کد خبر: ۷۴۲۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸
تعداد بازدید: ۵۷۴
معاون‌اول قوه قضائیه گفت: در رسیدگی به پرونده‌ها خط قرمزی برای کسی نداریم و قدرت و ثروت فرد اهمیتی نداشته بلکه قانون و مستندات اساس‌ کار است.
اژه‌ای: خط قرمزی در رسیدگی به تخلفات وجود ندارد
به گزارش خبرداغ ، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در جمع خبرنگاران استان قزوین اظهار داشت: یکی از سیاست‌های ابلاغی قوه قضاییه که مجلس و دولت نیز می‌توانند در این زمینه کمک کنند، قضازدایی و جرم‌زدایی بوده که لازم نیست تمام مسائل جرم تلقی شود.

وی بیان کرد: تامین منابع مالی و انسانی از عوامل موثر در انجام سریع امور بوده که دولت و مجلس نیز در این زمینه نقش دارند.

معاون اول قوه قضائیه تصریح کرد: پیشگیری از وقوع جرم از اولویت‌های جدی قوه قضاییه بوده و در این زمینه مجمع تشخیص مصلح نظام نیز مصوب مجلس را ایلاغ کرده و در این راستا یاری‌رسانی می‌کنند.

محسنی‌اژه‌ای خاطرنشان کرد: در زمینه رسیدگی به جرایم تفاوتی بین استان‌های کشور وجود نداشته و با توجه اتهام براساس مستندات، تحقیقات و بررسی پرونده آغاز می‌شود.

سخنگوی قوه قضائیه ادامه داد: در رسیدگی به پرونده‌ها خط قرمزی برای کسی نداریم و قدرت و ثروت فرد اهمیتی نداشته بلکه قانون و مستندات اساس‌ کار است.

وی در زمینه موضوع زمین‌خواری هفت‌سنگان ادامه داد: رئیس‌کل دادگستری استان هر اقدامی که در پرونده امکان و براساس قانون لازم باشد، انجام داده و با روحیه انقلابی اهتمام ویژه‌ای در مقابله با متخلفان خواهد داشت این امر در حالی بوده که قضات باید در چارچوب قانون حرکت کنند.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: