کد خبر: ۷۴۲۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸
تعداد بازدید: ۲۷۷
مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وزش باد شدید در برخی نقاط کشور از وقوع احتمالی پدیده گرد و غبار در استان‌های یزد، سمنان، کرمان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان خبر داد.
گردو غبار در 6 استان کشوربه گزارش خبرداغ ، احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و داده‌های هواشناسی، امروز برای برخی نقاط استان‌های واقع در جنوب غرب و زاگرس مرکزی ابرناکی، رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد، گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: امروز وزش باد شدید موقتی در شرق سمنان، شمال یزد، برخی نقاط استان‌های کرمان، خراسان رضوی ،خراسان جنوبی و شمال سیستان بلوچستان پیش‌بینی می‌شود که در برخی مناطق با گرد و خاک همراه است.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: روزهای پنجشنبه و جمعه در غالب نقاط کشور آسمان صاف پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در مورد شرایط جوی تهران طی روزهای آینده اظهار کرد: وضعیت آسمان تهران فردا (۲۷ مهرماه)، صاف، گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۲۱ و ۱۲ سانتیگراد خواهد بود همچنین در روز جمعه (۲۸ مهرماه)، صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۲۳ و ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: