کد خبر: ۷۴۲۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۱
تعداد بازدید: ۱۱۹۵
برای کاهش درد مفاصل و تقویت غضروف‌ها مکمل هایی مانند سویا و آووکادو موجود است که علاوه بر خاصیت ضد درد مفاصل، این مواد غذایی ضد التهاب و مسکن محسوب می شوند
جلوگیری از زانو درد با مصرف این مصرف مواد غذیییک متخصص ارتوپد گفت: با مصرف مواد حاوی آنتی اکسیدان ها از بروز دردهای مفاصل و غضروفی جلوگیری کنید.

به گزارش خبرداغ به نقل از  شفا آنلاین،محمدرضا فاخر متخصص ارتوپد اظهار کرد: برای کاهش درد مفاصل و تقویت غضروف‌ها مکمل هایی مانند سویا و آووکادو موجود است که علاوه بر خاصیت ضد درد مفاصل، این مواد غذایی ضد التهاب(Inflammation) و مسکن محسوب می شوند.

وی بیان کرد: سویا باعث تقویت مفاصل و بازسازی غضروف ها شده و در کاهش دردهای مفاصلی و استخوان ها اثر بخش و سودمند است و افراد باید مصرف سویا را در برنامه غذایی روزانه خود جای دهند تا دچار درد مفاصل و مشکل غضروفی نشوند.

فاخر عنوان کرد: سویا حاوی آنتی اکسیدان بوده و افرادی که نسبت به شیر حسیاسیت دارند با خوردن شیر سویا از مواد معدنی و ویتامین های شیر بی بهره نمی‌مانند و استخوان های بدنشان با جذب کلسیم لازم از استحکام کافی برخوردار می شود.

مصرف ماهی سالمون بهترین درمان برای درد مفاصل
وی تاکید کرد: مصرف ماهی چرب سالمون درد مفاصل را تسکین می دهد و امگای 3 و همچنین ماهی کیلکا سرشار از کلسیم بوده و برای دردهای آرتروزی مفید است.

فاخر اظهار کرد: روغن سیاه دانه با ترکیبی از بادام تلخ باعث کاهش درد آرتروز(Arthritis) زانو بوده و مواد غذایی حاوی آنتی اکسیدان برای مفاصل سودمند است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: