کد خبر: ۷۴۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
تعداد بازدید: ۴۰۷
همایش بزرگ تجارت ایران و عراق با حمایت مالی بانک کارآفرین برگزار شد.
برگزاری همایش بزرگ تجارت ایران و عراق با حمایت مالی بانک کارآفرین

به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک کارآفرین، این همایش در روزهای 23 و 24 مهرماه، با حضور مقامات ایرانی و عراقی و با مشارکت اتاق مشترک بازرگانی ایران و ستاد توسعه اقتصادی ایران و عراق  و به همت دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در محل اجلاس سران برگزار شد.


بر اساس این گزارش، در این همایش دو روزه، هیات تجاری عراقی و مقامات ایرانی حاضر، زمینه‌های توسعه تعاملات بانکی و اقتصادی و همچنین موانع و مشکلات پیش روی مبادلات تجاری دو کشور را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

گفتنی است بانک کارآفرین در حاشیه این همایش با ایجاد غرفه‌ای به معرفی خدمات و محصولات بانک به‌ویژه در بخش ارزی و بین‌المللی پرداخت و آمادگی خود را برای همکاری با تجار و بازرگانان عراقی و همچنین توسعه تعاملات بین‌بانکی اعلام کرد. همچنین مدیران و کارشناسان مدیریت بین‌الملل بانک کارآفرین با حضور در غرفه و معرفی خدمات بانک، پاسخگوی مراجعان و شرکت‌کنندگان در این همایش بودند.

همچنین فرخنده جریری مدیر امور بین‌الملل با حضور در پنل تخصصی «روابط بانکی»، با معرفی خدمات ارزی و بین‌المللی بانک کارآفرین، از اعلام آمادگی این بانک برای ارائه خدمات گسترده و متنوع به فعالان اقتصادی‌ دو کشور خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، در این همایش مقاماتی از وزارتخانه‌های بازرگانی، نفت، نیرو و راه، بانک مرکزی و بانک‌های تجاری، بیمه مرکزی، استاندارد، گمرک، بهداشت و تجار معتبر عراق در حوزه‌های مواد غذایی، مصالح و لوازم ساختمان، انرژی، خودرو، دارو و تجهیزات پزشکی، توریسمِ درمانی، خدمات فنی مهندسی و صنعت حضور داشتند.

به گفته «سید حمید حسینی» دبیر کل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق، این کشور دومین مقصد صادراتی کالاها و خدمات ایرانی است و طی شش ماه اول سال جاری بیش از سه میلیارد و 277 میلیون دلار صادرات از ایران به عراق انجام‌شده است.

در پایان از حامیان مالی‌ همایش تقدیر به عمل آمد و محمدرضا خورسندی معاون مدیر عامل در امور بین‌الملل، به نمایندگی از بانک کارآفرین لوح تقدیر را دریافت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: