کد خبر: ۷۴۲۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۳۴۳
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به جدا شدن برخی از حروف نام آیت الله هاشمی رفسنجانی در مجتمع فرهنگی دانشگاه آزاد مشهد، گفت: پس از مراحل ساخت و آماده سازی حروف، از صبح امروز شنبه مجددا نام آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی بر روی این ساختمان نصب شد.
به گزارش خبرداغ ، امیرخالقی اظهار کرد: طی چند روز گذشته برخی از حروف نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که بر روی مجتمع فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد نصب بود، متاسفانه جدا شد و دانشگاه نیز بلافاصله بعد از رویت آن توسط نیروهای خدمات و به منظور حفظ حرمت نام ایشان دستور داد تا فورا اندک حروف باقی مانده نیز جمع آوری گردد و بنری را نیز از سخنان مقام معظم رهبری در توصیف ایشان به صورت موقت بر روی این تابلو نصب کنند تا بازسازی مجدد حروف نام ایشان انجام گردد .

وی ادامه داد: دانشگاه بلافاصله در همان روز جهت طراحی و ساخت و ترمیم حروف نام آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی اقدام کرد و به محض ساخت و برش حروف و پس از تعطیلات از صبح امروز شنبه نام ایشان مجددا بر روی مجتمع فرهنگی دانشگاه آزاد مشهد نصب شد.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: دانشگاه آزاد مشهد از برخی فعالان سیاسی و تشکلها که در خصوص پاک شدن نام آیت الله هاشمی رفسنجانی نسبت به دانشگاه موضوع گیری های مختلفی در شبکه های مجازی ، رسانه ها و ... کردند، گله مند است، و ایکاش این بزرگواران ابتدا عجله نمی کردند و منتظر عکس العمل دانشگاه می شدند و سپس قضاوت می کرند ، قطعا حداقل زمانی برای ساخت مجدد حروف لازم بود و دانشگاه بدون هیچ حاشیه و در اسرع زمان نسبت به بازگرداندن نام این بزرگوار اقدام کرد .
نصب مجدد نام «آیت‌االله هاشمی رفسنجانی» در دانشگاه آزاد مشهد / عکس
خالقی با تاکید براینکه اگر قرار باشد روزی نام و تابلوی ساختمانی در مجتمع فرهنگی دانشگاه آزاد مشهد تغییر کند، باید براساس ضوابط و مقررات صورت گیرد، افزود: تعیین نام آیت الله هاشمی رفسنجانی بر روی مجتمع فرهنگی دانشگاه آزاد مشهد در مصوبه شورای فرهنگی دانشگاه تصویب شده است و اگر قرار باشد تغییری در این خصوص صورت بگیرد، باید مجدد از طریق همین شورا مطرح و رای گیری گردد که تاکنون هیچ تصمیمی نیز مبنی بر حذف نام آیت الله هاشمی رفسنجانی در شورای فرهنگی دانشگاه گرفته نشده است.

وی در خصوص عامل جدا شدن نام آیت الله هاشمی رفسنجانی از مجتمع فرهنگی دانشگاه آزاد مشهد، خاطرنشان کرد: علت این اقدام مشخص نیست، ممکن است غیرعمدی و جداشدن حروف بر اثر چسب و گرما باشد و یا شاید توسط فردی عمدا برای به حاشیه بردن فضای آرام و دور از حاشیه مدیریت جدید دانشگاه این اقدام را انجام داده باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: