کد خبر: ۷۴۲۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۳۶۱
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: همدان جزء 10 استان برتر کشور در زمینه بروز تصادفات است.
همدان جزء 10 استان برتر کشور در زمینه بروز تصادفات است
به گزارش خبرداغ ، سرهنگ علی فکری در گفت‌وگو با ایسنا، از افزایش 3 درصدی تصادفات فوتی در نیمه نخست امسال خبر داد و افزود: تصادفات جرحی نیز در این مدت 4 درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه عابران پیاده و راکبان موتورسیکلت‌ها بیشترین آمار تصادفات فوتی و جرحی را به خود اختصاص می‎دهند، افزود: در تصادفات فوتی 47 درصد عابران‌پیاده، 37 درصد راکبان موتورسیکلت، 5 درصد ترک‌نشین خودروها، 3 درصد سرنشین خودروها و 8 درصد رانندگان دچار آسیب شدند.

فکری ادامه داد: در حوزه تصادفات فوتی نیز 31 درصد عابران پیاده، 37 درصد راکبان موتورسیکلت، 12 درصد ترک‌نشینان، 12 درصد سرنشینان خودرو و 8 درصد رانندگان دچار آسیب شدند.

وی درباره پر حادثه‌ترین بلوارهای استان نیز گفت: بلوارهای اصلی همدان، بلوار کربلا، بلوار سردار همدانی، بلوار شهید نجفی در صدر پر حادثه‌ترین بلوارهای استان بودند.

فکری با تأکید بر اینکه مهمترین علت تصادفات فوتی در همدان عدم توجه به جلو گزارش شده است، افزود: خوشبختانه طی ماه‌های آینده با افزایش سیستم‌های کنترل هوشمند دوربین و عوامل پیاده سرعت غیرمجاز و سایر تخلفات خودروها به شدت کنترل خواهد شد.

وی در پایان به رانندگان توصیه کرد: با توجه به اینکه عابران پیاده و راکبان موتورسیکلت همواره در صدر تصادفات فوتی و جرحی قرار داشتند بنابراین خواهشمندیم موتورسیکلت‌سواران از این وسیله به عنوان وسیله تفریحی استفاده نکنند و همواره کلاه ایمنی به همراه داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: