایه سکوت سازمان های بین المللی، مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر حامی تروریست ها درسوریه ومسئول جنایت های آنان هستند. مجامع حقوق بشری خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند. نهاد های بین المللی تاکنون سکوت اختیارکرده اند؟ و این درحالی است که سازمان های بین المللی و مدعیان حقوق بشرتاکنون هیچ اعتراضی به جنایات تروریست ها و حامیانشان نمی کنند.


درپاسخ به نماینده نجس وحشی بی ادب، فرهنگ و بی شخصیت عربستان درسازمان ملل سگ وحشی رئیس شورای امنیت درمنطقه!
وقتی رژیم جنایتکارآل سعود درمدت 3 سال است با حمایت کشورهای عربی و غیر عربی به سرکردگی آمریکا جنایتکار یمنی ها را می کشت شما جنایتکارشماره یک ضد بشریت کجا بودید؟

سعودی ها حیوان وحشی ازکاری که درفاجعه منا و فاجعه جنگ دریمن انجام دادند پشیمتان می شوند.
رژیم جنایتکارآل سعود لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارد.
فاجعه منا چهره ننگین سیاه رژ یم جنایتکارآل سعود ملعون را به جهانیان نشان داد.
عربستان سعودی جنایتکارشماره یک درقبال فاجعه منا غیرمسئولان عمل کرده است.
نباید درقبال جنایات عربستان سعودی سکوت کرد.
رژیم جنایتکارآل سعود مررج اسلام آمریکایی است.
مردم ایران جنایات عربستان سعودی را فراموش نمی کنند.
در برابر اشغالگری عربستان سعودی سکوت نمی کنیم.
نسل کشی عربستان سعودی دریم/ سکوت کشورهای عربی، سازمانان های بین المللی و مدعیان حفوق بشرشرم آوراست.
عربستان سعودی احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
حوادث یمن برگ دیگردرکارنامه سیاه وننگین سعودی ها، صهیونیست ها، آمریکایی ها، غربی ها، سازمان های بین المللی ومدعیان حقوق بشر است.


چرا مجلس نمایند گان آمریکا جنایتکارسکوت اختیارکرده اند.
مجامع حقوق بشری خفه خون گرفتند وکاری نمی کنند.
چرا مدعیان حقوق بشرسکوت اختیارکرده اند.
چرا سازمان های بین المللی سکوت اختیارکرده اند.
چرا کشورهای عربی جنایتکارخفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
چرا کشورهای اروپایی خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
چرا کشورهای به اسلامی خفه خون گرفتند وکاری نمی کنند.
و این درحالی است که آمریکایی ها جنایتکارشماره یک تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات صهیونیست ها نمی کنند.
و این درحالی است که مدعیان دروغین حقوق بشرخیانتکار شماره یک تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات صهیونیست ها نمی کنند.
بازداشت ۵۰۰۰ فلسطینی از آغاز سال جاری تاکنون

پنجشنبه 20 مهر 1396 - 12:20
مرکز مطالعات اسرای فلسطین از بازداشت ۵هزار فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی از آغاز سال جاری میلادی تاکنون خبر داد.
العالم ـ فلسطین اشغالی
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مرکز مطالعات اسرای فلسطین اعلام کرد که نظامیان صهیونیست به حملات خود به منازل فلسطینیان در کرانه باختری و قدس اشغالی شدت بخشیده اند.
دکتر رافت حمدونه مدیر این نهاد حقوقی در گزارشی تصریح کرد که اشغالگران صهیونیست از آغاز سال جاری تاکنون دست به 5000 مورد بازداشت فلسطینیان زده اند.
وی خاطرنشان کرد، از 5000 مورد بازداشت 1720 مورد فقط در شهر قدس اشغالی صورت گرفته است.
وی از نهادهای بین المللی و سازمان های حقوق بشر خواست برای رسوا سازی تجاوزات و جنایات اشغالگران صهیونیست علیه ملت فلسطین هر چه سریع تر وارد عمل شوند.

حضورنظامی آمریکا درسوریه غیرقانونی است.
حضورجنگنده های آمریکا درسوریه غیرقانونی است.
بدون اجازه دمشق حضورنیروهای خارجی و ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا درسوریه نقض قوانین المللی است.
هیچ کس نمی تواند بدون موافقت دمشق درسوریه پایگاه نظامی ایجاد کند.
داعش هنوز هم با حمایت مستقیم آمریکا درحال دزدیدن نفت عراق است.
سازمان ملل متحد درمدت 7 سال است در حمایت ازحامیان تکفیری ها "سنگ تمام" گذاشت
سازمان ملل متحد درمدت 7 سال است در حمایت ازحامیان تروریست ها "سنگ تمام" گذاشت


رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد درمدت 7 سال است در حمایت ازحامیان تکفیری ها "سنگ تمام" گذاشت
رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد درمدت 7 سال است در حمایت ازحامیان تروریست ها "سنگ تمام" گذاشت

دیوان کیفری بین المللی ازسال 2003 تاکنون به پرونده جنایات جنگی آمریکا وانگلیس بدون مجوز شورای امنیت سازمان ملل متحد درحمله غیرقانونی به عراق رسیدگی نکرده است.
ازهنگام سرنگونی رژیم صدام درسال 2003 ودولت عراق بر اثرآن هزاران کودک وانسان های بی گناه عراقی جان خود را ازدست دادند.
حمله نظامی آمریکا وانگلیس درسال 2003 بدون مجوز و اجازه سازمان های بین المللی به عراق، اجرای قانون جنگل مدعیان حقوق بشربود.
برای محاکمه سربازان آمریکایی وانگلیسی به جرم جنایت جنگی درعراق تاکنون اقدام نشده است.
نمی تواند درحمایت ازحقوق مسلمان به سازمان های بین المللی امید داشت.
مسلمانان دربرابرکشتارمظلومان منطقه خاورمیانه قیام کنند.

آمریکا دشمن درجه یک ایران است/ تقویت وتوان موشکی برای ما واجب است.
آمریکا دشمن تاریخی مردم ایران است.

حملات ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا به سوریه، اجرای قانون جنگل بوده است.
جنایت های ائتلاف بین المللی تحت امرآمریکا کمترداعش نیست.
پشتیبانی هوایی ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا ازتروریست ها درمرز سوریه وعراق.
جنگنده های ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا درسوریه غیرقانونی است. ارتش سوریه حق سرنگونی جنگنده های ائتلاف بین المللی آمریکا را دارد.
ارتش سوریه دفاع ازخود وبراساس منشور سازمان ملل حق دارد جنگند ه های آمریکایی که درحریم هوائی سوریه حق سرنگونی آنها را نیزدارد.


ناتوانی سازمان های بین المللی درحل بحران سوریه!
حرف سازمان ملل متحد دیگر چه اعتباری دارد؟ چه کسی باورمی کند سازمان ملل نگران حقوق بشر درمنطقه خاورمیانه وجهان است؟ سازمان ملل به جای مشکلات عامل به وجود آمدن آنها بوده است. رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد قوانین بین المللی را زیرپا گذاشت.
دست رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد به خون مظلومان ومسلمانان آغشته است.
حمله جنگنده آمریکایی نشان دهنده حمایت ازتروریست های داعش است.
چرا ئتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا کاری به القاعده، داعش و جبهه النصره و دیگرگروه های تروریستی تکفیری ها ندارد.
سیاست ترامپ حیوان وحشی تفاوتی با سیاست اوباما حیوان وحشی درمنطقه خاورمیانه و جهان نخواهد داشت.
ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا جنایتکاربجای داعش نیروی سوریه را هدف می دهد.
حمله جنگنده های ائتلاف آمریکایی به اصطلاح ضد داعش به بازاری درشهرقائم عراق 80 کشته و زخمی برجا گذاشت.
حمله جنگنده های اسرائیلی به سوریه کمک به تروریست هاست
حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به منطقه السبوره در جهت روحیه دادن به تروریستهای تکفیری است.
مرگ ۴۲ غیرنظامی سوری در حمله جنگنده های ائتلاف ضد داعش به الرقه
عملیات های هوایی غیر دقیق ائتلاف آمریکایی ضد داعش در سوریه باز هم قربانی گرفت و این بار ۴۲ غیرنظامی سوری در الرقه کشته شدند.
حمله هواپیماهای ائتلاف به دیرالزور با بمب های فسفری
هواپیماهای ائتلاف بین المللی به اصطلاح ضد داعش به رهبری آمریکا مناطقی از حومه دیرالزور را با بمب های ممنوعه ای از نوع فسفر سفید هدف قرار دادهاند.
کشته شدن ۱۴ شهروند سوری در پی حملات ائتلاف مدعی مبارزه با داعش
حملات ائتلاف بین المللی موسوم به ضد داعش به سرکردگی آمریکا در رقه، ۱۴ کشته و شماری زخمی بر جای گذاشت.
آمریکا درمبارزه با داعش نقش تماشاگر دارد.
مخالفان سوریه ازسلاح شیمیایی استفاده کردند.
آمریکا اذعان کرد درحملات هوایی به قندور اغفانستان، غیرنظامیان را هدف قرارداده است.
آمریکا داعش را زمان اشغال عراق بوجود آورد.
داعش در واقع در زندان بوکا در جنوب عراق و زیر نظر آمریکا در زمان اشغال عراق بوجود آمد.
ما درمدت 7 سال است شاهد حمایت های آمریکا، غرب عربستان، امارات، اردن، قطر، ترکیه و رژیم صهیونیستی از داعش در سوریه و عراق هستیم.
شورای امنیت به مسئولیتش برای محاکمه آمریکا وهم پیمانانش عمل نمی کند.
نیروهای آمریکایی به درخواست داعش به سوریه اعزام شدند.
نیروهای آمریکایی به درخواست داعش به عراق اعزام شدند.
نیروهای آمریکایی به درخواست مخالفان سوریه به سوریه اعزام شدند.
نیروهای آمریکایی به درخواست تروریست ها به سوریه اعزام شدند.
جامعه بین الملل درسوریه شکست خورده است.
جامعه بین الملل درعراق شکست خورده است.
جامعه بین الملل دریمن شکست خورده است.
ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا جنایتکارشماره یک اگر به اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم را دارد باید به سراغ رژیم صهیونیستی برود.
ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا جنایتکارشماره یک اگر به اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم را دارد باید به سراغ عربستان سعودی برود.
ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا جنایتکارشماره یک اگر به اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم را دارد باید به سراغ ترکیه برود.
ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا جنایتکارشماره یک اگر به اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم را دارد باید به سراغ امارات برود.
ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا جنایتکارشماره یک اگر به اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم را دارد باید به سراغ اردن برود.
ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا جنایتکارشماره یک اگر به اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم را دارد باید به سراغ حامیان اصلی داعش برود.
ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا ازحمایت گروه های تروریستی درسوریه دست نخواهد کشید.
آمریکا جنایتکارباید پاسخگوی دخالت خود درامورکشورها باشد.
سیاست های نادرست وغلط آمریکا درمنطقه خاورمیانه خسارت زیادی به مسلمانان زده است.
دولتمردان آمریکایی ازسال 2003 با دستورحمله به عراق ولیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند و سازمان های بین المللی تاکنون سکوت اختیارکرده اند.
قطع حمایت مالی عربستان سعودی وامارات تنها راه نابودی داعش.
آمریکا درباره کمک به داعش توضیح دهد.
عربستان سعودی درباره کمک به داعش توضیح دهد.
امارات درباره کمک به داعش توضیح دهد.
چرا غرب، درمدت 7 سال است نفت داعش را تحریم نمی کند؟
بحران درسوریه به علت دخالت های غرب ایجاد شد.
62 نظامی سوریه ای دربمباران آمریکا کشته شدند.
آمریکا توطئه ضئ سوریه را همراه برخی کشورهای غربی و منطقه ای هدایت می کند.
رژیم صهیونیستی درسوریه شکست خورد وحالا به اقلیم کردستان عراق چشم دارد.
آمریکا ازسال 2003 تاکنون ازتروریسم تعیین دولت های منطقه استفاده می کند.
آمریکا پای خود را ازگلیمش درازترکرد.
آمریکا مقصراصلی وعامل اصلی مشکلات منطقه خاورمیانه است.
هرنظامی آمریکایی که وارد سوریه، عراق، افغانستان، یمن ومنطقه خاورمیانه غیرقانونی ودشمن محسوب می شود.
آمریکا جنایتکارازسال 2003 تاکنون به دنبال جنگ با تروریسم نیست وفقط به دنبال منافع خودش است.
ترامپ یک دروغگوست و دروغ های زیادی گفته است.
99 درصد تروریست ها درمدت 7 سال است با کمک مالی کشورهای عربی و کشورهای اروپایی به سرکردگی آمریکا جنایتکارازترکیه به سوریه می روند.
جنایات جنگی آمریکایی درافغانستان.
جنایات جنگی آمریکایی درعراق.
جنایات جنگی آمریکایی درسوریه.
جنایات جنگی آمریکایی دریمن.
جنایات جنگی آمریکایی درنوارغزه
جنایات جنگی آمریکایی درلیبی.
اگرمدعیان حقوق بشرمی خواهند به مردم سوریه، عراق، یمن ونوارغزه کمک کنند ازحمایت صهیونیست ها، سعودی ها وتروریست ها دست بردارند.
اگر سازمان های بین المللی می خواهند به مردم سوریه، عراق، یمن ونوارغزه کمک کنند ازحمایت صهیونیست ها، سعودی ها وتروریست ها دست بردارند.
آمریکا جنایتکارناقض حقوق بشر/ پرورش دهنده تروریست، مدافع حقوق بشرنخواهد بود.
آمریکا جنایتکارسیاه ترین پرونده حقوق بشر را دردنیا دارد.
آمریکا جنایتکاربه عنوان ناقض حقوق بشرنمی تواند مدافع آن درجهان باشد.
آمریکا جنایتکار مورد اعتماد ما نیست.
که آمریکا جنایتکارچشم خود را برروی واقعیات بسته ونمی تواند مدعی دفاع ازحقوق بشرباشد.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکاردست کاراست.
آمریکا جنایتکاردرجنایت های صهیونیست ها، سعودی ها وتروریست ها شریک است.


مجامع حقوق بشری خفه خون گرفتند وکاری نمی کنند.
واین درحالی است که مدعیان حقوق بشرتاکنون هیچ اعتراضی به جنایات وحشیانه حملات هوایی ائتلاف تحت رهبری آمریکا علیه غیرنظامی درعراق وسوریه نمی کنند.
و سازمان های بین المللی تاکنون سکوت اختیارکرده اند.
اعتراف آمریکا به قتلعام 735 غیرنظامی در عراق و سوریه طی یک ماه
ائتلاف تحت رهبری آمریکا در عراق با انتشار گزارش ماهانه خود کشته شدن 735 غیرنظامی در حملات هوایی این ائتلاف در عراق و سوریه را تأیید کرده است.


بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، بخش عملیاتی ضدداعش ارتش آمریکا در گزارش ماهانه خود که روز جمعه منتشر کرده، کشته شدن دستکم 735 نفر غیرنظامی در عملیات نیروهای ائتلاف در عراق و سوریه را تأیید کرده است. در این گزارش همچنین تاکید شده که آمار مربوط به 350 غیرنظامی کشته شده دیگر در این منطقه همچنان در حال بررسی است و نتایج مربوط به بررسیهای انجام شده پایان ماه جاری میلادی منتشر خواهد شد.ائتلاف به اصطلاح ضد داعش توسط آمریکا و همزمان با قدرت گرفتن داعش در منطقه ساخته شد. بر اساس گزارشها در حملات هوایی این ائتلاف به عراق و سوریه تاکنون هزاران نفر کشته و زخمی شدهاند. موفقیت این ائتلاف دروغین نیز در مبارزه با داعش از سوی بسیاری از رسانهها و کارشناسان زیر سؤال رفته است.



ترامپ، دروغگو است
اخیراً رئیس جمهوری آمریکا در سازمان ملل از مردم ایران تمجید و حمایت کرده است اما از ورود مردم ایران به آمریکا به عنوان تروریست جلوگیری می کند. به نظر من این موضوع نشان می دهد که ایشان فردی منافق و دروغگو است.

ترامپ، دروغگو است
اخیراً رئیس جمهوری آمریکا در سازمان ملل از مردم ایران تمجید و حمایت کرده است اما از ورود مردم ایران به آمریکا به عنوان تروریست جلوگیری می کند. به نظر من این موضوع نشان می دهد که ایشان فردی منافق و دروغگو است.

ترامپ، دروغگو است
اخیراً رئیس جمهوری آمریکا در سازمان ملل از مردم ایران تمجید و حمایت کرده است اما از ورود مردم ایران به آمریکا به عنوان تروریست جلوگیری می کند. به نظر من این موضوع نشان می دهد که ایشان فردی منافق و دروغگو است.

بازرسان بینالمللی شریک جنایت جنگی رژیم صهیونیستی در نوارغزه، لبنان، سوریه ویمن هستند.

بازرسان بینالمللی شریک جنایت جنگی آمریکا درعراق، لیبی، افغانستان، سوریه ویمن هستند.

بازرسان بینالمللی شریک جنایت جنگی عربستان سعودی در یمن هستند.

ملت ایران در برابر طرحهای آمریکا و نیروهای تکفیری در منطقه میایستد.
به مبارزه با تروریسم مورد حمایت آمریکا وهم پیمانانش تا از بین بردن کامل آن ادامه می دهیم
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: