کد خبر: ۷۴۲۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
تعداد بازدید: ۵۰۴
محمد ابراهیم انصاری لاری در جلسه معارفه بعنوان مدیرعامل کیش:
مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش گفت: جزيره كيش با تلاش مضاعف، ابتكار و نو آوري نخستين شهر خلاق كشور خواهد شد.

جزيره كيش آماده تحولي بزرگ براي تبديل شدن به شهر خلاقبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، در مراسمي معارفه دکتر انصاری لاری كه با حضور دكتر مونسان معاون رييس جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، دكترمرتضي بانك مشاور رييس جمهور و دبير شورايعالي مناطق آزاد تجاري، صنعتي و ويژه اقتصادي، فریدون همتی استاندار هرمزگان، نمایندگان مجلس استان های هرمزگان وفارس، مسئولان استانداری های هرمزگان و فارس، جمعي از مسئولان نظامي و انتظامي، روساي ادارات و نهادها و ساكنان و فعالان اقتصادي جزيره كيش عصر شنبه 22 مهر در سالن خليج فارس مركز همايش هاي بين المللي كيش برگزار شد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به پتانسيل هاي ارزشمند اين منطقه آزاد تاكيد كرد: برانيم تا با استفاده هوشمندانه از ظرفيت هاي موجود ملي و منطقه اي وبه مدد حمايتهاي دولت تدبير و اميد، هم افزايي با ساير نهادها و سازمان ها و همدلي و همراهي ساكنان مهربان جزيره كيش، اين جزيره به برترين الگوي شهر خلاق در ايران اسلامي تبديل شود.

دكتر انصاري لاري با اشاره به ايجاد زير ساخت هاي مناسب در جزيره كيش افزود: رشد شاخصه هاي مهم اقتصادي، عمراني و گردشگري اتفاق خوبي است كه در جزيره كيش محقق شده است اما ما افق هاي بلند تري را پيش رو داريم و هدف ما گذر از دوران رشد و رسيدن به تحولات موثر و مهم در بخشهاي مختلف است.

مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش نقش اين جزيره زيبا و امن را در رشد و توسعه اقتصادي كشور بسيار موثر خواند و افزود: با تلاش و كوشش مضاعف و توام شدن عقلانيت و مجاهدت مي توانيم به مرتبه خلاقيت و نو آوري برسيم و با يك انگيزه قوي و خواست قلبي، همراه و همدل براي تبديل كيش به شهر خلاق بكوشيم.   

دكتر انصاري لاري تاكيد كرد: از اين پس در جزيره كيش به عنوان شهر خلاق همه شهروندان به سهم خود در جهت ارتقاء سطح كيفي فعاليتها و خدمات مي كوشند و انفعال و سكون جايي ندارد.

 مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش گفت: فعاليت هاي تحول گرا، ماندگار، اثر بخش و بركت افزا هستند و مهمترين گام در تحول و نو آوري،  برنامه ريزي اصولي، تلاش هدفمند و آينده نگري مبتني بر عقل و درايت است.   

وي با بيان اينكه جزيره كيش اگرچه از نظر وسعت جغرافيايي محدود است اما به لحاظ موقعيت خاص خود مي تواند در سطح ملي و بين المللي تاثير گذار باشد تصريح كرد: كيش با خط مشي جذب حداكثري و دفع حداقلي تلاش ميكند وراي تفاوت ها و با تكيه بر توانايي هاي موجود منطقه اي در كنار رعايت كامل اخلاق و انسانيت، ميزباني مطلوب براي گردشگران داخلي و خارجي باشد.

تبديل جزيره كيش به هاب منطقه اي معاملات پولي وارزي و فعاليت شعب بانكهاي بين المللي، معرفي كيش به عنوان قطبي موثر در تعيين نرخ ارز در معاملات تجاري، ايجاد زمينه حضور برندهاي مطرح جهاني در مراكز تجاري كيش، رشد گردشگري و تبديل جزيره كيش به دروازه گشوده ايران اسلامي بر بازار پر رونق گردشگري جهان، رشد همه جانبه و توسعه همگون فعاليتهاي فرهنگي، اجتماعي، علم و فناوري و تجارت و گردشگري با محوريت اخلاق و فرهنگ از جمله طرح ها و اولويت هايي بود كه مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش براي فعاليت در اين منطقه برشمرد.

دكتر انصاري لاري همچنين با تقدير از تلاش هاي ارزنده دولت تدبير و اميد در جاي جاي ايران اسلامي به ويژه جزيره كيش و با سپاس از همراهي و استقبال گرم ساكنان و فعالان اقتصادي جزيره كيش ابراز اميدواري كرد با همدلي مردم و مسئولان اجراي طرح هاي تحول گرايانه در كيش تسريع شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: