کد خبر: ۷۴۳۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
تعداد بازدید: ۲۹۹
خسرو تاج:
مجتبی خسروتاج گفت: حضور نخبگان و سازمان مقتدر و مدیرانی در تراز جهانی یکی از نیازهای حیاتی صادرات است.
تلاطم‌های سیاسی، بازارهای هدف بنگاه‌های تولیدی را با پیچیدگی روبه‌رو کرده است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا مجتبی خسروتاج در مراسم روز ملی صادرات گفت: در سال 95 صادرکنندگان ما در مسابقه‌ای نابرابر که شرایط فعالیت را برای آنها سخت کرده بود شرکت کردند و از هیچ تلاشی فروگذاری نکردند.

رئیس سازمان توسعه تجارت ادامه داد: تحقق برنامه‌های راهبردی در صادرات در گرو تعریف مجدد نهادهای موجود و هدایت آنها به سمت نهاد مقتدر و متشکل از سرمایه انسانی و دانشی کافی است.

وی تصریح کرد: در طی سه دهه گذشته و با تکیه بر مزیت‌های نسبی، تلاش‌های تولیدی اتفاق افتاد اما روز به روز میدان رقابت وسیع‌تر شد. امروزه توجه به مزیت‌های مبتنی بر روندهای آتی، امری حیاتی است. همچنین حضور نخبگان و سازمان مقتدر و مدیرانی در تراز جهانی یکی از نیازهای حیاتی صادرات است.

وی در پایان اضافه کرد: تلاطم‌های سیاسی، بازارهای هدف بنگاه‌های تولیدی را با پیچیدگی روبه‌رو کرده است. تغییر نظام بنگاه‌ها و بین‌المللی شدن آنها نیازمند سرعت بیشتری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: