کد خبر: ۷۴۲۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
تعداد بازدید: ۲۹۷
آنالیزور پرسپولیس مسائلی پیرامون شکست و اخراج مربی دروازه بانان این تیم مطرح کرد.
توضیح آنالیزور پرسپولیس درباره اخراج پانادیچبه گزارش خبرداغ ، پرسپولیس دیشب همانند دیدار رفت از داوری ضرر کرد و برخلاف مسابقه سه هفته قبل برابر الهلال عربستان که به پنالتی واضح نرسید، این بار با سوت اشتباه احمد ابوبکر عمانی یک پنالتی را نصیب حریف خود دید تا نتواند به روند قبل از دریافت گل اول برگردد.


دو اعلام خطا و پنالتی اشتباه به سود تیم عربستانی موجب شد علاوه بر بازیکنان، نیمکت نشینان پرسپولیس نیز به احمد ابوبکر معترض شوند که به همین دلیل ایگور پانادیچ، مربی دروازه‌بانان پرسپولیس در بین دو نیمه از کنار زمین اخراج شد.


فرزاد حبیب اللهی، آنالیزور تیم پرسپولیس درباره این اتفاقات گفت: ما در یک شب خاص، شخصیت پرسپولیس را نشان دادیم. دقیقا زمانی که هر تماشاگری حس میکرد که پرسپولیس به گل دوم نزدیک است، داور یک پنالتی به حریف هدیه داد و به سرنوشت بازی جهت داد‌.


وی ادامه داد: این وسط ایگور که در بازی رفت به گل اول الهلال به خاطر آفساید بودن معترض شده بود، از نیمکت اخراج شد. شرم‌آور است که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان این کیفیت داوری رخ میدهد. ما به تک تک بازیکنان خود افتخار میکنیم و از حالا با تمام قدرت، به راه خود در لیگ برتر ایران ادامه میدهیم.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: