کد خبر: ۷۴۱۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
تعداد بازدید: ۲۲۴
منابع آمریکایی از وقوع تیراندازی در دانشگاه فنی تگزاس خبر داده‌اند. یک افسر پلیس کشته شده است.
تیراندازی در دانشگاه تگزاس/ افسر پلیس کشته شدپیامی که در صفحه توئیتر دانشگاه تگزاس منتشر شده از وقوع تیراندازی در بخش حراست دانشگاه فنی تگزاس حکایت دارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، بنا بر گزارش خبرگزاری «رویترز»، محوطه دانشگاه فنی تگزاس و مرکز پزشکی دانشگاه که در مجارت آن واقع شده، پس از شنیده شدن صدای تیراندازی تعطیل شده است.

پس از وقوع این حادثه برخی منابع از کشته شدن یک افسر پلیس در این حادثه تیراندازی خبر داده و اعلام کردند که ضارب این حادثه فرار کرده است و جستجو برای پیدا کردن عامل این حمله در جریان است.

حدود یک ساعت و نیم پس از وقوع این حادثه مقامات پلیس منطقه اعلام کردند که مظنون اصلی این حادثه تیراندازی را دستگیر کرده‌اند.

هویت وی به عنوان دانشجوی دانشگاه تگزاس و با نام «هالیس دنیلز» منتشر شده است.

این حادثه تیراندازی ساعت 8 شب به وقت محلی رخ داده است و از زمان وقوع حادثه تا دستگیری مظنون، حدود یک ساعت و نیم به طول انجامیده که در این مدت محوطه دانشگاه و مرکز پزشکی مجاور آن تعطیل بود. این دو مرکز پس از دستگیری مظنون حادثه به حالت عادی خود بازگشته است.

ظاهرا در گشت‌ها و بازرسی‌های نیروهای حراست دانشگاه از دانشجویان، مأموران، همراه «هالیس دنیلز» 19 ساله، مواد مخدر پیدا می‌کنند که بلافاصله این دانشجو برای ارائه توضیحات به بخش حراست منتقل می‌شود اما با ورود وی به بخش حراست، اسلحه‌اش را درآورده و به سمت یکی از افسران پلیس شلیک می‌کند و پا به فرار می‌گذارد.

پلیس تگزاس تصویر مظنون این حادثه منتشر کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: