کد خبر: ۷۴۱۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶
تعداد بازدید: ۳۰۰
مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از افزایش رگبار باران و کاهش نسبی دما در برخی نقاط کشور طی روزهای چهارشنبه تا جمعه خبر داد.
افزایش باران و کاهش دما در برخی مناطق کشوربه گزارش خبرداغ ، احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز  در غالب مناطق کشور جوی پایدار حاکم است.

وی افزود: فردا بعدازظهر در شمال غرب و شمال شرق کشور در اوایل بعدازظهر افزایش موقتی ابر و احتمال بارش پراکنده وجود دارد و تا اواخر وقت این روز روند افزایش ملایم دما در سواحل دریای خزر پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: از روز چهارشنبه (۱۹ مهرماه) در پی نفوذ جریان‌های شمالی و گذر موجی از نوار شمالی کشور تا آخر هفته در برخی نقاط شمال غرب و سواحل غربی دریای خزر رشد ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

به گفنه وظیفه دریای خزر روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مواج خواهد بود و از فردا بعدازظهر و طی روز چهارشنبه مناطق شرقی و مرکزی خلیج فارس همچنین روز پنجشنبه خلیج فارس به سبب وزش باد شدید مواج پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه اظهار کرد: در اواخر روز سه‌شنبه و روز چهارشنبه در جنوب غرب کشور احتمال وقوع گرد و خاک وجود دارد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در مورد وضعیت هوای تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۸ مهرماه) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که بیشینه و کمینه دما در این روز بین ۲۸ و ۱۸ درجه سانتیگراد می‌رسد همچنین در روز چهارشنبه (۱۹ مهرماه) کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد در بعدازظهر با افزایش ابر  با بیشینه و کمینه دمای ۲۸ و ۱۸ درجه سانتیگراد خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: