کد خبر: ۷۴۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷
تعداد بازدید: ۱۰۹۸
فال روزانه شنبه 29 مهر 1396
متولد فروردین : شما گاهی اوقات قبل از اینکه مسیر خود را بررسی کنید به طور غریزی در مسیر مستقیم قرار می گیرید. اما دلیل این کار فقط می تواند این باشد که شما به مسیری که برگزیده اید کاملاً ایمان دارید و این لزوماً به این معنا نیست که شما تحت آروزی قلبی خود آن را دنبال می کنید. اکنون زمان آن فرا رسیده که دقیقتر به جهان نگاه کرده تا بتوانید به مفاهیمی ظریف دست پیدا کنید.

متولد اردیبهشت : امروز که ماه جدید در علامت شما قرار دارد روزی جدید و طالع بینانه در سال برای شما است. این اتفاق را با تعهد دادن در مورد آنچه که می‌خواهید در شش ماه بعدی انجام بدهید، جشن بگیرید. فراموش نکنید که عطارد رو به عقب رفته است، پس ممکن است که شما قدم اولتان را اشتباه بردارید. از اشتباه کردن نترسید؛ فقط اوضاع را سر و سامان داده و دوباره تلاش کنید.

متولد خرداد
: شما انسانی هستید که خود را با شرایط روز خیلی سریع وفق می‌دهید، هیچ گاه از روزمرگی هفته‌هایتان خسته نمی‌شوید زیرا با برنامه‌های مختلفی که برای هر روز تان دارید، هر روز از روز قبلی متفاوت می‌شود. فعالیت‌ها و افکار مثبتی که در این روزها دارید باعث می‌شود بیش از پیش حرکت تان سریع شود. شما به دلیل اخلاق خاصی که دارید محبوب همگان هستید، در هر زمان که به هر مکان جدیدی می‌روید مورد پسند افراد زیادی قرار می‌گیرید. در روابط تان کاملا صبور و محتاط هستید.

متولد تیر : شما آن کسی هستید که دیگران حسرت تان را می‌خورند چرا که عملگرا بودن شما آن چیزی است که آنها نیاز دارند. به نظر می‌رسد امروز همکاران شما با شایستگی تلاش کنند و فرصت را از شما بربایند و سپس به چشم یک آماتور به شما نگاه کنند. اگر همواره در پی انجام دادن کارتان بوده اید، اکنون آماده اید که سرعت تان را کند کرده و کمی‌استراحت کنید. با این حال، هنوز اگر دوستان نیاز به کمک شما داشته باشند آنها را یاری می‌دهید. فقط این کار را با بی میلی نکنید. این کار را بکنید چون از ته دل می‌خواهید !

متولد مرداد : با وجوداینکه اتفاقات بسیاری در زندگی شما در حال وقوع است ممکن است شما بخواهید که از کنار همه اینها بگذرید. البته شما نیاز خواهید داشت که در رابطه با کارتان موضع مشخصی اتخاذ کنید اما شما به طور غریزی میدانید که بهتر است انرژی خود را هدر ندهید و آن را برای مواقع ضروری نگاه دارید. شماانرژی زیادی را لازم خواهید داشت زمانیکه ماه وارد نشان شما مریخ می‌شود که در تمام طول تعطیلات آنجا به استراحت خواهد پرداخت. هفته آینده روزهایی کاملا متفاوت خواهید داشت پس بهتر است تا آن زمان کمی استراحت کنید و نیروی خود را ذخیره سازید.

متولد شهریور : شما امروز سعی می‌کنید که خیلی ایده آلیست باشید، اما واقع بین بودن برای شما کار سختی است. ارتباط برقرار کردن نیز کمی برایتان سخت شده است، چرا که افکارتان هنوز برای خودتان تعریف نشده است. اگرچه این مانع رویاپردازی شما نمی‌شود، اما باعث می‌شود نتوانید دیگران را در افکارتان سهیم کنید. پس حالا در حالیکه تجربیات‌تان را برای خود نگه می‌دارید کمتر حرف بزنید. بیشتر به جایی که رویاهاتان شما را با خودشان می‌بردند توجه کنید.

متولد مهر : شما در عین حال كه كاملاً اهداف خود را شناخته‌اید، روز به روز بیشتر رشد كرده و تواناتر می‌شوید. شما كارهای زیادی برای انجام دادن دارید، ولی به خاطر اینكه وقت زیادی دارید، دوست دارید كارهای بیشتری انجام دهید. خوشبختانه شما برای متعادل كردن زندگیتان آمادگی كامل دارید. همین برای لذت بردن شما از زندگی كفایت می‌كند. شما به وقت خود به اهدافتان خواهید رسید.

متولد آبان
: شما امروز احساس شکست‌ناپذیر بودن می‌کنید، اما خوش بین بودن بی‌حساب زیاد به کارتان نخواهد آمد. از سوی دیگر، داشتن اعتقادی سالم کافی است تا شک و تردید شما از بین رفته و دوباره به سمت آرزوهای‌تان حرکت کنید. به خاطر داشته باشید، اکنون که عطارد به عقب برگشته است انتظار می‌رود که تأخیر در رسیدن به آرزوهایتان به وجود آید بنابراین شما نباید با شرایط موجود بجنگید.

متولد آذر : امروز چیزی وجود ندارد که شما را مشغول کند و بدوینوسیله شما را از پیشرفت باز دارد مگر اینکه درانجام وظایف خانه و خانواده تان کوتاهی کرده باشید. مهم نیست که در مرحله بعدی چقدر می توانید تفریح کنید مهم این است که قادر نیستید که کارتان را ترک کنید تا زمانیکه تمام مسئولیت هایتان را انجام داده باشید. اما بعد از اینکه وظایف تان را انجام دادید ممکن است هر چیزی پیش بیاید. تا زمانیکه این کار را به عنوان یک تفریح و ماجراجویی ببینید؛ مطمئن باشید که برای انجام این گونه کارها در آینده داوطلب خواهید شد.

متولد دی : شما در روزهای آینده شادی‌های بسیاری را به دست می‌آورید، برای اینکه از شادی‌تان لذت بیشتری ببرید دیگران و افرادی را که به آنها علاقه مند هستید را در شادی تان شریک سازید. شما مدتی را در حالت غیر فعال به سر برده اید آن مدت زمان به شما خیلی کمک کرده است و دید شما را نسیبت به زندگی تغییر داده است.

متولد بهمن : حتی اگر شما از زندگی روزمره تان راضی هم هستید، با فكر كردن و تمركزكردن توانایی بهتر شدن را هم دارید. به جای اینكه بی هدف رویاپردازی كنید، در حالیكه با احتیاط افكارتان را به مسیری می‌كشانید كه تصاویر مثبتی را در ذهتان می‌پروراند، آنها را تحت كنترل خود درآورید. شما همانگونه هستید كه خودتان فكر می‌كردید، بنابراین با تغییر دادن تصویرهایی كه نگرش شما را می‌سازند، روزهای بهتری داشته باشید.

متولد اسفند
: دوست یا شخصی که به شما خیلی نزدیک است عرصه زندگی را بر شما تنگ کرده است و شما را محدود ساخته است. متاسفانه شما او را با دیدی به عنوان داور زندگی تان می‌نگرید و اجازه ادامه این کار را به او می‌دهید. خوشبختانه شما مسائل و رازهای خصوصی زندگی تان را به این فرد نمی‌گوید. رابطه دوستانه‌تان را از آرزوهایتان جدا کنید.

پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: