کد خبر: ۷۴۲۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
تعداد بازدید: ۴۰۵
عده‌ای سودجو با سوء استفاده از نام فدراسیون ورزش‌های رزمی از یکی از روسای سبک‌های تحت پوشش این فدراسیون کلاهبرداری کردند.
کلاهبرداری با سوء استفاده از نام فدراسیون ورزش‌های رزمی
به گزارش خبرداغ به نقل از  میزان، فدراسیون شلوغ و پر هرج و مرج ورزش‌های رزمی که همواره با چالش‌های عجیبی همراه بوده، این بار نیز با موردی جالب مواجه شده است.

عده‌ای سودجو که خودشان را از مسئولان این فدراسیون جا زدند با یکی از روسای سبک‌ها تماس گرفته و اعلام کردند که این سبک به عنوان برترین سبک فدراسیون انتخاب شده است. این رییس سبک نیز صحبت‌های سودجویانی که خود را نماینده فدراسیون جا زده بودند را بدون هیچ مدرکی قبول کرده و تمام اطلاعات کارت عابربانک خود را در اختیار سودجویان قرار داده و مورد کلاهبرداری قرار گرفته است!

پس از این اتفاق فدراسیون ورزش‌های رزمی با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و هرگونه تماس از سوی این فدراسیون را تکذیب کرده و اعلام کرد در صورت مشاهده مسائلی مشابه این موضوع با پلیس تماس گرفته شود.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: