کد خبر: ۷۴۲۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
تعداد بازدید: ۷۱۹
یکی از کسب و کارهایی که اخیرا در شهرها بوجود آمده است، اجاره خودرو می باشد، این کار باعث شده تا شما در شهرهای مختلف خودرو داشته باشید و به تمام کارهای خود برسید، این کار باعث می شود تا هزینه های احتمالی برای شما بسیار کاهش یابد و شما با آرامش بیشتری می توانید سفر کنید.اما نکاتی برای رزرو این اتومبیل ها وجود دارد که با رعایت کردن این نکات می توانید تجربه ای لذت بخش را تجربه کنید.

با پیشرفت تکنولوژی و نزدیک شدن بسیاری از بازارها به یکدیگر، چهره بسیاری از بازارها تغییر کرده است، به طوری که بسیاری از شغل های قدیمی از بین رفته و شغل های جدید را می توانیم در این بازارها شاهد باشیم. برای مثال در گذشته شما برای سفر به یکی از شهرها باید وسیله خود را سوار می شدید و خستگی سفر را به جان می خردید زیرا در شهر مورد نظر نمی توانستید بدون وسیله کاری را از پیش ببرید. در ادامه با سازمان مالیهمراه باشید تا در این قسمت از اخبار خودروامروز به معرفی نکات مهم برای اجاره خودروبپردازییم.


در هنگام اجاره خودرو به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟


اما یکی از کسب و کارهایی که اخیرا در شهرها بوجود آمده است، اجاره خودرو می باشد، این کار باعث شده تا شما در شهرهای مختلف خودرو داشته باشید و به تمام کارهای خود برسید، این کار باعث می شود تا هزینه های احتمالی برای شما بسیار کاهش یابد و شما با آرامش بیشتری می توانید سفر کنید.اما نکاتی برای رزرو این اتومبیل ها وجود دارد که با رعایت کردن این نکات می توانید تجربه ای لذت بخش را تجربه کنید.


در هنگام اجاره خودرو به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟


نکته که در گام اول می توان بدان اشاره کرد این است که برای تحویل گرفتن خودروی خود عجله نکنید، زیرا این کار نیاز به دقت و حوصله دارد ، زیرا در موقع تحویل دادن آن با مشکلات بسیاری رو به رو خواهید شد. نکته بعدی که باید به آن اشاره کرد این است که رنگ خودرو و بدنه ان است، باید رنگ خودرو را با چیزی که مدنظرتان بوده است مطابقت دهید، زیرا وجود خش و خطوط و یا فرو رفتگی و ضربه در موقع تحویل گرفتن خودرو وجود دارد، پس در موقع امضا کردن برگه تحویل خودرو صبر کنید، زیرا ممکن است به ضرر شما تبدیل شود.

برای اطمینان بیشتر از کارکرد درست و انعطاف پذیر اجزای متحرک آن ها را باز و بسته کنید برای مثال آینه ها را چک کنید یا به صورت دستی و یا به صورت اتومات ، لاستیک خودرو را کاملا چک کنید تا ظاهر مناسبی داشته باشد و مارک ان ها یکسان است یا مدل آن ها با یکدیگر تفاوت دارد.

در مرحله بعدی بهتر است موتور خودرو را بررسی کنید، این کار نیاز به تخصص دارد ، اما شما بعنوان یک نفر می توانید این کار را انجام دهید، هر چند به صورت سطحی برای این کار این مورد را مورد توجه قرار دهید که در جهای مختلف موتور نباید جای لکه روغن باشد و در هنگام روشن و خاموش کردن موتور نباید از موتور صدای ناهنجار و نامعقول به گوش برسد.

در هنگام اجاره خودرو به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟

در مرحله آخر تجهیزات خودروی کرایه شده را بررسی کنید، اتومبیل دارای تجهیزات اضافی هست یا خیر!! به طور معمل خودرو های کرایه ای باید دارای یک عدد لاستیک زاپاس ، آچار چرخ و یک عدد جک باشند تا در هنگام پنچر کردن لاستیک از آن ها بتوانید استفاده کنید.

در آخر به قرارداد توجه کنید قوانین ناظر بر عقد استیجاره و روابط موجر و اجاره کننده بارها و بارها تغییر کرده است، مصوب سال‌های ۱۳۵۶، ۱۳۶۲ و ۱۳۷۶است. این را مد نظر داشته باشید که هر رابطه استیجاری ممکن است تحت یکی از این قوانین قرار گیرد، پس توجه به متن اجاره خودرو، ضروری است و باید با آگاهی کامل صورت پذیرد تا گرفتار مرحل قانونی نشوید.

مدارک لازم را در هنگام اجاره خودرو تحویل بگیرید، قرارداد اجاره ماشین، بیمه ماشین و در صورت نیاز در سفرهای خارجی باید گواهینامه بین المللی خود را به همراه داشته باشید تا سفری بدون تنش و با آسایش بیشتری را تجربه کنید.

منبع:

http://www.malisazman.ir


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: