کد خبر: ۷۴۳۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
تعداد بازدید: ۲۳۰
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی از رتبه نخست بانک ملت در اعطای تسهیلات در استان خبر داد.
معاون استانداری مرکزی اعلام کرد: رتبه نخست بانک ملت در اعطای تسهیلات در استان مرکزیبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک ملت، ظفر افشون در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بانک ملت در شش ماهه گذشته تسهیلات خوبی در بخش صنایع متوسط و سنگین پرداخت کرده که بالغ بر دو هزار میلیارد ریال است.
وی تصریح کرد: بانک ملت در میزان پرداخت تسهیلات رتبه نخست استان را کسب کرده است که انتظار داریم سایر بانک‌ها نیز در پرداخت تسهیلات سرعت عمل بیشتری در امر رسیدگی به پرونده متقاضیان به خرج دهند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۴۴۱ واحد تولیدی در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: از این تعداد ۶۸۰ واحد تولیدی با مبلغ ۴ هزار و ۸۰۶ میلیارد ریال به بانک‌ها معرفی شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: