کد خبر: ۷۴۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
تعداد بازدید: ۳۷۷
فعلا این اصلاحیه به هیات دولت ارسال شده و باید مسیر قانونی خود را طی کند.
وزیر صنعت اعلام کرد: ارائه اصلاحیه ثبت‌سفارش واردات خودرو به هیات دولتبه گزارش خبرداغ،وزیر صنعت اعلام کرد: ارائه اصلاحیه ثبت‌سفارش واردات خودرو به هیات دولتوزیر صنعت، معدن و تجارت از پیشنهاد اصلاحیه ثبت سفارش واردات خودرو به کمیسیون زیربنایی هیات دولت خبر داد و گفت: تغییرات بر اساس این اصلاحیه به هیات دولت گزارش شده است.

به گزارش ایسنا، محمد شریعتمداری در حاشیه مراسم روز جهانی استاندارد که امروز (سه‌شنبه) در سالن اجلاس سران برگزار شد، در پاسخ به آخرین وضعیت اصلاحیه ثبت سفارش واردات خودرو اظهار کرد: این پیشنهاد به هیات دولت ارسال شده و به زودی در جلسه هیات دولت نیز مطرح می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه چه زمانی این اصلاحیه به تصویب خواهد رسید؟ گفت: فعلا این اصلاحیه به هیات دولت ارسال شده و باید مسیر قانونی خود را طی کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
0
0
سلام زحمت كشيدن ايشان كه بعد از چند ماه فشار روي مردم و واردكنندگان اين عمل را انجام و به هئيت دولت فرستادند واقعا" ممنون باز هم از طرف خودم و دوستان و آشنايان تشكر ويژه ميكنم زحمتتان را بتوانيم جبران كنيم.............!!!!!!!!!!
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: