کد خبر: ۷۴۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
تعداد بازدید: ۳۰۶
از ابتدای فعالیت نرم افزار پیام رسان تلگرام و اقبال روز افزون کاربران ایرانی به آن و گسترش دامنه فعالیت‌های این نرم افزار، اشکالاتی زیادی متوجه آن بوده و در چند نوبت، تلگرام تا آستانه فیلترینگ در کشورمان نیز پیش رفته است. اتفاقی که البته در سطح محدودتر رخ داده و تماس صوتی رایگان این نرم افزار موبایلی و برخی قابلیت های دیگر آن را از دسترس کاربران ساکن کشورمان خارج نموده است.
تا ساعاتی دیگر «تلگرام» تعیین تکلیف خواهد شد!
به گزارش خبرداغ به نقل از  «تابناک»، شورای عالی فضای مجازی که مدتی است بررسی مواد نظام ملی پیشگیری و مقابله با آسیب‌های فضای مجازی را در دستور کار قرار داده و در آخرین نشست خود، در ابتدای هفته نیز مواد دیگری در این خصوص را مورد بحث و بررسی قرار داده بود، تا ساعاتی دیگر تشکیل جلسه خواهد داد و آن گونه که شنیده می‌شود، موضوع تلگرام در صدر موضوعاتی قرار دارد که در این نشست مطرح خواهد شد.

موضوعی که در روزهای اخیر، حجت‌الاسلام منتظری، دادستان کل کشور و یکی از اعضای این شورا نوید آن را داده و در پاسخ به سوالی در خصوص فعالیت ضدانقلاب در برخی کانال‌های تلگرامی گفته بود: «این کانال برای فعالیت‌های ضدانقلابی خود از بستر تلگرام استفاده می‌کند و به‌زودی تکلیف تلگرام را روشن می‌کنیم.»

تاکیدی که البته پیشتر نیز به انحای مختلف از برخی مسئولان و اعضای شورای عالی فضای مجازی شنیده شده و حتی مذاکرات مفصل دولت مردان با مدیران تلگرام نیز نتوانسته به فیصله یافتنش منجر شود. مذاکراتی که البته در مقوله حذف محتواهای جنسی تا حدود زیادی به نتیجه رسیده و به حذف شمار زیادی از کانال ها و محتواهای جنسی و مستهجن از تلگرام منجر شده است.

این در حالی است که از ابتدای فعالیت نرم افزار پیام رسان تلگرام و اقبال روز افزون کاربران ایرانی به آن و گسترش دامنه فعالیت‌های این نرم افزار، اشکالاتی زیادی متوجه آن بوده و در چند نوبت، تلگرام تا آستانه فیلترینگ در کشورمان نیز پیش رفته است. اتفاقی که البته در سطح محدودتر رخ داده و تماس صوتی رایگان این نرم افزار موبایلی و برخی قابلیت های دیگر آن را از دسترس کاربران ساکن کشورمان خارج نموده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: